Hees
dinsdag 8 maart 2016 om 20:29
Hoi,
Ik ben al sinds 8 maanden heel erg hees. Mensen vragen continu of ik verkouden ben maar dat ben ik niet.
Soms vind ik het grappig klinken maar soms schaam ik me ook vooral ik een serieus telefoontje moet plegen. Daarnaast heb ik hele erge hoestbuien en hoest ik bloed op.
Me huisarts weet ervan die vind het niet nodig om door te sturen. Ieder geval krijg nooit een afspraak omdat ik altijd worst afgescheept door de assistentes.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Groetjes leonie
Ik ben al sinds 8 maanden heel erg hees. Mensen vragen continu of ik verkouden ben maar dat ben ik niet.
Soms vind ik het grappig klinken maar soms schaam ik me ook vooral ik een serieus telefoontje moet plegen. Daarnaast heb ik hele erge hoestbuien en hoest ik bloed op.
Me huisarts weet ervan die vind het niet nodig om door te sturen. Ieder geval krijg nooit een afspraak omdat ik altijd worst afgescheept door de assistentes.
Ik weet niet wat ik moet doen.
Groetjes leonie
dinsdag 8 maart 2016 om 20:33
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 maart 2016 @ 20:32:
je hoest bloed op en je bent al 8 maanden hees en je huisarts vindt het geen reden voor nader onderzoek? ik kan dat niet geloven. heb je gezegd dat je bloed hoest?ben je wel bij de huisarts geweest? je zegt dat je door de assistente wordt afgescheept.
je hoest bloed op en je bent al 8 maanden hees en je huisarts vindt het geen reden voor nader onderzoek? ik kan dat niet geloven. heb je gezegd dat je bloed hoest?ben je wel bij de huisarts geweest? je zegt dat je door de assistente wordt afgescheept.
dinsdag 8 maart 2016 om 20:34
Als je ook bloed ophoesten zou ik er toch op aandringen dat je gezien wordt door de huisarts. Naar wat ik altijd heb begrepen mag de assistente niet eens vragen waarom je een afspraak wilt, omdat dat valt onder beroepsgeheim tussen arts en patiënt. Mocht hij echt niet willen zou ik misschien een andere huisarts nemen of om een andere reden een afspraak maken en het dan ter sprake brengen.
dinsdag 8 maart 2016 om 22:55
woensdag 9 maart 2016 om 03:50
Hoi allemaal,
Ik voel me gewoon niet serieus genomen door de assistentes die de afspraak moeten inplannen. Ik hou ook al heel veel vocht vast en heb 2 maanden geleden een plaspil via de huisarts gekregen. maar als ik bel over hoelang moet ik ze nog gebruiken ja gewoon doorgaan zeggen ze dan.
Terwijl ik het ontzettend benauwd heb en nu op dit tijdstip weer wakker ben.
Ik vind het moeilijk
Ik voel me gewoon niet serieus genomen door de assistentes die de afspraak moeten inplannen. Ik hou ook al heel veel vocht vast en heb 2 maanden geleden een plaspil via de huisarts gekregen. maar als ik bel over hoelang moet ik ze nog gebruiken ja gewoon doorgaan zeggen ze dan.
Terwijl ik het ontzettend benauwd heb en nu op dit tijdstip weer wakker ben.
Ik vind het moeilijk
woensdag 9 maart 2016 om 07:26
quote:leonie87 schreef op 08 maart 2016 @ 22:33:
Hoi dank jullie voor je reacties.
Het klopt ik heb een historie ik heb een psychische beperking.
En ik ben zelf heel onzeker en durf moeilijk voor mezelf op te komen. Ook doordat ik allemaal heb meegemaakt in me verleden.
Groetjes leonieDan heb je vast wel een hulpverlener hiervoor? Praat daar eens mee en bel samen voor een afspraak
Hoi dank jullie voor je reacties.
Het klopt ik heb een historie ik heb een psychische beperking.
En ik ben zelf heel onzeker en durf moeilijk voor mezelf op te komen. Ook doordat ik allemaal heb meegemaakt in me verleden.
Groetjes leonieDan heb je vast wel een hulpverlener hiervoor? Praat daar eens mee en bel samen voor een afspraak
woensdag 9 maart 2016 om 10:09
woensdag 9 maart 2016 om 11:13
Nee ik ben ziek thuis ik zit ook in een rolstoel. Probeer wel zoveel mogelijk te bewegen. Maar dat gaat moeilijk heb veel pijn.
Ik denk soms dat ze me lastig vinden.
Ik heb een hulpverlener voor psychische maar die heb ik al meerdere malen keren gevraagd wat te doen en ze weet het niet meer. Ik wordt er een moedeloos van echt waar!
Ik denk soms dat ze me lastig vinden.
Ik heb een hulpverlener voor psychische maar die heb ik al meerdere malen keren gevraagd wat te doen en ze weet het niet meer. Ik wordt er een moedeloos van echt waar!
vrijdag 25 maart 2016 om 04:16
Hoi allemaal,
Ben inmiddels naar de huisarts geweest. En ze heeft vastgesteld dat het hyperventilatie is. Zelf voel ik het niet zo zei ik tegen haar maar toch is het is het zo. Zei de huisarts. Ik ben wel snel benauwd maar dan meer van rolstoel naar bank of bed en douchen.
Ja ik zal het er maar mee moeten doen denk ik.
Want ik zelf durf er niet meer er tegenin te gaan. Ik ben heel erg onzeker.
Groetjes
Ben inmiddels naar de huisarts geweest. En ze heeft vastgesteld dat het hyperventilatie is. Zelf voel ik het niet zo zei ik tegen haar maar toch is het is het zo. Zei de huisarts. Ik ben wel snel benauwd maar dan meer van rolstoel naar bank of bed en douchen.
Ja ik zal het er maar mee moeten doen denk ik.
Want ik zelf durf er niet meer er tegenin te gaan. Ik ben heel erg onzeker.
Groetjes