Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Bij de gyn alles in orde. Alles zit nog potdicht. Bmm is nog niet eens week.

Dus het schiet niet erg op. Morgen 39 weken. Er kan natuurlijk van alles gebeuren de komende weken, zomaar, maar ergens heb ik het idee dat ze 'm moeten halen.
Alle reacties Link kopieren
hij houdt nu al zoveel van zijn moeder *zwijmel* haha. fijn dat alles in orde was.
mibb, voor het schema, mischien kan je bij de meiden waar de baby al geboren is de naam bij de bijzonderheden zetten, in dametje dr geval dus ukje. en pebbles en lady hebben nu natuurlijk 2 dochters. en ik moet 10-11 weer naar vlos.

nu ik naar het schema kijk... jij hebt vandaag je aanvullende echo. hoe ging het? alles goed met je kleintje?
@Vlinder hihi, dat wordt dan een moederskindje of wat?? Haha

@Mibb, ja hoe is het gegaan vandaag??

De baarmoederhals was wel verkort bij mij. Maar ik heb niet echt een idee wat dat betekent.

Ik zie net op google dat voor de bevalling de hals kort moet zijn. Ok, dat weet ik dan ook weer.

Ik ga nog maar even duimendraaien.

Kaarsjes aansteken, chocolademelk maken, warme douche nemen (aargh, wat is het koud buiten!)
ik moet ook zo naar buiten, maar tis echt koud, liubi geniet van chocolademelk! en ja absoluut een moederskindje, kan zn moeder nu al niet loslaten haha. maar hoe gaat het met jou? ben je het al helemaal zat of voel je je nog goed?
Alles gaat prima. Voel me ook nog prima. Zaterdag gaan we nog even romantisch met zn 2-en naar de bios. Want wie weet wanneer we dat weer kunnen doen!
Hoi meiden even kort hoor...

Ik ben deze week weer gaan werken, is best vermoeiend na 2.5 weken thuis zitten.

Komt ook nog bij dat ik vanacht tot een uur of 2 naar mijn slapende man heb liggen staren, ik ben dus kapot nu.

Moet om half 6 naar de echo, dus kan nog niets zeggen over of alles goed is. Denk het wel hoor, de rest was ook goed, dus loopt vast wel los.

Ik pas later dit weekend het schema weer aan en dan kom ik reageren hoor. Ga nu nog even een uurtje op de bank zitten/slapen.
@Freddy, snap dat je nog midden in je kraamtijd zit(en dus hele andere dingen dan internet aan je hoofd hebt). Maar je laatste bericht was niet zo vrolijk, hoop van harte dat alles goed met je is!
Kopietje van Maart 2009.

Weer terug van de echo, de kleine drukte maker lag er nu beter voor en ook de rug ziet er prachtig uit!

De echoscopiste deed het leuk, ze keek 2 minuten naar de rug en we hadden van te voren gedacht dat dat het zou zijn, maar ze liet ons daarna nog een minuut of 10 naar onze kleine kijken. Heerlijk! Volgens mij kreeg die mevrouw er zelf ook geen genoeg van, hihi!
Fijn mibb! voor iedereen.
Dametje, lief dat je aan me denkt. Het gaat op zich goed, maar ik vind het wel zwaar! Ben de hele dag met kleintje bezig, heerlijk natuurlijk, maar kom echt aan niets anders toe. Probeer ook dagelijks wel naar buiten te gaan, frisse lucht is goed voor kleintje en lopen goed voor mijn conditie. Nog steeds 8 voedingen per dag, inclusief 2 nachtvoedingen. Borstvoeding gaat redelijk, soms nog steeds klein beetje bijvoeden als hij heel onrustig is. Ben daardoor steeds een uur met voeding bezig en dan 2 uur later weer.

Probeer af en toe hier bij te lezen, maar reageren en zeker op iedereen persoonlijk lukt gewoon niet zo vaak. Ik hoop dat kleintje snel een beetje regelmatig gaat drinken en ook in de nacht wat langer door gaat slapen! Als mijn dagen wat rustiger zijn kan ik ook wat vaker hier lang komen.

voor iedereen die het nodig heeft en gewoon omdat jullie lief zijn!
Hallo

Ik ben er nog hoor en inmiddels ook weer helemaal toppie in orde. Deze "maand" even pauze omdat hele goede vrienden gaan trouwen en ik anders precies die dag zou zijn uitgerekend en dat wil ik echt voor geen goud missen.

En natuurlijk is dat niet de enige reden gewoon ff niet eraan denken is ook wel fijn.

Jullie allemaal lekker aan het zwangerschaps- en babytutten, daar kan ik dan weer niet zo heel veel mee maar leuk om te lezen.
Freddy fijn van je te horen. Geniet er gewoon van maar ja het is ook gewoon heel druk en allesomvattend. Over een tijdje krijg je weer tijd voor dingen.

Zus, we waren je niet vergeten hoor! Wat lief dat je zo n rekening houd met je vrienden.

Vlinder, ik heb zo n specifiek vak dat ik het hier liever niet opschrijf. Het staat bij het voorstelrondje op onze prive.

Mibb, rust lekker uit.

Aruba
fijn dat alles goed was mibbje. hoe was het op je werk, je o-zo-aardige-baas nog tegen gekomen?

freddy fijn dat het inmiddels wat beter met jullie gaat, geniet van elkaar!

zus, lekker even een maandje geen gedoe aan je lijf. doe rustig aan deze maand

kus terug aruba, hoe is het met jou?

slim liubi om zoiets nu nog te doen, lekker even met zn tweetjes weg! alvast een fijne avond gewenst (heb ik het in ieder geval gezegd... ik vergeet het vast weer)

dametje bij jou ook alles goed?

hier vandaag infoavond gehad niet heel veel bijzonders...
zus van om weer van je te horen! En maandje rust is ook wel even lekker.

freddy wel fijn dat je soms even laat weten hoe het met je gaat.

mibb mooi dat de echo goed was! En leuk he als de echomevrouw het ook leuk vind om te kijken naar je kleintje.

Lekker samen nog een avondje weg nog even genieten! Las op nov topic dat alles nog potdicht zit. Trek je het wachten zelf nog wel een beetje?

Hier vanochtend gewinkeld met mijn zus. Heb een veel te leuk en veel te duur tuinpakje gekocht voor de kleine maar was echt zo leuk!

Na zo een ochtendje merk je wel gelijk dat je last krijgt van je buik. Op het eind waggelde ik echt.

Vanavond uiteten schoonouders zijn 35 jaar getrouwd. Dus met een groepje gezellig eten.
Ik kom vanavond schrijven maar ff snel 1 tip:

Ga NIET naar de Jongegezinnen beurs in Utrecht. Wat een zootje...! 15 euro entree voor een file aan kinderwagens. Het viel ons echt tegen.
o plan is om komende zondag met mijn zus te gaan Wat viel er tegen?
Ik meld me weer eens. Vandaag dus 39 weken.

O ja, volgens de gyn was de baarmoederhals al wel verkort, wat erop duidt dat de bevalling toch niet meer zo ver weg is.

@Summer, balen zeg. Lijkt me ook echt zo druk daar.
oke summer, dan gaan we niet (ik was het ook niet van plan, zie een dag slenteren niet meer zo zitten) wel balen dat het tegenviel. jammer.

spannend liubi, dus misschien duurt het dan toch geen drie weken meer je geeft maar een seintje als we ons in die heerlijke relaxtribune mogen laten zakken...

veel plezier vanavond pluis!

hier vanavond verjaardag van een vriendin, wel gezellig en met andere vriendin waar ik mee meerij afgesproken uiterlijk half 10 weer richting huis te gaan. hopelijk slaap ik vannacht wat beter want heb het een beetje gehad...
Goeiemiddag!

Voel me niet zo lekker. Heb last van mijn darmen. Ben al 3 x naar de plee geweest. Voel me net een vaatdoek en ik ben echt moe.

Ik ga nog maar even liggen.
even een snel berichte.

Hier gaat nog steeds alles goed! Ik zal later wel meer schrijven, nu maar weer verder met de was (summer ik ben het helemaal eens met je tekst).

Liubi, bah vervelend dat je je niet super voelt, doe rustig aan hoor! Idd lekker even gaan liggen, hopelijk slaap je nog een beetje.

Later meer!!
luibi balen zeg! Doe rustig aan hoor!

Gister een mindere dag hier. Moest naar de wc maar lukte maar niet. Na 7 uur persen en geen resultaat en ondertussen de hele dag de beeb niet te hebben gevoeld de gyn gebeld.

Mochten gelijk langskomen en ctg gemaakt van de beeb en een echo kleine deed het prima maar spaarde waarschijnlijk zijn moeder.

Ook nog een klysma mee en naar huis. Klysma deed nog weinig en ik was zo moe dat ik half ben gaan slapen andere helft wakker van de krampen. En vanochtend na 18 uur persen eindelijk resultaat.

Mag toch hopen dat dit niet de voorbode voor de bevalling wordt.

Enig voordeel is dan dat je wordt beloond met een lief beebje.

Sorry voor het vieze verhaal..
@Pluis, ik ken het, niet naar de wc kunnen. Dan helpen appels heel goed. (een stuk of 3).

Ik heb lekker geslapen en een frisse neus gehaald. Voel me alweer veel fitter (voor zover dat kan met zo'n buik).
Mibb, wat een fijn bericht.

Freddy, kan me helemaal voorstellen hoor dat het echt heel pittig is om voor zo'n klein hummeltje te zorgen. En met 8 voedingen per dag kost dat harstikke veel tijd en energie. Hopelijk komen jullie binnenkort in wat makkelijker vaarwater en heb je dan ook weer wat meer tijd voor andere dingen.

Zus, fijn te lezen dat het goed met je gaat. Ben je toevallig ook nog ceremoniemeester bij de bruiloft?

Pluis, hoe was het etentje vrijdag?

Vervelend dat je niet naar de wc kan. Voel je je nu wel een beetje beter?

Liubi, ik wil je niet gek maken, maar ik heb begrepen dat het vaak voorkomt dat je vlak voor de bevalling diaree krijgt. Dit zou een middeltje van moeder natuur zijn om er alvast voor te zorgen dat je darmen leeg zijn met bevallen. Maar ja, waar voor het ook is het blijft vervelend. Hopelijk knap je snel op.

Hier aan het knutselen voor de babykamer. Nog 1 doosje in de grondverf zetten en dan bij schoonpapa eten.

Nog maar drie dagen werken en dan begint verlof. Heb daar nu zo'n enorme zin in. Vrees dat ik de komende weken al best vol heb gepland met lunchen met vriendinnetjes, kaartjes schrijven, laatste freubeldingen in de babykamer, laatste babyspullen kopen(stiekum nog ebst veel eigenlijk). en ga zo maar door. Sinds vorige week heb ik bij het idee aan verlof zo'n opgewonden vakantiegevoel. Haha en dat terwijl, zeker na de bevalling het alles behalve vakantie zal zijn.

geniet nog even van jullie weekend!
lady wat fijn dat je in ieder geval even laat weten dat het allemaal goed gaat daar! zijn jullie allemaal al een beetje aan elkaar gewend?

liubi, balen dat je je niet lekker voelt, hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent.

plukkie, lekker nog een paar daagjes werken en dan verlof, doe je wel een beetje rustig aan dan? het is volgens mij ook een beetje de bedoeling om te rusten enzo zo dta je straks klaar bent voor de bevalling, maar ja wat nog moet moet nog.... geniet ervan!

morgen met mijn moeder en broertje en zusje naar het omniversum en sealife, ze hebben een vrije dag en mijn moeder had ze een dagje uit beloofd, wordt wel gezellig denk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven