Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 maart 2016 om 16:12
donderdag 17 maart 2016 om 16:13
quote:Hayek schreef op 17 maart 2016 @ 16:12:
[...]
Het is mij ook ontgaan, helaas. Maar ze kan soms wel heel erg opgaan in discussies en daarin behoorlijk heftig uit de hoek komen......Zweverig herken ik wel...melodramatisch ook, maar echt heftig heb ik haar nog niet meegemaakt. Bijna jammer dat ik het gemist heb
[...]
Het is mij ook ontgaan, helaas. Maar ze kan soms wel heel erg opgaan in discussies en daarin behoorlijk heftig uit de hoek komen......Zweverig herken ik wel...melodramatisch ook, maar echt heftig heb ik haar nog niet meegemaakt. Bijna jammer dat ik het gemist heb
donderdag 17 maart 2016 om 16:23
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 16:21:
[...]
Ja, dat snap ik
Alleen ruzie maken met Jolly vind ik al bijna net zo verbazingwekkend als Elle die uit haar plaat gaat.Ik heb een stukje gevolgd en ze ging heel extreem naar haar stokpaardje : als vrouw moet je de man laten jagen, als je dat niet doet is dat einde toekomst. Maar dan in iets andere bewoordingen en behoorlijk grof op de vrouw.
[...]
Ja, dat snap ik
Alleen ruzie maken met Jolly vind ik al bijna net zo verbazingwekkend als Elle die uit haar plaat gaat.Ik heb een stukje gevolgd en ze ging heel extreem naar haar stokpaardje : als vrouw moet je de man laten jagen, als je dat niet doet is dat einde toekomst. Maar dan in iets andere bewoordingen en behoorlijk grof op de vrouw.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 17 maart 2016 om 16:25
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 16:23:
[...]
Ik heb een stukje gevolgd en ze ging heel extreem naar haar stokpaardje : als vrouw moet je de man laten jagen, als je dat niet doet is dat einde toekomst. Maar dan in iets andere bewoordingen en behoorlijk grof op de vrouw.
Ach ja, dat stokpaardje. ..
Jammer dat je dat dan niet meer terug kunt lezen.
[...]
Ik heb een stukje gevolgd en ze ging heel extreem naar haar stokpaardje : als vrouw moet je de man laten jagen, als je dat niet doet is dat einde toekomst. Maar dan in iets andere bewoordingen en behoorlijk grof op de vrouw.
Ach ja, dat stokpaardje. ..
Jammer dat je dat dan niet meer terug kunt lezen.
donderdag 17 maart 2016 om 16:26
donderdag 17 maart 2016 om 16:30
Ik geloof wel dat elle "echt" zo is. Ze schrijft immers altijd hetzelfde. Ik vind het aandoenlijk hoe zij over man/vrouw rollenpatronen denkt. Overigens denken ik ook dat ze veel onverwerkt liefdes leed heeft, waardoor ze viva als uitlaatklep gebruikt.
Het gaat dan in principe niet meer om de TO , maar om haar.
Het gaat dan in principe niet meer om de TO , maar om haar.