Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 maart 2016 om 09:23
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 09:04:
Hm. .. iemand die op het forum zich niet durft te uiten, maar in het echt wel.
Moet kunnen in 2016.Nou lig ik gammel in bed dus misschien ligt het aan mij, maar ik vind het knap dat er zoveel reacties op dat topic zijn, ik snap er helemaal niks van.
Hm. .. iemand die op het forum zich niet durft te uiten, maar in het echt wel.
Moet kunnen in 2016.Nou lig ik gammel in bed dus misschien ligt het aan mij, maar ik vind het knap dat er zoveel reacties op dat topic zijn, ik snap er helemaal niks van.
Tjezus, wat vals
woensdag 16 maart 2016 om 09:28
quote:MevrouwJack schreef op 16 maart 2016 @ 09:23:
[...]
Nou lig ik gammel in bed dus misschien ligt het aan mij, maar ik vind het knap dat er zoveel reacties op dat topic zijn, ik snap er helemaal niks van.
Ik lig languit op de bank (niet gammel) en ik ben het met je eens.
Ik ben allang afgehaakt.
[...]
Nou lig ik gammel in bed dus misschien ligt het aan mij, maar ik vind het knap dat er zoveel reacties op dat topic zijn, ik snap er helemaal niks van.
Ik lig languit op de bank (niet gammel) en ik ben het met je eens.
Ik ben allang afgehaakt.
woensdag 16 maart 2016 om 10:15
quote:Dadel_ schreef op 15 maart 2016 @ 22:49:
[...]
echt hou op man. Je loopt je altijd en overal tegen aan te bemoeien. Zoals hats al veel vaker op heeft gemerkt. Jij quote mij. LaterssssJa Hats heeft haar goed in de smiezen. Ze schijnt ook heel gevoelig te zijn (wanneer het haar uitkomt),maar daar zien we hier helaas niet zoveel van terug
[...]
echt hou op man. Je loopt je altijd en overal tegen aan te bemoeien. Zoals hats al veel vaker op heeft gemerkt. Jij quote mij. LaterssssJa Hats heeft haar goed in de smiezen. Ze schijnt ook heel gevoelig te zijn (wanneer het haar uitkomt),maar daar zien we hier helaas niet zoveel van terug