Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 maart 2016 om 11:19
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 10:34:
O ja, nu zie ik het ook.
Mag je dan voor een bepaalde tijd hier niet inloggen?Hoe kan het toch dat jij hier al bijna 6 jaar komt en niks van dit soort dingen weet?
O ja, nu zie ik het ook.
Mag je dan voor een bepaalde tijd hier niet inloggen?Hoe kan het toch dat jij hier al bijna 6 jaar komt en niks van dit soort dingen weet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 maart 2016 om 11:20
quote:Nouschi schreef op 17 maart 2016 @ 11:19:
[...]
Hoe kan het toch dat jij hier al bijna 6 jaar komt en niks van dit soort dingen weet?Omdat ik te laks ben om me er echt in te verdiepen, denk ik. Dat loepje heb ik ook nog nooit gebruikt. Ben halve digibeet, maar gewoon reageren kan ik wel. Is niet flauw bedoeld, zo werkt het echt bij mij.
[...]
Hoe kan het toch dat jij hier al bijna 6 jaar komt en niks van dit soort dingen weet?Omdat ik te laks ben om me er echt in te verdiepen, denk ik. Dat loepje heb ik ook nog nooit gebruikt. Ben halve digibeet, maar gewoon reageren kan ik wel. Is niet flauw bedoeld, zo werkt het echt bij mij.
donderdag 17 maart 2016 om 11:22
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 11:20:
[...]
Omdat ik te laks ben om me er echt in te verdiepen, denk ik. Dat loepje heb ik ook nog nooit gebruikt. Ben halve digibeet, maar gewoon reageren kan ik wel. Is niet flauw bedoeld, zo werkt het echt bij mij. Maar je hebt daar dan toch wel eerder eens iets over gelezen?
[...]
Omdat ik te laks ben om me er echt in te verdiepen, denk ik. Dat loepje heb ik ook nog nooit gebruikt. Ben halve digibeet, maar gewoon reageren kan ik wel. Is niet flauw bedoeld, zo werkt het echt bij mij. Maar je hebt daar dan toch wel eerder eens iets over gelezen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 maart 2016 om 11:24
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 11:22:
Maar goed, ik stop wel met vragen als je je eraan ergert hoor.Ik vind de vragen van Nous niet echt geïrriteerd overkomen, eerder verbaasd.
Maar goed, ik stop wel met vragen als je je eraan ergert hoor.Ik vind de vragen van Nous niet echt geïrriteerd overkomen, eerder verbaasd.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 17 maart 2016 om 11:28