Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Die reclame van anti-nagel-bijten-spul. Met die hond en die jongen die aan zijn kont krabt
Ik snap die reclame van O.B tampons niet. Die griet vind het belangrijker om dr vent te bespringen dan een volle en stinkende tampon in dr flamoes. Na 8 uur moet dat toch stinken? Gatver
Alle reacties Link kopieren
quote:dilaatje schreef op 19 februari 2016 @ 16:14:

De reclame van Robijn, met Frans en ons Maris. Op een gegeven moment zegt ons Maris "doto". Het duurde even voordat ik besefte dat ze "de auto" zei.Echt. Vre-se-lijk! Het enigste wat Frans wast is dauto.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
De reclame van Yarden over de dood. Echt WTF
quote:MarianneDavids schreef op 19 februari 2016 @ 16:08:

De baune der bai van Den Blaiker komen mijn neus uit. Ze zien me al aankomen met bolognesesaus met baune, pardon, bonen.Nou ben jij toch al niet zo van het, iets nieuws proberen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zie net die reclame van Voltaren emulgel voorbij komen. Die vind ik heel irritant omdat ik vind dat ze niet emulgel maar emulgel moeten zeggen. Emul komt van emulsie denk ik. En het is toch ook niet emulsie....
quote:SinDudas schreef op 25 februari 2016 @ 21:11:

Zie net die reclame van Voltaren emulgel voorbij komen. Die vind ik heel irritant omdat ik vind dat ze niet emulgel maar emulgel moeten zeggen. Emul komt van emulsie denk ik. En het is toch ook niet emulsie....+100
Ik ga helemaal stuk om conimex waarbij de AAAWRRH KOPPIEKRAAAAH man nu juist heel chill "eet smakelijk" zegt
Die reclame met Libanese balletjes, met handjes om de kikkererwten te kruiden, handjes om de balletjes te draaien enz.

Misschien ben ik neurotisch, maar stel dat ze hun handen niet gewassen hebben en ze zijn met dat eten bezig.

Ik krijg er altijd een viezig gevoel van die reclame.
Verder die Yarden reclame met Adelheid Rosen, wat een enge grafstem zet ze op!

Reclame met Maris en Frans, zo overdreven blij, en dan zegt hij ook nog beter blinken dan stinken, en dan spuit hij volgens mij zijn broer, onder de parfum! Bah! Zouden ze bij mij toch niet moeten flikken.
Geniet deze winter van Optimel. Weten ze daar niet dat maart de lentemaand is, en dat ik nog niet aan de volgende winter wil denken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
En dan die reclame: Tandvlees bloest niet.. tijdens het poetsen. Voor en na het poetsen wel dan?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die blonde dame in dat jurkje die een soort geurballetjes aansprijst die exclusief bij AH te kopp zijn, ook zo gewelding goed nagesynchroniseerd.

Die Overstappenreclame van Ziggo is ook irritant, als ik even naar een andere zender zap kom ik hem geheid weer tegen, hij zit in elk reclameblok en op alle zenders.
verba volant, scripta manent.
quote:nlies schreef op 08 maart 2016 @ 19:11:

En dan die reclame: Tandvlees bloest niet.. tijdens het poetsen. Voor en na het poetsen wel dan?Wat te denken van dat gerochel erbij?
Dat vreselijk irritante mens van activia, met die zou ik binnen 5 minuten de grootste ruzie hebben.
René Froger maakt reclame voor xls medical. Ofzoiets. Jezus, wat een klojo is hetbtoch. Zo irritant.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
De koninklijke grote boodschap verbloemen met V.I.Poo
quote:helssing schreef op 08 maart 2016 @ 19:54:

Dat vreselijk irritante mens van activia, met die zou ik binnen 5 minuten de grootste ruzie hebben.En het is nog niet te pruimen ook. Ik nam het eens in een hotel in Frankrijk bij gebrek aan gewone yoghurt, het lijkt er in de verste verte niet op.
quote:MarianneDavids schreef op 08 maart 2016 @ 20:19:

[...]

En het is nog niet te pruimen ook. Ik nam het eens in een hotel in Frankrijk bij gebrek aan gewone yoghurt, het lijkt er in de verste verte niet op.
Optimel hetzelfde. Het lijkt wel plastic.
En hij blijft maar komen dus zeg ik hem nog een keer. Dat vreselijke kind dat een raket wil maken van een afwasmiddelfles. Het duurt nog IIIUUUWWWAHHN voor hij leeg is. Dan is dan kreng eindelijk leeg. Het jong zet er 2 vleugels op. Klaar.
quote:Manonna schreef op 09 maart 2016 @ 00:55:

En hij blijft maar komen dus zeg ik hem nog een keer. Dat vreselijke kind dat een raket wil maken van een afwasmiddelfles. Het duurt nog IIIUUUWWWAHHN voor hij leeg is. Dan is dan kreng eindelijk leeg. Het jong zet er 2 vleugels op. Klaar.Ik vraag me af welk kind een raket ziet in een lege fles, kind heeft kennelijk het verstand van een twee-jarige.
Er is een (volgens mij) nieuwe reclame over de Oral-B poets-als-een-experrrrrt ergernis en hij is gewoon nòg irritanter geworden. Met die gekke bekken trekker 😑

En een make up reclame van ik weet even niet, over een foundation met een spons. Tap tap. Tap tap. Krijg effe jeuk ofzo.
quote:Manonna schreef op 09 maart 2016 @ 00:55:

En hij blijft maar komen dus zeg ik hem nog een keer. Dat vreselijke kind dat een raket wil maken van een afwasmiddelfles. Het duurt nog IIIUUUWWWAHHN voor hij leeg is. Dan is dan kreng eindelijk leeg. Het jong zet er 2 vleugels op. Klaar.Van die geitewollensokken figuren die zelf speelgoed gaan zitten knutselen, in dit geval met een lege plasticfles, vreselijke mensen.
quote:Timey-Wimey schreef op 09 maart 2016 @ 07:53:

En een make up reclame van ik weet even niet, over een foundation met een spons. Tap tap. Tap tap. Krijg effe jeuk ofzo.Grrrrruwelijk....ga weg met je getap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven