Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 08 maart 2016 @ 23:42:

ik lijk niet op damon en heb ook geen glitters. wel een oude trainingsbroek en verwassen shirt, ook leuk toch?Als je maar beter bijt dan dat je staft.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

ik lijk niet op damon en heb ook geen glitters. wel een oude trainingsbroek en verwassen shirt, ook leuk toch?Lijk je dan wel op Shagrath zoals op jouw ava?
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:43:

[...]

Zoiets?

[afbeelding]heheh ja precies zo!
very metal
ZombieQueen, had jij voorheen een andere nick hier? Ik kan het helemaal mis hebben natuurlijk, echter je komt me bekend voor Als je geen antwoord wilt geven, no probs.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 08 maart 2016 @ 23:44:

[...]

Als je maar beter bijt dan dat je staft.

ik kan alles beter dan staffen.

zombiequeen; nee ik zie eruit als op het plaatje van amaqanda. met een mat van een halve meter, een schakelketting en kwantiteitsbier.
very metal
quote:feow schreef op 08 maart 2016 @ 23:42:

[...]

Ken je 'gone' al?Alleen van naam.
quote:hatsetats schreef op 08 maart 2016 @ 23:47:

ZombieQueen, had jij voorheen een andere nick hier? Ik kan het helemaal mis hebben natuurlijk, echter je komt me bekend voor Als je geen antwoord wilt geven, no probs.

Ik weet sinds kort dat er een Viva forum is. Ik kende de Viva alleen van het blad. Ik kwam hier terecht na een rondje problemen googlen. Heb een tijdje mee gelezen en ben sinds vanavond begonnen met schrijven.

Ik heb een beetje onder een steen geleefd.
quote:ZombieQueen schreef op 08 maart 2016 @ 23:50:

[...]

Ik weet sinds kort dat er een Viva forum is. Ik kende de Viva alleen van het blad. Ik kwam hier terecht na een rondje problemen googlen. Heb een tijdje mee gelezen en ben sinds vanavond begonnen met schrijven.

Ik heb een beetje onder een steen geleefd. Je had er beter kunnen blijven. nu ben je verloren.
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 23:52:

[...]

Je had er beter kunnen blijven. nu ben je verloren.Jaag het verse bloed nu niet weg
ik heb ook het idee dat ik je al ken van hier, zombiequeen. ik dacht aan kittens ofzo.
very metal
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:39:

[...]

Nu een maand wachten Het leven is hard, Eitje, het leven is hard.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 08 maart 2016 @ 23:55:

[...]

Het leven is hard, Eitje, het leven is hard. Gelukkig moet ik deze maand nog zo een 130 uur werken... Ik kom de maand wel door
quote:-KING- schreef op 08 maart 2016 @ 23:54:

ik heb ook het idee dat ik je al ken van hier, zombiequeen. ik dacht aan kittens ofzo.
quote:Moiren_ schreef op 08 maart 2016 @ 23:49:

[...]

Alleen van naam.

Zelfde niveau, meer bizarre en geweldagdige dingen.

Als je de hunter games leuk vond om te lezen denk ik dat je dit ook (nog) leuker vindt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

ik lijk niet op damon en heb ook geen glitters. wel een oude trainingsbroek en verwassen shirt, ook leuk toch?Oh jah cool.
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:55:

[...]

Gelukkig moet ik deze maand nog zo een 130 uur werken... Ik kom de maand wel door Jij hebt zoveel geluk!
quote:doornroosje9 schreef op 08 maart 2016 @ 23:57:

[...]

Jij hebt zoveel geluk!

Je hebt het nieuwe seizoen van house of cards nog. Of kijk jij dat niet?
quote:-KING- schreef op 08 maart 2016 @ 23:54:

ik heb ook het idee dat ik je al ken van hier, zombiequeen. ik dacht aan kittens ofzo.Ja bijna zelfde ava en nick. Ik zag de overeenkomsten ook
Anders kan je altijd alsnog met vampire diaries beginnen roos
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 maart 2016 @ 23:56:

[...]

Oh jah cool.weet ik
very metal
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:58:

Anders kan je altijd alsnog met vampire diaries beginnen roos Als het nog lang duurt voor Netflix met nieuwe seizoenen komt ga ik gewoon weer overnieuw kijken.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 maart 2016 @ 23:58:

[...]

Ja bijna zelfde ava en nick. Ik zag de overeenkomsten ook schrijfstijl
very metal
quote:Amaqanda schreef op 08 maart 2016 @ 23:58:

[...]

Je hebt het nieuwe seizoen van house of cards nog. Of kijk jij dat niet?Is het vierde seizoen er al? Ooo, dat wist ik niet!
Ik heb geen idee. Ik heb wel op FOK! gezeten onder dezelfde naam. Maar wat daar rond struind is niet echt mijn volk dus ik was daar snel gevlogen.
quote:doornroosje9 schreef op 09 maart 2016 @ 00:01:

[...]

Is het vierde seizoen er al? Ooo, dat wist ik niet! Wat leuk dat ik je hier blij mee heb kunnen maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven