LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Hey Brabbel, wat goed dat Kaj zo groeit!!

Heb hier een kind zonder rust in haar kont! Kruipt hier al 10 min. door de hele kamer, trekt zich aan alles op en wil ook steeds aan de computer zitten. Het is een prachtig gezicht! En dan dat gehijg van haar de hele tijd! En het geweldige lachje als ze weer iets te pakken heeft gekregen! Ben weer even helemaal verliefd!
Gelukkig maar even Mango
hoi!

Hier even snel een berichtje, heb ff snel bijgelezen.

Desi: hoe is het nu? ik hoop dat het weer goed gaat en dat er niks ernstigs aan de hand is?

Mango: leuk he die ontdekkingstochten door de kamer. Dan zie je ineens hoe werkelijk alles interessant kan zijn voor zo'n kleintje.

Roze wolk: Balen dat de wintertijd nog niet tot Sharon is doorgedrongen. Gelukkig lijkt Zoë zich redelijk snel aan te passen. Nu wij nog, jeetje, wat is het vroeg donker zeg!

Ongeduld: Fijn dat het bij Guido alweer aan het genezen was, en dat er gelukkig niks ernstigs aan de hand was.

Verder hier alles goed. Zoë had maar een uurtje geslapen op de creche dus die is net bij het flesje als een blok in slaap gevallen. Morgen gaan we naar de oogarts voor onderzoek, hopelijk valt dat mee voor haar. Mijn man gaat mee, ik heb een superdrukke week op mijn werk en al zoveel gemist door ziekte afgelopen weken. Vrijdag tot en met maandag gaan we een weekendje naar een huisje in Domburg met zijn drietjes, erg veel zin in. Laatste keer vakantie was nog voor de zwangerschap dus eventjes weg is al heel wat. En ik zie ons al helemaal in het subtropisch zwemparadijs liggen met zijn drietjes. Afgelopen zaterdag trouwens ook weer met Zoë in het zwembad geweest, volgens mij vindt ze vooral de andere kindjes het leukste, maar het is zo schattig zo'n kleintje in het water!

groetjes!
Voor het schema:

Laatste update was 8680 gram, en 69 cm.
Hoi allemaal,

Nou het valt mee hoor met Zoë's oogje. Maar de ogen werken niet goed samen dus dat moet ze nu gaan leren. We gaan nu eerst elke dag een half uurtje afplakken, en dan afwisselend (elke dag het andere oog). Begin december dan weer terugkomen.

groetjes!
Fijn dat het mee viel! Succes met afplakken! Ik hoop dat het snel werkt. Heb je een beetje leuke pleisters gekregen?
Goedenavond!

Fijn dat het meeviel halloo!

Pfff ik zit. Was vanavond alleen en dat is toch best vermoeiend met 2 kids. Maargoed ze liggen gewassen in bed en ik zit heerlijk op de bank. Hopelijk komt lief zo thuis, ga ik nog even onder de zonnebank.

Morgen weer werken. Heerlijk weer even iets anders hihi

Morgenavond gaan we naar een informatie avond van een school waar we samuel hebben ingeschreven. Hij is nu 2 jaar en 5 maanden. Duurt nog even maar het is een jenaplan school en daar moet je je vroeg voor inschrijven.

Verder weinig nieuws

fijne avond allemaal!
Goedenavond allemaal,

FF wat reacties:

Roze wolk: Demi heeft ook nog maat 4 van luiers (pampers)

Maar maat 86 nog lang niet, ze heeft nu nog kleren maat 68 en van shirtjes 74, broeken 68 zakken nog van dr kont.

Maar wat groeit Sharon dan goed he geef je dr pokon

Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Krijgen jullie veel kijkers?

San:

Wat fijn dat het opschiet in jullie huis.

Tieger: 3x sporten knap hoor petje af

Brabbel: Wat ontzettend goed dat het zo lekker gaat met Kaj, binnenkoert ook een foto hier of op hyves van tattoo, ik ben nog druk aan het zoeken.

Indra: Zonder kids op vakantie!!! moet er niet aan denken.

Hier zitten ook allebei de meiden nog in de zomertijd elke ochtend zijn ze om 6 uur wakker.gaaappppppppp

Zoë dr school doet morgen mee met het nationale schoolontbijt, dus in hello kitty pyama naar school met hello kitty sokken en pantoffels. Badjas en toilettas mee met tandenborstel en tandpasta.

Ze hoeft thuis nix te eten en ze hoeft ook nix mee te nemen naar school.

Ze hebben ook vanaf deze week een fruitdag op school, dus elke vrijdag geen koek of boterham mee maar fruit of komkommer.

Ik ben er helemaal blij mee met zo'n fruitdag.

Nou ik ga nog ff bank hangen.
Mogguh!

Klinkt erg gezellig bij je dochter op school! En inderdaad goed zo'n fruitdag! Wij gaan vanavond naar een informatie avond op een basisschool kijken en daar moeten de kids om 10.30 een boterham eten met schoolmelk en om 12 uur fruit (en brood).

Sharon groeit zeker snel, maar samuel was ook zo groot en is nu heel gemiddeld. (wij zijn ook helemaal niet groot) dus ik weet zeker dat het straks minder hard gaat!

We hebben met het huis pas 1 kijker gehad, echt balen. Had het eigenlijk niet verwacht. Nu gaan we ons opgeven voor het open huis op zaterdag 22 november, er word veel pr aan gegeven, eens kijken of het werkt.

Nu ga ik werken.

Fijne dag allemaal!
ff kort en ego, moet zo weer aan het werk:

Zo, heb ontslag genomen! Voelt goed, maar ook een beetje angstig. Wat komt er nu?

Ik heb nog een maand opzegtermijn, dus ga beginnen met afronden en overdrachten. Ik heb heel veel zin om straks weer meer voor de klas te staan!

Liefs,

Mango
Hello ladies!

Eindelijk even tijd, Twan ligt weer lekker te slapen nu!

Hij is gelukkig weer wat beter en sinds gister eet hij ook weer beter en drinkt z'n flessen weer!

Het had ook een vreselijk heftige sprong kunnen zijn, want sinds gister kruipt hij dus echt! Echt op de knietjes!

Maar zo heftig heb ik die sprongen nooit gehad bij Kevin, zelfs niet willen eten en drinken en alleen maar huilen, de HELE dag?!

Nou ja, gelukkig gaat het weer beter nu!

Huisarts kon ook niet echt wat ontdekken, dacht aan een kinderziekte misschien.

En ik heb eindelijk gisteravond weer een avond rustig op de bank kunnen zitten, dat was sinds zaterdagavond dus niet meer het geval. Twan was elke avond dan huilen huilen huilen, maar gisteravond ging hij warempel slapen!

En Kevin ook eindelijk om half 9, nadat ik hem 4x opnieuw de slaapzak aan heb gedaan en in bed heb gezet!

Dit even in het kort de afgelopen paar dagen, pffffff.

Ben echt nog heel moe van alles en dan is man er ook niet he!

Gek werd ik er van!

Trouwens, Twan heeft sinds deze week maatje 5 van pampers en draagt al tijden maat 80 van kleding.

Maar ja, ik heb dan ook een echte Hollands Welvaren knulletje!

hihihi.

Nou, even tijd voor mezelf, lekker op de bank met een koppie thee!

Hoop snel weer te komen, maar lastig is het wel, met oudste zoon die overdag niet meer slaapt!

Groetjes!
Zo Mango, toch ontslag doorgezet? Gefeliciteerd meid!

Goed dat je je hart hebt gevolgd!

Heb verder niet veel bijgelezen... komt volgende keer wel weer!

Daag
even uppen hoor we stonden heeel laag!

Mango goed joh dat je ontslag hebt genomen! Lekker straks weer voor de klas!

verder niet zoveel te vertellen. Vanavond hebben lief en ik een feest van zijn werk in de van nelle fabriek in rotterdam. ben benieuwd!
Mango, ik kan me voorstellen dat je wat onzeker bent over deze stap maar ik vind het erg flink. Ik heb vorig jaar al besloten om voor mij zelf te beginnen en ga per 1.1.09 dus echt los. Zit nu volop in de voorbereidingen. Soms sla ik gewoon dicht van angst/onzekerheid en komt er niets uit mijn handen maar langzaam maar zeker wordt ik steeds zekerder (duh... daarnaast vliegt met het vruchtwater ook een deel eigenwaarde bij mij weg als ik aan het bevallen ben, erg fijn ...).

Is er hier in de buurt werk in de onderwijssector te vinden?

Popsie kruipt en klimt nu echt. Helemaal geweldig. Ze zegt steeds meer woordjes "op op op" als er hop paardje hop gedaan moet worden :-)
Pips wat ga je zelfstandig doen ?

MAngo goed voor je meis.. volg je hart, vind ik ook erg stoer en dapper.

ik wil ook heel graag iets voor mij zelf of naar een andere baas maar vanwege Kaj vind ik de vastigheid wel ff lekker. Krijg alle ruimte van de baas, maar werkdruk is erg hoog, personeel zo moeilijk te vinden !

Desi gelukkig gaat het wat beter zeg en dat allemaal alleen..

Pff RESPECT hoor.. Ben blij als vriendlief om 16.00 thuis is..

Dinsdag gaan we in ondertrouw. Nieuw outfitje gekocht bij M&S mode, lijn van Rosanna Lima, erg leuk.. Mannen gaan als 2-ling gekleed hahah zo schattig.

Daarna in AMC controle voor Kaj. Als die goed is dan mogen we pas na 3 mnd terug keren, super nieuws natuurlijk..

Verder gaat het met Kaj super.. Alleen weer zo`n vastzittende hoest.. Zo vervelend, elke nacht een standaard hoest uurtje.. Bisolvon gebruiken we dan en tijmsiroop, voor het slapen gaan in bad met zwitsal eucalyptus en de hete douche aan, verwarming aan en deur dicht, lekker stomen.
Dank jullie wel voor de steun! Het voelt niet als iets heel dappers, moet ik zeggen. Het is wél een hele opluchting. We zullen zien wat er nu komt!

Helaas is er in onze regio heeeeeel weinig werk te vinden in onderwijsland. Invallen kun je genoeg, maar een vaste baan is moeilijk. Je moet écht op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Nou ja, het komt zoals het komt. "as it net kin sa as it moat, dan moat it maar sa as it kin", zeggen we dan maar.

Pips: Wat heb je voor eigen bedrijfje? Als je er niet te veel over kwijt wilt snap ik dat ook hoor. Moest wel lachen om je vruchtwater dat een stuk eigenwaarde weg spoelde! Ben je niet heel trots op je lichaam dat je kunt bevallen? Ik vind het nog steeds zo knap van mezelf dat het allemaal maar gelukt is! Natuurlijk kunnen alle vrouwen bevallen, daar zijn "we voor gemaakt", maar dóé het maar eens! Ik vind het echt een prestatie!!

Brabbel: Leuk dat jullie in ondertrouw gaan. Wat ontzettend leuk dat de twee mannen gelijk gekleed gaan!

Het stelt écht geen reet voor. Voor jezelf is het idee heel speciaal, maar het is alleen een handtekening zetten, id-bewijzen overhandigen en dan sta je weer buiten! Wij vonden het een zware teleurstelling! Hahahaha

Fijn dat het zo goed gaat met Kay! Ik ga voor jullie duimen dat het goed is en dat jullie pas over 3 mnd weer terug moeten komen.

Sterkte met de hoestbuien! Zo zielig is dat!

CD: Fijn dat het weer beter gaat bij jullie! Het lijkt me lood en loodzwaar in je eentje thuis zijn met 2 kinderen, waarvan er 1 ziek was en 1 al niet meer slaapt overdag!! Dikke Je doet het maar wel even! (niet dat je een andere keus hebt, maar een complimentje is altijd fijn, toch?! )

RW: Wat balen zeg dat jullie nog maar 1 kijker hebben gehad. Wordt je daar ook zenuwachtig van? Ik hoop voor jullie dat het openhuis een succes wordt!

Choco: Hoe vond Zoë het ontbijt op school? Wat een goed idee zo'n fruitdag! Hoe gaat het met het lezen van Zoë? Leest ze Demi al voor?

Esmee kruipt nu ook echt met haar buikje van de grond. Het is een grappig gezicht! Ze heeft ook ontdekt hoe het kastje in de kamer open moet. Dat is iets minder.....Moet er nog even elastiekjes omheen doen.

We moeten er nog erg aan wennen dat ze overal bij kan. Gister had ze al mijn lege theemok te pakken en die gooide ze op de grond om te kijken wat er ging gebeuren.

Zijn jullie kindjes ook van die slopers? Alles wordt hier door de kamer gegooit, uit de box, uit de kinderstoel, enz.

We geven Esmee nu al het eten in haar hand. Wat een rotzooi zeg! Gister had ze bami. Het was een prachtig gezicht hoe ze alles naar binnen werkte. Ze eet ineens ook gigantisch veel.

We gaan vanmiddag naar Trijntje Oosterhuis! Ben heel benieuwd!

Tot later!

Liefs,

Mango
Verona schuift nog op haar buik het hele huis door, en gaat dan eerst zitten en evt op haar knietjes zitten om ergens bij te komen. En de knopjes van de computer en de magnetron zijn ook erg interressant. De magnetron zet ze zelfs al aan..... En dan maar triomfantelijk omkijken met een big smile haha(magnetron staat tijdelijk wat lager, omdat ik het tafeltje heb overgeverfd..), en hier vliegt ook alles standaard uit de box, en van de kinderstoel.... (blijft een leuk spelletje)

Ze probeert zich ook wel op te trekken tot staan, maar dat lukt haar nog niet echt. Duurt niet lang meer denk ik.

Verona zegt verder nog geen woordjes oid. Maakt vooral veel geluiden, en roept wel om aandacht. Oja ze geeft wel heel schattig kusjes in de lucht. Ze maakt dan zo;n 'smak' geluidje.

Mango; Goed van je dat je ontslag hebt genomen!!

CD; Wat een weekend zeg! Maar fijn dat het nu weer wat beter gaat!

K zal es verzinnen wat te gaan eten......
Wie vroeg het ook al weer? Soep geven wij gewoon met een lepel.

Hier vliegt ook alles uit de kinderstoel en dan met een big smile kijken waar het neer geklettert is.

Verder heb ik een beetje het idee dat de ontwikkeling een beetje stilstaat. Al 2 maanden gebeurt er weinig nieuws. Hij teigert nog steeds, soms een knietje eronder. Zit op zijn knieen bij het speelgoed en staat en loopt ergens langs.

Hij heeft al vanaf 10 oktober buikgriep, met een dag of 4 wel goede ontlasting er tussen. Echt zielig. Weinig eten en drinken, heel veel huilen en alleen maar op de arm willen. Zodra je hem neerzet is het huilen geblazen. Minstens 2x per dag/ nacht alles verschonen. Van de week zat de poep zelfs in zijn haar. Terwijl hij gewoon in slaapzak lag te slapen. Via zijn rug zo op zijn matras gespoten. De huisarts kan er niets tegen doen zegt ze. Ontlasting wordt nu onderzocht.

Door al dit zorgen zelf ook doodmoe en weinig puf voor iets anders dan de kindjes en het huishouden.

tot gauw
Wat een stilte hier! Is iedereen druk?

Hier verder ook geen nieuws!

Liefs,

Mango
Hallo meiden,

Zoë heeft het heel erg leuk gehad op de nationale ontbijtdag.

Ze hebben uitgebreid zitten ontbijten en er liepen moeders en juffen verkleed als o.a. een beschuitje een boterham een eitje.

http://www.d4w.nl/westerschool/ kijk hier voor foto's.

Hiep hiep hoera Demi heeft gisteren een paar keer helemaal los gestaan. En ook probeert ze aan één hand mee te lopen, het gaat allemaal veel te snel, waarom blijft ze niet wat langer klein. Maar ja een grote zus als voorbeeld.

Ook hier zijn de kastjes en lades niet veilig meer, ze doet ze open en haalt er van alles uit en dan kijkt ze je aan met een zo'n blik van goed he dat ik dat kan.

Ze heeft ook al meerdere malen met haar vingertjes tussen de lades gezeten maar daar huilt ze geeneens om.

Demi eet ook al bijna alles met ons mee, 's avonds lekker boontjes, brocolli, kofta, macaroni. Ze vind het allemaal heerlijk.

Ze zegt ook kleine woordjes, als ze iets zit te eten en het is op, dan zegt ze op, of ze zegt hap en dagdag, papa, oppa ipv opa. echt schattig.

Brabbel wat leuk in ondertrouw, en de mannen hetzelfde gekleed we zien de foto's wel toch?

Mango: hoe was Trijntje Oosterhuis?

Roze wolk: hoe was het feest in de van nelle fabriek?

Groetjes
Brabbel, morgen gaan jullie in ondertrouw! Maak er een mooi moment van. Brings back sweet memories :-)

Ik zal die kledinglijn die jij noemt eens gaan Googlen.

Mango, ik wou dat ik zo kon denken "trots zijn op de bevallingen". Ik heb dat dus helemaal niet. Ook niet tijdens mijn bevallingen. Ik heb het met Popsie samen met manlief maar voor 90% procent alleen gedaan dus best wel reden om trots te zijn (geen kraamzorg, arts alleen de laatste 10 minuten omdat hij de rest nog klaar moest zetten). Met Pipsie was een drama en om die reden ook al een reden om trots te zijn maar ik heb het beide malen niet zo ervaren. Programmeerfoutje denk ik

Ik zal later in de ak wat over mijn eigen bedrijf schrijven.

Hoe was Trijntje Oosterhuis?

Yada, grijnz, vind je het vreemd dat zo'n snelle jelle nu eens stil staat in zijn ontwikkeling? LOL.

Ai, buikgriep, dat is wel erg sneu! Dan gebeurt er niets anders natuurlijk (ontwikkelingsgebied) maar gaat de energie daar naar toe. Ik hoop ook voor jouw energiepijl dat het snel voorbij is. Wanneer krijgen jullie de uitslag?

Wij weten sinds vorige week dat Popsie definitief geen spreidbroek hoeft! Ben daar erg blij mee :-) We oefenen nog wel extra maar de foto's toonden al een goede vooruitgang.

Er begint nu ook echt interactie te komen tussen Pipsie en Popsie, zo lief!

Nu, ik zal eens aan het werk. Ben weer aan het uitstellen...
Even rap... moet zo de kinderen uit school halen...

Vorige week met Roos naar het CB geweest, ze is 76!!! cm lang en weegt 9410 gram. Ze gaat nu zelf zitten, tijgert en is per ongeluk één keer in de box gaan staan.

Yada, Roos heeft ook last van haar maag/darmen. Vorige week moest ze steeds spugen, nu al twee ochtenden poep tot tussen haar oren (ook gewoon na haar slaapje in de slaapzak). Tis hele vieze muffe gele poep (lijkt wel op van die flesvoedingpoepie). Komt misschien ook omdat ze weinig eet en alleen de flesvoeding neemt... Hoop dat het gewoon een virusje is die heerst. Ze is net van haar antibiotica af die ze had vanwege een keelontsteking en infectie aan haar luchtwegen.

Mango, goed hoor, dat je voor jezelf gekozen hebt!

Enne...en ja wat is ze groot hé (reactie foto hyves)...!!!

Moet nu gauw gaan, later misschien weer wat meer.

(Had vorige week een heel bericht getypt die plotseling verdween..., was beetje gefrustreerd, maar ben er weer)

Liefs Mondy
Finn heeft 25 dagen buikgriep gehad. Met meestal alleen diarree en na een tussenstop van 4 dagen begon hij ook over te geven. Wij moeten er tussen de 2 en 15 keer uit per nacht. Meestal is het vanaf 4 of 5 uur bal, met alles verschonen, wassen en omkleden en dan dus veel te wakker. Je kunt dus wel begrijpen dat we doodmoe zijn. Sinds 2 dagen zit er weer vooruitgang in. Gisteren heeft hij als ontbijt een fles pap om 5 uur op en om 7 uur 2 boterhammen en een fles sap. Wij waren al heel blij dat hij dat als vocht over de hele dag binnenkreeg. Vandaag had hij ook weer praatjes, kon een beetje spelen en deed weer spelletjes.

gr Yada
hallo allemaal,

even kort maar weer:

manon pobeerde vandaag ook te staan met haar handen los.

een groter kindje gaf haar een duploblokje in haar ene hand en toen één in haar andere hand, en toen stond ze dus los.......nu heeft ze een blauw oog.

ik voel me ook trots op de bevalling, vooral als ik bijvoorbeeld naar de tandarts moet of mijn benen epileer hahaha!

maar ook serieus wel, ik kan zwanger worden, dragen, baren en voeden, vind me ineens een iets mindere lichamelijke kneus (ben echt een gymkneus met een waardeloze conditie en very onhandig)

manon staat nu ook tegen de vensterbank, dus we moeten nog even iets verzinnen voor de planten. praten doet ze nog helemaal niet, brabbelen en gillen (ook van vreugde) doet ze genoeg. er zijn kinderen op het kdv bang van haar lawaai en afgelopen weekend zelfs een meisje van 2. niet zo leuk, maar ja, ze kan er niets aan doen.

mango: stoer van je!

brabbel: ik hoop dat je veel (voor- en na-) pret hebt gehad, wanneer is ook alweer de grote dag?

yada: hopen dat Finn snel helemaal weer de oude is.

ga nog even naar de foto's van chocoleentje kijken

gegroet allemaal!

liefs murpeltje
mbt het gillen zijn tips welkom

choco: ziet eruit als een gezellige boel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven