Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
*geeft een peuk aan LV*
WD had de 3000ste post
Alle reacties Link kopieren
Oh de sjerpas zijn naar beneden vertrokken. Yeetje, wat een last torsen ze en ik had hen niet eens zien inpakken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:WD-40 schreef op 09 maart 2016 @ 21:24:

[afbeelding]o dat is verschrikkelijk. komt daar een dinnershow?
very metal
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2016 @ 21:18:

[...]

Maar lief toch: in onze kroegen mogen we gewoon roken hoor. Ga jij elke keer buiten staan? Dommie, de eerste kroeg had zelfs nog tafeltapijten met asbakken!Oooh
quote:Eleonora-1 schreef op 09 maart 2016 @ 21:15:

[...]

Ja, ik vraag het Oren Schrijver wel even.

Kom bij je terug.Helemaal goed!! Dank je.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SaveTheDay schreef op 09 maart 2016 @ 21:25:

WD had de 3000ste post Er is een winnaar!!!
Proost mensen
Ik ga serie kijken, zie jullie on the other side
En van je hela hola

we houden de moed erin

Ik ben gewoon een tijd weggebleven omdat ik t buiten roken zo focking saai vond! Voor niks!
3012 posten + 1
Lekker weer. Zie ik een VII in de actieve topics dus ik helemaal blij, gaat het over KINDERKLEDING
Joepie de 3000ste

Olle Grieze dankt de kroegeigenaars voor deze fijne kroeg. Chapeau voor alle Stammers! Op naar de volgende kroeg met evenveel gezelligheid, gein, eerlijkheid en meedenken met elkaar. Op naar een nieuwe fijne plek
De Hoogste Tijd
quote:Nicotientje schreef op 09 maart 2016 @ 21:28:

Ik ben gewoon een tijd weggebleven omdat ik t buiten roken zo focking saai vond! Voor niks! en In de nieuw kroeg ben je er meteen altijd helemaal bij! Maar waar oh waar moeten we heen? Ik zit onder aan de berg in een taxi richting luchthaven. Maar eh... welke vlucht moet ik boeken? En dan, na landen, waarheen?? Ik begin me verloren te voelen Waar is mijn nieuwe stamkroeg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven