Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
Wat trouwens het allerergst is, vind ik, is als ik iemand helemaal niet zo leuk vind en die ander vindt mij wel heel leuk. Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 21:10:

Wat trouwens het allerergst is, vind ik, is als ik iemand helemaal niet zo leuk vind en die ander vindt mij wel heel leuk. Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.Went hoor.

Wat trouwens het allerergst is, vind ik, is als ik iemand helemaal niet zo leuk vind en die ander vindt mij wel heel leuk. Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.Vind ik ook lastig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 21:08:

Ik moet een 'twee voor twaalf app'. Had 2 keer het woord eerder [afbeelding]Je kan straks wel oefenen met een lingo app.
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 21:05:

[...]

Ook dan, lekker belangrijk. Dan is diegene dus niet zo bijzonder, leuk of intelligent.Zo werkt het bij mij wel ja. Als diegene mij echt niet leuk vindt ligt dat gewoon aan hem/haar/hullie, maar niet aan mij natuurlijk
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 21:09:

ik denk dan 'joh, als jij mij niet leuk vindt ben jij het niet waard om leuk gevonden te worden.Je zou het ook andersom kunnen bekijken, ipv het altijd bij een ander neer te leggen.

Wat trouwens het allerergst is, vind ik, is als ik iemand helemaal niet zo leuk vind en die ander vindt mij wel heel leuk. Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.

En dat ze het dan blíjven proberen.

Dat is zo pijnlijk.
quote:WD-40 schreef op 11 maart 2016 @ 21:12:

[...]

Je kan straks wel oefenen met een lingo app. Wat moet ik nou met een lingo app?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Wat trouwens het allerergst is, vind ik, is als ik iemand helemaal niet zo leuk vind en die ander vindt mij wel heel leuk. Daar word ik altijd een beetje ongemakkelijk van.Oh ja, die ken ik. En ik ben dan ook weer zo'n muts dat ik mensen niet teleur wil stellen, dus daar zit je dan.
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 21:14:

[...]

Wat moet ik nou met een lingo app?Rummicubben. Duh.
Ik ben wel trots op mijn Kerstster. Ik heb hem naast de Paastak gezet, want yolo!

Ik vind jullie natuurlijk geweldig.

Nog erger dan iemand die me niet leuk vindt, terwijl ik die persoon geweldig vind, vind ik het wanneer iemand me niet voor vol aanziet. Wanneer mensen denken dat ik niet Gigantisch Intelligent ben. Dat kan me echt dwars zitten.
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 21:12:

[...]

Je zou het ook andersom kunnen bekijken, ipv het altijd bij een ander neer te leggen.Waarom?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 21:14:

[...]

Wat moet ik nou met een lingo app?Voor als er geen twee voor twaalf app is.
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 21:15:

Ik ben wel trots op mijn Kerstster. Ik heb hem naast de Paastak gezet, want yolo!

Nog erger dan iemand die me niet leuk vindt, terwijl ik die persoon geweldig vind, vind ik het wanneer iemand me niet voor vol aanziet. Wanneer mensen denken dat ik niet Gigantisch Intelligent ben. Dat kan me echt dwars zitten.Paas is gewoon vroeg dit jaar.
Ik kom irl naar het schijnt ook vaak over alsof ik alles prima voor elkaar heb en het allemaal soeverein oplos. Ik vind het ook gewoon te spannend om vriendjes te maken, jongens.

Nog erger dan iemand die me niet leuk vindt, terwijl ik die persoon geweldig vind, vind ik het wanneer iemand me niet voor vol aanziet. Wanneer mensen denken dat ik niet Gigantisch Intelligent ben. Dat kan me echt dwars zitten.

Dat ligt echt aan de situatie. Werkinhoudelijk vind ik dat heel vervelend. Maar ik heb er echt geen enkele moeite mee om me als leeghoofdig blondje neer te zetten.

Erg verwarrend voor sommige collega's en daarom des te leuker om te doen
quote:WD-40 schreef op 11 maart 2016 @ 21:15:

[...]

Voor als er geen twee voor twaalf app is.Die is er!
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 21:15:

[...]

Oh ja, die ken ik. En ik ben dan ook weer zo'n muts dat ik mensen niet teleur wil stellen, dus daar zit je dan.

Wat lief.....

Ik krijg al maanden berichten van iemand in messenger die zó graag vrienden wil zijn dat mijn glazuur van mijn kiezen springt.

Laatst heb ik gezegd dat ik het niet zo zie zitten, al haar plannen om beste vriendinnen te worden.

Ik krijg het nóg warm als ik er aan denk.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 21:17:

[...]

Dat ligt echt aan de situatie. Werkinhoudelijk vind ik dat heel vervelend. Maar ik heb er echt geen enkele moeite mee om me als leeghoofdig blondje neer te zetten.

Erg verwarrend voor sommige collega's en daarom des te leuker om te doen Leeghoofdig, oké, maar ik wil toch liever niet als blondje gezien worden.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:18:

[...]

Wat lief.....

Ik krijg al maanden berichten van iemand in messenger die zó graag vrienden wil zijn dat mijn glazuur van mijn kiezen springt.

Laatst heb ik gezegd dat ik het niet zo zie zitten, al haar plannen om beste vriendinnen te worden.

Ik krijg het nóg warm als ik er aan denk.Wat hárd!
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 21:18:

[...]

Die is er!Leuk ik ga eens kijken.

Haha, die ken ik. En dan moet je nodig in een wasserij gaan werken, want dan ziet niemand je voor vol aan .

Maar ik troost me er maar mee dergelijke mensen niet voor vol aan te zien, want laten we wel wezen het is wel een beetje dom om er maar meteen vanuit te gaan dat iemand een IQ heeft van 3 omdat ie in een wasserij werkt. En tegenwoordig pest ik dergelijke mensen ook een beetje. Ga ik hele ingewikkelde zinsconstructies gebruiken in een gesprek over een vermiste onderbroek, gewoon om te zieken.
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 21:19:

[...]

Leeghoofdig, oké, maar ik wil toch liever niet als blondje gezien worden. Valt het grijs wel minder op!
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:18:

[...]

Wat lief.....

Ik krijg het nóg warm als ik er aan denk.Ik zal je niet meer lastig vallen.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 21:17:

[...]

Erg verwarrend voor sommige collega's en daarom des te leuker om te doen

Als ik doe alsof ik onnozel ben, vind ik het ook niet vervelend. Maar als ik nog niets gezegd heb en mensen hebben me al in een hokje gestopt, kan ik dat maar matig waarderen.

Ik word nog wel eens in het hokje 'simpele blonde Tokkie' gestopt. Heeft ook met een vrij onhandige keuze te maken, winterjastechnisch gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven