LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
had zondagavond stuwing en dus weer gevoed, gisteren ook, want ziek en zielig........vandaag maar weer nieuwe stoppoging of niet, kreun.

ze is niet meer heel ziek en ik heb er wel vrij voor genomen, dus nu lekker thuis, joepie!

san: dan ben je lekker gesettled voor de feestdagen, joehoe! veel plezier ook met sint maarten, daar doen we hier niet aan.

mango: alweer uit je dip? esmee, een sprongetje of ziek of zomaar?

lein: marijn toch ook niet ziek geworden?

gr m
Vandaag ging het alweer een heeel stuk beter. Ze is weer super vrolijk! Er zit wel weer een sprong aan te komen en haar sprongen beginnen altijd met slecht slapen.

Maar afgelopen weekend was het erg druk (wel heel erg leuk) en daar kan mevrouw niet altijd goed tegen.

Ga nu even snel douchen, heb net hardgelopen en misschien kom ik vanavond nog wel ff.

Liefs van een alweer stuk vrolijkere mango.
Gister ben ik met kaj voor controle bij de kinderarts geweest. Ze was super tevreden, alleen Kaj zit nog steeds te hoesten en toevallig toen hij bij haar was had hij een vreselijk piep.

Meteen nevelen, kwartiertje wachten en bleek dat de slijm losser kwam te zitten. Nu heeft hij 2 puffjes meegekregen, die moet ik 4x per dag per kapje over zijn neus en mond doen, erg zielig want meneertje wil het niet..
Meiden, moet me hier ook maar weer eens laten zien... sorry.

Het gaat hier ook eigenlijk allemaal z'n gangetje. Merk wel dat Luuk en Sofie wat minder in hun hum zijn. Luuk baldadig (en brutaal... grrrr...: "JAHAAAA"... ) en Sofie huilerig. Zal wel aan de drukte liggen die eraan komt en denk dat Sofie weer last heeft van haar keel. Binnenkort maar naar de KNO. Ze staat er al "op" voor operatie, dus hoef alleen nog maar met een rode keel te komen en klaar.

Roos is nog steeds het zonnetje van de dag. Vandaag mijn vader voor het eerst in zijn eentje op 3 kinderen (naja.. twee, Luuk moest hij alleen naar school brengen en halen) gepast en hij heeft ook weer zo genoten van die twee meiden! Sofie had tegen hem gezegd: "Mama zegt dat jij met mij moet spelen, dus ik ben de prinses en jij de koning en je moet daar zitten en mijn haar kammen!" Hahahaaaa

Verder nog een groot drama vanochtend. Eén van de vissen (die van Luuk) was uit de kom gesprongen en tja... aangezien vissen het niet zo goed doen gewoon boven op het dressoir... Luuk boos en verdrietig. "Ik heb een stomme vis, een stomme dooie springvis" En Sofie maar roepen...: "Mijn vis is niet dood!". Vanmiddag dus gauw een nieuw visje gehaald. Hopelijk een iets minder acrobatische.

Mango... balen joh, zo'n rotdag. Ik heb het ook weleens. En das niet leuk voor de twee oudste want ik kan dan best eens mijn geduld verliezen en dan ben ik niet altijd de leukste mama.

Brabbel, fijn dat het geen RS is en je nu een puf mee hebt. Kan het lekker loskomen. Roos hoest ook vanaf het begin af aan vaak en het is zo zielig als ze zo benauwd liggen te blaffen.

Murpel, knap hoor, dat je zo lang bv hebt gegeven! Kan me heel goed voorstellen dat je erg verdrietig bent dat het nu klaar is. Doe wel rustig aan met helemaal stoppen... op een borstontsteking zit je ook niet te wachten...

Ongeduld.. waar ben je? Heb ik iets gemist, ben je op vakantie of lees ik over je berichtjes heen??

Meiden.. tot gauw!

Liefs Mondy
jemig mondy moet stiekem erg lachen om je vissen verhaal maar natuurlijk erg zielig voor luuk.

Mango wat fijn dat het allemaal weer beter gaat in huize mango!

En respect dat je zo goed aan het hardlopen bent (of had ik dat al een keer gezegd???)

Brabbel wat goed dat de arts zo tevreden was, op het hoesten na dan. Hopelijk gaat het snel beter!!! Moet je dat ding dan blijven gebruiken? Of alleen indien nodig? En komt dat door dat rs virus?

Murpel ik vind het echt superknap dat je zo lang borstvoeding hebt gegeven! Moeilijk he om te stoppen!

Hebben sommigen van jullie al weer 'zin' om zwanger te worden? Ik wel... hihi erg he! Maar lief wil niet met een 'hormoonbom' verhuizen dus we wachten nog even. Weet dat dat ook wel beter is, maar als ik nu een babytje zie wil ik ook weer zo graag!!! het is zo leuk!!!!!!

Sharon tijgert nu heel de kamer door en speelt de hele dag zooo lief. En samuel ook al! Heb vanmorgen 2 tijdschriften gelezen terwijl hun aan het spelen waren! Dat scheelt natuurlijk ook wel, ik heb errug makkelijke kids!!!

Heb net een foto memoryspel bij de ah. Erg goede tip, alle fotokado's zijn nu met 25% korting en ze hebben hele leuke dingen!!!
oew RW, pijnlijke opmerking

ja, ik wil wel, gevoelsmatig nu al, rationeel nog niet.

ben toch weer niet helemaal gestopt met bv en nog aan het ontzwangeren.

ik loop een verhoogd risico op 'complicaties' (was vandaag ook geboortedag van overleden zus) en voor vriend voelt het als een te groot risico voor ons gezin en het enorme geluk dat we nu hebben, om voor een tweede te gaan. zeker omdat manon - klinkt misschien overdreven - maar bijna te mooi om waar te zijn is.

voor mij vormt dat geen reden om er niet meer voor te gaan, voor vriend voorlopig iig wel; hebben we gisteren gesprek over gehad, waarna er wel wat tranen van mijn kant gevloeid zijn.........
Jemig murpel, lekkere timing van mijn vraag... lijkt me erg moeilijk,hopelijk kunnen jullie er ter zijner tijd uitkomen. het is natuurlijk ook nog erg vroeg, een jaar geleden waren we nog zwanger! Dikke knuffel van mij!
Hoi meiden,

Hoe is het hier? Ben alweer tijdje niet geweest. Vandaag moest ik Zoë wat eerder uit de crèche halen, ze had verhoging en de hele dag maar een half uurtje geslapen. Thuis was ze wel vrolijk maar ik heb haar maar vroeg naar bed te gaan en ze ligt al bijna een uur te slapen (net geen 38 graden dus volgens mij niks dramatisch), hopelijk is ze morgen weer helemaal oké.

Murpeltje: vervelend dat dat speelt en dat je er nog niet helemaal uit bent wat jullie willen. Het gevoel dat je je geluk niet op de proef wilt stellen herken ik wel, mijn man wilde toch al maar 1 kindje, maar na mijn moeilijk verlopen zwangerschap heb ik me daar wel bij aangesloten.

Roze wolk: jij bent er snel bij! Nouja, als het goed voelt en je kan het inpassen...maar tijdens een verhuizing zou ik je ook niet aanraden, wat een verstandige man heb jij ;)

Brabbel: Arme Kaj, dat vindt ie natuurlijk niet leuk, maar wel fijn als het helpt!

Tieger is idd al een tijdje niet geweest maar via hyves heeft ze zich wel gemeld dus volgens mij gaat het wel goed, alleen is ze druk.

Met de pleisters gaat het trouwens goed, een half uurtje is ook zo voorbij, ik doe het gelijk 's ochtends als ze wakker wordt en dan na het ontbijt alweer eraf. Maar volgens mij helpt het niks, we kregen laatst nog wat foto's doorgestuurd en ze kijkt zo scheel als wat...:( Nouja, begin december weer controle, dan maar even kijken wat ze zeggen.

Gaan jullie al met je kindjes naar sinterklaas kijken? Nog veel te vroeg natuurlijk maar de intocht komt hier langs op zaterdag en het is toch vlakbij. Vind het zelf veel te leuk, dus ik sleep Zoë ook gewoon mee ;)

groetjes!
Hi,

Vanmorgen is Verona naar de dokter geweest met manlief. Vorige maand was er een ruisje bij het hartje gehoord, en dat moesten we nu weer laten beluisteren. Ruisje zit er nog steeds, dus zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis. Dus daar nu nog een afspraak voor maken, om zo alles uit te kunnen sluiten, m.n. omdat bij de geboorte er ook al wat onduidelijkheden waren omtrent het hartje (toen was de hartslag onregelmatig). We zullen wel zien, probeer me er niet teveel zorgen om te maken.....

Verder gaat het goed met het meisje, ze is vandaag gaan staan in de box!!!! Dus ik supertrots haar helemaal de hemel in prijzen haha, en dat leverde een hoop geglunder op!

Oja sintmaarten was gezellig, Wes heeft super gezongen!!! Dus heb hem thuis verteld dat ik erg trots op hem was en ben! Heeft ie wel nodig zo'n steuntje in de rug, was eerst nl wat huiverig ervoor of ie wel zou gaan zingen. Vorig jaar vertikte hij dit.......

Mango; super dat je het hardlopen zo volhoud!!

Murpeltje; Petje af, dat je zo lang het borstvoeden vol hebt gehouden!! Kan me voorstellen dat het stoppen moeilijk voor je is.
Benner wel hoor Alleen vaak wat te druk om de rust te nemen om rustig te posten.

Even een samenvatting van wat ik zo snel voorbij zag komen...

Hulde voor Kaj, een goede groei is dus ingezet dus! Wel balen van de luchtwegproblemen, hopelijk helpt het pufje goed.

Roze Wolk, wanneer gaan jullie ook al weer over? Ik kan me je geluk met twee kinderen wel voorstellen, zo zit ik ook regelmatig hier

En San, wanneer gaan jullie verhuizen? En goed van Wes trouwens, het zingen met Sint Maarten. Hier niemand gezien in de wijk.

Mondy, heerlijk, die opmerking van Sofie tegen je vader. Druk op school?

Ongeduld, hoe was het weekje weg?

Mango, balen dat Esmee wat minder in haar velletje zit. Sprongetje? Dat had Tessel laatst in ieder geval wel, precies met 44 weken.

Murpeltje, pittig gesprek zo te lezen, lijkt me wel heftig.

Hallooo, hier gaan we wel kijken naar Sinterklaas. Nog niet voor Tessel (die gaat wel mee, maar vind ik er nog wel te jong voor), maar voor Daan. Overigens gaan wij naar V, da's net wat rustiger hopen we. Daan vinden we soms ook nog te jong voor sommige dingen hoor. Dit jaar wordt er voor het eerst iets op mijn werk georganiseerd, en daar gaat hij nog niet naar toe. 2x Sint met familie, plus de intocht, plus een verjaardag op 6 december, dat wordt al lekker druk de komende tijd. En op het kinderdagverblijf doen ze er ook nog wel wat aan, dus het is wel mooi

Hier trouwens al een hele poos de kriebels hoor, dat had ik volgens mij al een maand of twee na de geboorte van Tessel al, en ook dat wordt alleen maar sterker. Bij Daan had ik het nog sneller, maar daar zal ongetwijfeld meegespeeld hebben dat ik na een week thuiskwam zonder kind. Man wil (gelukkig) ook nog wel voor een derde gaan, maar het zal nog wel even duren. Sowieso eerst een ander huis (wat nog niet echt gelukt is ) en dan gaan we wel weer een poging wagen.

Verder gaat het goed. Lekker druk met werk, oudercommissie van de creche, en sporten. Daarnaast het nodige tussendoor, heeft man vorige week zijn diploma gehaald, en af en toe gewoon helemaal niks.

Met Tessel gaat het goed, die begint langzaamaan langs de randjes te lopen, en ze wil alles wat Daan ook heeft. Vorige week heeft ze nog flink koorts gehad, tot boven de 40, en is ze nu nog flink schor en hees. Daan heeft ook een flinke sprong gemaakt, kletst ons de oren van het hoofd, en is weer druk aan het puzzelen en weet een hoop zaken weer beter.

Verder moet ik het kort houden, de computer moest geformatteerd, en manlief wil nu even op de laptop kijken wat er verder nog gedaan moet worden.

Tot gauw maar weer
Morguh,

Spannend San, idd maak je niet al teveel zorgen, ruisje doen ze vaak niks aan maar willen ze wel constateren en zeker weten wat het is.

Murpel, pff heftig gesprek meis.. Dikke knuf

hahah ik heb ook de kriebels hoor.. Toen Kaj net thuis kwam waren ze heel erg sterk, maarja we moeten eerst naar een klinisch geneticus toe om te kijken of het niet erfelijk is.

Nou het helpt bij Kaj, gister al te snel geroepen want hij heeft vannacht 2 uur non stop liggen hoesten, zo zielig, niks hielp..

Kon wel janken voor hem zeg maar !

Deze maand is geboorte en sterfdag van mijn schoonmama dus vriendlief is al een beetje down, gister controle voor zichzelf bij de cardioloog en een veel te hoge bloeddruk..

Nu een meter mee gehad, en over 2 wkn terug komen.

Nu zei ze al dat de toestanden van Kaj heel goed meehelpen en deze maand nog eens..
Hallo allemaal! Hoe is het met jullie?

Als ik even snel terug lees, lees ik dat Vereno op controle moet? Heel veel sterkte San, ik hoop dat het niets ernstigs is maar dat ze gewoon het zekere voor het onzekere willen nemen en haar goed in de gaten houden!

Brabbel; Wat fijn dat Kaj het zo goed doet, behalve dan zijn verkoudheid. Wij kunnen nog wel eens slijm ophoesten en flink stomen enzo maar dat kunnen die kleintjes nog niet. Je krijgt het er dan bijna zelf benauwd van.

Mango; ook al 10 km aan het hardlopen! Super goed man!

Ik was een paar weken niet geweest en merk echt dat mijn conditie achteruit gegaan was. Heb 2 keer 15 minuten gerend en was helemaal op.

Mondy; Ach wat sneu van die vis maar heb stiekem wel hardop gelachen...

Murmeltje; Hoe gaat het met afbouwen? Begint de voeding veel minder te worden of heb je andere redenen om te stoppen?

Hoewel kinderen krijgen natuurlijk nooit vanzelfsprekend is het toch echt klote zeg als er "compicaties" zijn waardoor het misschien beter zou zijn om er helemaal niet voor te gaan.

Ik hoop dat je gevoel en verstand op een lijn komen...
Zoals jullie merken ben ik dus weer terug in het land! Heerlijk om weer thuis te zijn, heb Fara echt gemist!

Even voor de duidelijkheid, ik ben echt een super ervaring rijker en had het echt niet willen missen maar (bijna) 2 weken weg is toch wel erg lang tegenwoordig!

Tussendoor ben ik ook nog erg ziek geworden en de laatste dag was er iemand in mijn omgeving die opgenomen werd in een ziekenhuis in Kazachstan met Cholera verschijnselen...

Wilden ze me op de laatste dag nog 5 dagen in quarantaine houden!!! Het enigste waar ik an kon denken was dat ik hoe dan ook die nacht in het vliegtuig zou zitten. Ik moest een medische keuring ondergaan, heb heel verstandig "ahum" gelogen op alle vragen of ik onlangs ziek geweest was enzo. En mocht toen gelukkig toch naar huis... Pfff

Nu is vriend een week naar India en zijn we lekker met z'n 2-tjes!

Fara heeft er trouwens helemaal niets van laten merken dat ze me miste, nu bij papa ook niet. Toen ik terug kwam was het ook echt van: Ohh daar is mama weer, en ze ging weer verder met spelen...

Ik kreeg gisteren een brief dat we vanaf februari eindelijk 2 dagen kinderopvang per week hebben.... het zou eens tijd worden!

Hier kriebelt het heel af en toe ook al een beetje. Maar is het vooral papa die al een paar keer over een broertje of zusje begonnen is... Voorlopig vind ik het nog wel gezellig met z'n 3-en!

Nou ik ga maar eens foto's uitzoeken, ik heb er 1500 gemaakt dus daar ben ik wel even zoet mee!

Fijn weekend alvast!
Hier ook wel kriebels hoor! Alleen na maandag had ik zo iets van "Nog maar even niet!" Ik wil ook graag wel wat langer tussen de kinderen. Ik zeg nu heel stoer steeds dat mijn spiraal er pas uit gaat als Esmee 2 jaar is. Dan even wachten en in het voorjaar/zomer voor nummer 2. Esmee is dan ongeveer 3 jaar. Dat lijkt me wel fijn.

Welkom terug 1ndra! Knap hoor zo lang weg! Wat een toestant als je nog 5 dagen had moeten blijven! Snap dat je gelogen hebt. Zou ik ook doen.

Balen van je conditie! Ik weet niet of ik binnenkort nog wel een keer 10 km ga lopen hoor! Ik was er helemaal kapot van! Lichamelijk en geestelijk. Ik heb het hele weekend lopen janken.

Tieger: Leuk wee rwat van je te horen! Ik snap dat je het druk hebt, maar mis je gezellige praatjes hier wel hoor!

Balen dat het nog niet wil met een nieuw huis.

Brabbel: Is het ook wat met kleine Kaj! Wat is het toch een bikkel!

Dus vriend heeft ook last van zijn hart. Zit het meer in de familie? Dat lijkt me doodeng. Sterkte met vriend deze maand. Is ze al lang geleden overleden?

San: Wat leuk dat het zo leuk was met Sint Maarten! Knap van Wes dat hij zo goed gezongen heeft! En Verona staat ook al. Gaat hard hier met de kinders. Ik hoop dat het mee valt met het hartje van Verona!

Hallooo: Heeft Zoë ook een brede neus? Daardoor kan het ook komen dat kindjes scheel lijken te kijken. Nou ja, ik hoop wel dat die pleisters gaan werken! Moet ze anders een operatie?

Murpeltje: wat voor complicaties kunnen er optreden dan? Ik snap jullie gevoelens ook wel hoor. Man zegt dat ook steeds. We hebben nu een gezond en heel gemakkelijk meisje, wie zegt dat dat een tweede keer weer gaat lukken. Maar volgens moeders van meer houd je van je tweede kind weer net zoveel.

Ervaren moeders van meer dat hier ook? Of is dat gewoon een sociaal wenselijk antwoord?

RW: Ik snap jouw man wel! Tijdens mijn zwangerschap was er totaaaaal geen ruimte voor verhuizen en verbouwingen. Werd al gek bij het idee! Hahaha. Hoe lang duurt het nog voordat jullie gaan verhuizen?

Mondy: Stoere foto van Luuk in zijn judopak! Dan kun je je haast niet voorstellen dat hij brutaal is. Wel balen zeg! Wat doe je daaraan? Het lijkt me erg lastig, je wilt ook niet steeds in zo'n negatieve sfeer zitten.

En wat sneu van zijn vis! Arm jochie!

Dus jij schiet ook wel eens uit je slof? Gelukkig, ik voelde me al zo'n ontaarde moeder.

Oei ik moet al weer weg!

Fijn weekend!
He meiden!

We zijn weer terug van vakantie! Ik hou het deze keer even voornamelijk ego en teageer op de highlights.

San: Wat stoer van Wes dat ie zo goed aan het zingen was!

Roze wolk: Hoe is het met de kijkers gegaan? Spannend joh, je huis verkopen. Lijkt me echt killing, hier gelukkig geen plannen in die richting.

Brabbel: Geweldige tattoo en wat goed dat Kaj door de 7 kilo grens heen is! Nog even en hij haalt Guido in!

Murpeltje: Ach, Manon waterpokken! Heeft ze er veel last van????

Mondy: Wat een geweldige verhalen van je kids!

Mango: Balen, zo'n baaldag! Maar goed te lezen dat het weer een stuk beter gaat!

1ndra: Welkom terug in Nederland!

Guido krijgt alles zo in zijn handje of voor zijn neus. Een bord wordt hier ook gelanceerd, net als zijn tuitbeker.... De ene keer gaat het beter dan de andere keer, maar gelukkig hebben we een hond die de boel na Guido opruimt!

Hier nog helemaal geen kriebels voor een tweede. Vriendlief roept geregeld dat ie wel een tweede wil, maar nu nog even niet. Ikzelf weet het nog niet....

Het was heerlijk om er even met z´n drietjes tussenuit te zijn. De week is omgevlogen. Helaas zijn zowel Guido als ik wat ziekig geweest. Maar dat kon de pret niet drukken. We hebben eigenlijk helemaal niets bijzonders gedaan, maar het was lekker zo.

Ik heb een laptop gekocht, dus vanaf nu kan ik ook vanaf de bank internetten. Zo lekker, want ik wilde niet elke avond boven gaan zitten.

Morgen naar de intocht van Sinterklaas! Guido is nog te klein, maar ik vind het geweldig! Ik heb bij de Hema een pietenpakje voor hem gekocht, zo schattig!

Oja, vorige week zijn we ook nog naar het consultatiebureau geweest. Guido is volledig goedgekeurd! Hij is nu 7780 gram bij 71 cm. Een klein kereltje dus, maar hij doet het goed. Elke keer als ik de vraag kreeg of Guido al iets deed, deed Guido het meteen even voor. Zo grappig!

En Guido heeft nu 6 tandjes!
Zo, was ik weer!

Ons pietje zag er zo schattig uit! De intocht heeft weinig indruk gemaakt, hij vond de pieten in ieder geval wel interessant. Hij was wel enorm blij met het vlaggetje en de ballon die hij heeft gekregen. Mlrgen lootjes trekken met de schoonfamilie. Meteen maar subtiel laten vallen dat het niet de bedoeling is om Guido te overladen met kadootjes, denk namelijk wel dat dat gaat gebeuren....
Hallo!

Ik voel me gewoon vreemd hier... schaam schaam.

Ik kom gewoon handen en voeten en tijd tekort om aan alles en iedereen te denken....

Even kopie van de posting van maandag 10 november bij andere topic waar ik schrijf:

Heb morgenmiddag een gesprek met de wijkverpleegkundige van het cb hier over Kevin.

Weet gewoon niet meer hoe ik met hem om moet gaan, ben ten einde raad en kan wel janken, vooral omdat ik eraan denk om weer te gaan werken omdat ik hem zoooooo zat ben! En dat wil ik eigenlijk niet, omdat het me thuis prima bevalt.

Maar ik kan gewoon niets doen, Kevin is zooooo druk en zo dwars en luistert gewoon absoluut niet naar mij!

Nu zal hij wel niet de enige zijn, maar voor mij is het einde een beetje zoek nu. Vooral ook omdat hij nu al ruim 2 weken standaard in ons bed slaapt en we hem met geen mogelijkheid in zijn eigen bed krijgen...

Dus hopelijk kan de wvpk mij helpen of tips geven of wat.

Nou ja, weer ego van mijn kant... heb niet bijgelezen, sorry.

Misschien kan ik mij maar beter afmelden...

En dan hier een kopie van het gesprek zelf:

Gisteren dus het gesprek gehad, en ik ben blij dat er nu iets gedaan wordt.

Laat ik wel voorop stellen dat ik veel van mijn zoontje houdt en hem absoluut niet zou willen missen! Maar ik ben al zover dat ik hem wel een week kwijt zou willen, om mezelf wat rust te geven. Er is alleen niemand die hem te logeren wil hebben :(

Ook de wvpk gaf aan dat het zo niet langer kon, en ze heeft gezegd dat het verstandig is als we een gesprek krijgen met een team van specialisten (weet zo even niet meer welke precies, maar oa een fysiotherapeut, logopediste en gedragstherapeut ed.)

Ik zat nl. met haar aan tafel voor dat gesprek en ik deed niks anders als heen en weer lopen om Kevin in bedwang te houden, dus dat viel haar al op. En als hij wat deed wat niet mocht, zei zij ook wel, dat hij gewoon niet luistert en alleen maar doet wat hij in z'n koppie heeft.

Ze zei ook dat hij gewoon zo druk is in dat hoofdje dat hij je gewoon niet hoort en totaal niet geconcentreerd is, en van hot naar her vliegt. Maar dat het goed was dat er even een vervolgactie op kwam, want zij zei wel dat het nu al moeilijk is te hanteren (en vreselijk vermoeiend voor mij) en dat je zo in een hele negatieve spiraal terecht komt waar je dus amper uitkomt. En als hij straks 12 is en gaat puberen, zei ze, loopt het misschien wel helemaal uit de hand!

Tevens gaat ze op de speelzaal vragen of het mogelijk is dat hij wat extra erheen kan, om mij wat te ontlasten.

Voor het slaapprobleem komt ze nog een extra keer terug, want dat moet apart aangepakt worden en dat gaat wat tijd kosten.

In ieder geval ben ik blij dat ik begrepen wordt en dat er wat aan gedaan kan worden.

En nu maar hopen dat er ook wat uitkomt, want ik neig zelf al echt naar ADHD of een soort ervan.
Nou, fijn weekend allemaal verder!
Tjee Crazydesi, da's pittig zeg! Goed dat je wel actie onderneemt trouwens, en dat het probleem ook wel erkend wordt door de wijkverpleegkundige.

Ongeduld, grappig dat Guido de Pieten wel interessant vond. Tessel geloof ik niet zo... Kon het niet goed zien, had haar in de draagzak op mijn buik. Daan was wel flink onder de indruk van Sint en Piet, van wie hij een hand en pepernoten kreeg.

Indra, lekker dat je weer terug bent. En grappig hoe Fara op je reageerde... voel je je ook lekker gemist, not

Mango, ik weet niet of het een sociaal wenselijk antwoord is... Kan ook niet goed vergelijken vind ik, bij Daan liep alles zo anders in het begin vergeleken met Tessel, dat ik wel denk dat het hechtingsproces met Daan anders is gegaan dan met Tessel. Ik merk wel dat ik bij Tessel beschermender dan bij Daan, Daan redt zich wel. Wel grappig, ik zei vanmorgen nog tegen man dat ik twijfelde of we nog een voetenzak voor de kinderwagen moeten kopen voor Tessel, terwijl we a) de wagen niet meer zo heel veel gebruiken en b) Daan nooit een voetenzak heeft gehad, maar altijd heeft moeten bikkelen in de kou Wel grappig eigenlijk om dat verschil zo te ervaren.

Pfff, ben lekker duf. Gisteravond laat nog een wedstrijd gehad, daarna nog even wat drinken bij iemand en vervolgens nog iemand thuisbrengen. Gevolg: ik lag er om kwart over 1 in, en Tessel was weer redelijk op tijd wakker Nu wel moe dus.
CD: een dikke :hug:! Jeetje meis, ik wist niet dat het zo erg was met Kevin. Goed dat je hulp hebt gezocht.

Ik vlieg er weer vandoor. M'n nichtjes zijn hier nog en ik ga ze zo weer wegbrengen!

Liefs,

Mango
Jeetje CD wat heftig zeg.. Wat goed dat je hulp hebt gezocht, hoop dat het je kan helpen meis

Manlief heeft zelf ongeveer 3,5 jr geleden een nieuwe hartklep gehad, gaat verder helemaal goed hoor.

Vanwege hem moeten we ook naar een klinisch geneticus.

Zijn mama is nu 7 jr overleden, erg onverwacht voor onze voeten. Zijn vader is al 12 jaar dood. Erg triest allemaal, helemaal met geboorte of het as huwelijk.

Gisteren jurken gepast, helemaal leuk !!
CD: ik hoop dat ze een goede oplossing vinden. is bekend waarom hij zich zo gedraagt en wat eraan te doen is of gaan ze dat nu pas onderzoeken of krijg je alleen wat ondersteuning? sorry, veel vragen, ik hoop dat je je iig iets beter voelt nu de wvpk het onderkent en hulp gaat bieden.

Indra: alle respect, ik zie eigenlijk al tegen 3 dagen in Nl op.....

(alhoewel 2 nachtjes hotel ook wel voordelen heeft natuurlijk). wel fijn dat ze je niet gemist heeft.

mango: dat is het precies wat vriend ook heeft, terwijl ik meer zoiets heb van het is zo leuk, zo wil ik er wel 10 (bij wijze van spreken dan hè)

ongeduld: heerlijk zo laptoppen op de bank. wij noemen elkaar weleens wilson (de buurman uit home-improvement, die alleen maar over de schutting groet, hei di ho dear neighbour), omdat we zo vaak op de bank dat ding voor onze neus hebben.

tieger: gelukkig maar dat je er weer bent, maakte me al een beetje zorgen! wel eerlijk, speelt het ook mee dat Tessel een meisje is?

Brabbel: wat een ellende allemaal, hoop dat jullie verder niet belast zijn. Veel winkelplezier, er zijn vervelende dingen om voor te winkelen denk ik zo!

iedereen bedankt voor de steun, maar gelukkig is het niet zo dramatisch. ik dacht dat we meer op één lijn zaten, omdat ook van hem het geluk afdruipt en schrok dus van zijn reactie. ik zou hoe dan ook (rationeel dan) op zijn vroegst als manon 2 is, voor een tweede willen gaan, dus we zien het dan wel en genieten nu lekker met zijn 3-en.

manon is beter op wat jeukjes na. Ik blijf ’s avonds nog even doorvoeden. Dat vindt zij ook nog fijn en dan heb ik iig ook geen stuwing.

de pieten-muziek-bands en de paarden vond ze geweldig, de sint op een d-pony(!) kon haar niet boeien. ik had haar op mijn arm en het duurde heeeeeeeeel lang voordat die sint eens kwam, mijn vader wou haar overnemen, maar dat mocht ineens niet. ze sliep daarna van 4 tot half 7, toen eruit gehaald, gegeten en van 8 tot 8 geslapen. als de kat niet besloten had om om 5 uur vanochtend te gaan kotsen, had ik dus uit kunnen slapen, maar ja, live is sweet live is bitter.

gr murpeltje
Goedenavond!

Jullie hebben lekker veel gekletst!!!!

Wat was het leuk de intocht!!!! Voor het eerst gekeken want samuel was nu wel oud genoeg. Hij is erg gevoelig voor prikkels dus hadden we het nog niet eerder gedaan. Sharon is wat dat betreft een stuk makkelijker dus die mocht ook mee. Ze heeft keihard gelachen toen de stoet met muziek langskwam en verder kreeg ze er natuurlijk nog weinig van mee. Samuel vond het prachtig en heeft wonder boven wonder ook gewoon geslapen. Het gaat wat dat betreft veel beter met hem qua overprikkeling/ enge dingen etc dan een jaar geleden!

Vanmorgen zat er een klein kadootje in hun schoen, voor samuel een kleurboek van de sint, voor sharon haarspeldjes. Ja dat is weer het voordeel als je de tweede bent he, haha toen samuel zo klein was deden we dat niet maar nu kan ze moeilijk achterblijven!

1ndra welkom thuis! Lijkt me vreselijk moeilijk 2 weken weg. Klinkt wel alsof je een hele indrukwekkende reis hebt gemaakt. Vin dhet wel leuk om daar meer over te horen!

Hier ook altijd op de bank, benen op tafel en allebei een laptop op schoot. Heerlijk!!! (maar wel verslavend)

CD wat heftig zeg met Kevin! lijkt me heel erg moeilijk. Supergoed dat je hulp hebt gezocht, hopelijk kunnen ze wat voor jullie betekenen!

mango ik hou nu net zoveel van sharon als van samuel, maar dat moest wel groeien. Ik dacht in het begin, zie je wel, dat je van de een meer houd maar nu is dat helemaal niet meer zo gelukkig!

ff posten
jee brabbel wat heeft je man al veel meegemaakt zeg! Verschrikkelijk om zo jong allebei je ouders te moeten verliezen! Mijn vader is overleden toen ik 20 was, ik mis hem nog steeds, vind het ook erg dat hij niet mijn man en kinderen heeft gekend. Hopelijk zit hij ergens op een wolkje en kan hij ons zien!

tieger balen joh dat jullie nog geen geschikt huis hebben gevonden. Moeilijk he! Wij vonden het ook moeilijk, zeker omdat we nogal wat eisen hadden. is toch anders om voor je hele gezin naar een huis te zoeken dan voor zijn tweetjes.

ik ga nog even wat foto's op hyves zetten van gisteren
oh ja, mango, mijn ouders hadden voor mij een kindje met anencephalie (open hoofdje) en dat vergroot ook je kans op bv open ruggetje. tis een kleine kans, maar ik kreeg wel extra controles in academisch ziekenhuis en ik heb zelf (als kind vooral) zeg maar nogal geleden onder het leed van mijn ouders.

bovendien zien we in onze omgeving veel 'misgaan' zwsvergiftiging en overleden kindje, miskramen, te vroeg geboren gehandicapte kindjes enz. en vriend is niet zo van de risico's.

ga meteen de foto's van RW checken en misschien er zelf wat bij zetten.

gr m

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven