Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Hier meld zich nog een dame die net gestart is met afvallen en graag wil meeschrijven ;)

Na drie zwangerschappen geeft de weegschaal (bij mijn moeder, heb er zelf geen 😁) 90 kilo aan. En met een lengte van 1.63 is dat toch wel iets te veel. Mijn streven is toch 10 kilo eraf...

Ben minder aan het snoepen, bewuster aan het eten en heb gisteren mijn 2e les met evi gevolgd. Morgen heb ik weer een date met evi!
Life is a fairytale told by an idiot
Wat voor playlist luisteren jullie ik ben van de dance/ spinning music dan ga ik meer presteren. Tijdens het sporten.
quote:Boertje037 schreef op 03 maart 2016 @ 20:50:

[...]

Tuurlijk kun je dat slanker krijgen! Als je afvalt wordt alles vanzelf slanker toch haha..

En Ttass was juist braaf met de fiets gegaan.. haha ik heb geen idee, hoop het ze zeggen wel is dat je op sommige plekken niet afvalt. ooh had het verkeerd gelezen sorry Ttass
op de loopband luister ik naar Evi, en daarna gewoon mijn eigen muziek
quote:Ttass28 schreef op 02 maart 2016 @ 15:49:

Zo even mijn energie in de sportschool gegooid 2 uur gesport. Ik wil deze maand onder de 100 komen. Come on Ttass u can do it. Ik heb alles uit mijn lichaam gegooid in de sportschool alle frustratie.-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-03-2016 10:57
Reden: verwijderd ivm op de man spelen
% gewijzigd
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 04 maart 2016 @ 08:59:

[...]-Goh, grappig joh...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-03-2016 10:57
Reden: verwijderd ivm op de man spelen
% gewijzigd
Morning Ladies,

Welkom Leentje!

Jullie zijn super bezig zeg! Sportschool, Evi... Wat een motivatie

Bij mij zit het vet ook met name op mijn buik en bovenbenen. En ik heb van die kipfilet-zwabber-bovenarmen (maar dat laatste zit in de familie!)

Vanwege de toch echt flinke regen vandaag niet op de fiets gegaan, alle andere dagen wel. Ik merk dat ik door al dat zwemmen echt een super droge huid krijg (zelfs met van die ruwe plekken) Dat herinner ik me nu weer van 'vroeger', was eigenlijk de reden dat ik er destijds mee stopte... Realiseer ik me nu. Wel kei jammer; want het zwemmen zelf gaat als een speer, Is dit herkenbaar voor iemand (wat kan ik eraan doen)?

Ik douche nadien al met huidolie van Nivea...

Baal er echt van, het was zo'n mooie manier...

Verder gaat het goed; ik maak elke ochtend m'n smoothie, drink wat meer (bewuster) water en probeer zo min mogelijk te snoepen.

Wel vind ik dat, als ik dan toch op de gezonde tour ga, wel extra lekker mag eten (gezond, maar wel lekker)

Dat werkt voor mij wel om bv. iets anders lekkers (en meestal dus ongezond) te laten staan. Er staat al iets lekkers tegenover.

Overigens heb ik met mezelf afgesproken dat ik op z'n tijd best iets 'ongezonds' mag hebben.

Ik stel mezelf de vraag: 'Wil ik er dik van worden?' Als het antwoord JA is, eet ik het ook zonder schuldgevoel op. Ik merk dat ik er dan extra van geniet en het maakt het makkelijk om andere zaken te laten staan.

Hallo dames,

Ik ga mij terugtrekken uit deze groep en kan worden verwijderd uit de lijst.

Toen dit topic begon was juist de insteek dat we met een klein groepje consequent posten, gewicht logden en elkaar motiveerden. Dit vond ik in vergelijking met de andere grotere topics fijn en wij waren het er eigenlijk allemaal unaniem over eens. Deze groep wordt deze week ineens groter dat het voor mij zijn kracht verliest.

Het is niet persoonlijk bedoeld voor de drie personen die er deze week bij zijn gekomen, maar dit topic is niet meer wat ik zoek of nodig heb.

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel succes met afvallen!

Hou vol, en onthoud: kleine stapjes zijn ook stapjes.
quote:edamame schreef op 04 maart 2016 @ 09:19:

[...]

Goh, grappig joh... Dat heb ik gemist
quote:edamame schreef op 04 maart 2016 @ 10:48:

Hallo dames,

Ik ga mij terugtrekken uit deze groep en kan worden verwijderd uit de lijst.

Toen dit topic begon was juist de insteek dat we met een klein groepje consequent posten, gewicht logden en elkaar motiveerden. Dit vond ik in vergelijking met de andere grotere topics fijn en wij waren het er eigenlijk allemaal unaniem over eens. Deze groep wordt deze week ineens groter dat het voor mij zijn kracht verliest.

Het is niet persoonlijk bedoeld voor de drie personen die er deze week bij zijn gekomen, maar deze topic is niet meer wat ik zoek of nodig heb.

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel succes met afvallen!

Hou vol, en onthoud: kleine stapjes zijn ook stapjes.ik vindt het heel erg jammer dat je je terugtrekt. Ik wens je ook veel met succes met afvallen.
quote:Ttass28 schreef op 04 maart 2016 @ 11:16:

[...]

Dat heb ik gemist

Stom he? Sommigen moeten anderen afkraken om zichzelf beter te doen voelen.

quote:Ttass28 schreef op 04 maart 2016 @ 11:19:

[...]

ik vindt het heel erg jammer dat je je terugtrekt. Ik wens je ook veel met succes met afvallen.Lief van je, ik kom misschien nog wel af en toe buurten. :-)
Edamame, jammer dat je je terug trekt. Ik wens je succes met je doel te bereiken. Je mag altijd weer inhalen
quote:edamame schreef op 04 maart 2016 @ 11:56:

[...]

Stom he? Sommigen moeten anderen afkraken om zichzelf beter te doen voelen.

[...]

Lief van je, ik kom misschien nog wel af en toe buurten. :-)

Waar ging de nare opmerking over? Heb t ook even gemist? De sfeer is hier juist heel prettig en hoop dat we dat vast kunnen houden..

Jammer Edamame! Maar snap t wel ik vind het ook fijner om met hetzelfde kleine groepje te blijven schrijven, maar vind mensen 'buitensluiten' ook geen optie. Heel veel succes met afvallen!
quote:Boertje037 schreef op 04 maart 2016 @ 12:55:

[...]

Waar ging de nare opmerking over? Heb t ook even gemist? De sfeer is hier juist heel prettig en hoop dat we dat vast kunnen houden..

Jammer Edamame! Maar snap t wel ik vind het ook fijner om met hetzelfde kleine groepje te blijven schrijven, maar vind mensen 'buitensluiten' ook geen optie. Heel veel succes met afvallen!Blijkbaar was het op mij gericht. Heb het ook gemist. Eens het is hier super gezellig en er hangt een fijne sfeer.
Lieve knappe súper slanke dames,

Heb er eindelijk weer een goede week op zitten deze week. Twee keer gesport en ga dit weekend ook nog een keer. Heerlijk herkenbaar die bovenbenen en buik pfff. Vallen jullie ook altijd vooral in je gezicht af? Dat iedereen het aan je gezicht ziet, dus een olifantenbuik met mierenhoofd? :P Edamame jammer dat je uit de groep vertrekt, wens je veel succes! Zie bij jullie allemaal goede resultaten. Duimen jullie mee dat ik maandag op of onder de 85,5 zit zodat ik in ieder geval de 2 kilo in twee maanden bereikt hebt? Ben druk met afstuderen en dat is de reden dat ik wat minder op het forum zit, al neem ik me wel altijd weer voor om actiever te zijn. Ik lees wel altijd bijna alles weer bij hoor!!! Heb vooral veel bewondering voor iedereen die het al maanden vol houdt om 3x per week te gaan sporten, vind het soms zo lastig. Respect! Gelukkig is manlief deze week ook weer begonnen met actief sporten en samen is veel gezelliger en makkelijker dan alleen.

Hebben jullie nog leuke weekendplannen?
Zo net terug van de sportschool zo wat heb ik weer getraind. Zometeen douchen en ga ik met mijn lieve manneke door Amsterdam struinen. Vanavond eten we bij vrienden zin in. Ik zal rustig aan doen met de wijn al heb ik daar wel erg veel zin in. Is er ook een calorie arme wijn?
quote:Ttass28 schreef op 05 maart 2016 @ 11:09:

Zo net terug van de sportschool zo wat heb ik weer getraind. Zometeen douchen en ga ik met mijn lieve manneke door Amsterdam struinen. Vanavond eten we bij vrienden zin in. Ik zal rustig aan doen met de wijn al heb ik daar wel erg veel zin in. Is er ook een calorie arme wijn?Ik zeg gouden handel? Ik bied me aan als handelspartner
quote:Dana-100 schreef op 05 maart 2016 @ 13:53:

[...]

Ik zeg gouden handel? Ik bied me aan als handelspartner

Was niks te beleven in de stad. Enorm druk. Zijn we maar naar huis gegaan. Straks naar vrienden toe daar eten. Wel een lekker zonnetje.
Heerlijk weer vandaag

Calorie arme wijn.... Ik zeg vraag een octrooi aan! 😉

Veel plezier alvast vanavond ttass
Life is a fairytale told by an idiot
quote:Ttass28 schreef op 05 maart 2016 @ 14:54:

[...]

Was niks te beleven in de stad. Enorm druk. Zijn we maar naar huis gegaan. Straks naar vrienden toe daar eten. Wel een lekker zonnetje.hahah dat had ik je ook wel kunnen vertellen, op zaterdag moet je Amsterdam echt mijden zelfs ik vlucht weg haha
Hallo, ik wil ook graag afvallen. Ik ben 172 cm, weeg 81 kg en wil graag naar de 67 kg. Dus ik sluit me graag hierbij aan!
Oh en ik ben 25 jaar.
quote:nijntje021 schreef op 05 maart 2016 @ 19:41:

[...]

hahah dat had ik je ook wel kunnen vertellen, op zaterdag moet je Amsterdam echt mijden zelfs ik vlucht weg hahaI know ik zou vanavond uiteten bij vrienden. Ik heb afgezegt ik heb zoveel pijn aan mijn benen. Ik lig languit op de bank met een dekentje. Is er nog wat leuks te zien op tv?
quote:Ttass28 schreef op 05 maart 2016 @ 20:54:

[...]

I know ik zou vanavond uiteten bij vrienden. Ik heb afgezegt ik heb zoveel pijn aan mijn benen. Ik lig languit op de bank met een dekentje. Is er nog wat leuks te zien op tv?ooh oke haha najib amhali of despicable me
quote:nijntje021 schreef op 05 maart 2016 @ 21:04:

[...]

ooh oke haha najib amhali of despicable me Netflixen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven