Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 15:48:

[...]

En over de schreef gaan.En dat ja.
quote:Vivaneesje schreef op 17 maart 2016 @ 15:41:

[...]

Ik hou van Elle. Waarom heeft zij in godsnaam een weekban. Ik heb haar werkelijk nog nooit lelijk zien doen tegen iemand.Dan heb je selectief zitten lezen.
quote:WD-40 schreef op 17 maart 2016 @ 15:51:

[...]

Dan heb je selectief zitten lezen.Nee Elle is lief
Elle???? Wats kebeurt? ?
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 16:08:

Elle???? Wats kebeurt? ?Weekban
Oh dear, how sad, never mind.
Oh, ze zal vast lief zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze niet flink tekeer kan gaan zo nu en dan. Zal nu ook wel gebeurd zijn, anders had ze nu geen ban lijkt me.
quote:Hayek schreef op 17 maart 2016 @ 16:09:

[...]

WeekbanMaar waarom? Dan moet ze het wel heel bont hebben gemaakt.
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 16:11:

[...]

Maar waarom? Dan moet ze het wel heel bont hebben gemaakt.Het is mij ook ontgaan, helaas. Maar ze kan soms wel heel erg opgaan in discussies en daarin behoorlijk heftig uit de hoek komen......
"elle5460 heeft een weekban oa ivm op de man spelen en provoceren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum"
quote:Hayek schreef op 17 maart 2016 @ 16:12:

[...]

Het is mij ook ontgaan, helaas. Maar ze kan soms wel heel erg opgaan in discussies en daarin behoorlijk heftig uit de hoek komen......Zweverig herken ik wel...melodramatisch ook, maar echt heftig heb ik haar nog niet meegemaakt. Bijna jammer dat ik het gemist heb
Volgens mij had ze de vorige keer een ban te pakken omdat ze Jolly toen voor vanalles uitmaakte, maar daar kan ik me in vergissen hoor.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 maart 2016 @ 16:15:

Volgens mij had ze de vorige keer een ban te pakken omdat ze Jolly toen voor vanalles uitmaakte, maar daar kan ik me in vergissen hoor.Jolly? ??? Nah. ..nu is het mysterie compleet!
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 16:16:

[...]

Jolly? ??? Nah. ..nu is het mysterie compleet!Niet nu hè, de vorige keer. Wat ze nu heeft uitgespookt weet ik ook niet.
quote:Grobbekuiken schreef op 17 maart 2016 @ 16:18:

[...]

Niet nu hè, de vorige keer. Wat ze nu heeft uitgespookt weet ik ook niet.

Ja, dat snap ik

Alleen ruzie maken met Jolly vind ik al bijna net zo verbazingwekkend als Elle die uit haar plaat gaat.
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 16:21:

[...]

Ja, dat snap ik

Alleen ruzie maken met Jolly vind ik al bijna net zo verbazingwekkend als Elle die uit haar plaat gaat.Ik heb een stukje gevolgd en ze ging heel extreem naar haar stokpaardje : als vrouw moet je de man laten jagen, als je dat niet doet is dat einde toekomst. Maar dan in iets andere bewoordingen en behoorlijk grof op de vrouw.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Bij dit topic.

aardbijbeestje in "Ik hou van iemand anders...."
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2016 @ 16:23:

[...]

Ik heb een stukje gevolgd en ze ging heel extreem naar haar stokpaardje : als vrouw moet je de man laten jagen, als je dat niet doet is dat einde toekomst. Maar dan in iets andere bewoordingen en behoorlijk grof op de vrouw.

Ach ja, dat stokpaardje. ..

Jammer dat je dat dan niet meer terug kunt lezen.
Ik skip de posts van Elle eerlijk gezegd meestal, omdat ik er meestal echt geen flauw idee heb wat ze bedoelt.
Dat ging wel een beetje die kant op, ben weggegaan bij dat topic. Och die elle.... Een wandeling langs het kanaal fleurt haar vast op!
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 16:21:

[...]

Ja, dat snap ik

Alleen ruzie maken met Jolly vind ik al bijna net zo verbazingwekkend als Elle die uit haar plaat gaat.Ik schat zo in dat het een eenzijdige ruzie is geweest.
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 16:25:

[...]

Ach ja, dat stokpaardje. ..

Jammer dat je dat dan niet meer terug kunt lezen.Daar had ik waarschijnlijk toch geen drol van begrepen
quote:WD-40 schreef op 17 maart 2016 @ 16:24:

Bij dit topic.

aardbijbeestje in "Ik hou van iemand anders...."Dankjewel!
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 16:26:

Dat ging wel een beetje die kant op, ben weggegaan bij dat topic. Och die elle.... Een wandeling langs het kanaal fleurt haar vast op!Naar al die verzopen mannen kijken? Wie een kanaal graaft voor een ander..
quote:Hayek schreef op 17 maart 2016 @ 16:26:

[...]

Ik schat zo in dat het een eenzijdige ruzie is geweest. Dat denk ik ook. En dat iemand anders gestaft heeft. Ik zie Jolly niet snel staffen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik geloof wel dat elle "echt" zo is. Ze schrijft immers altijd hetzelfde. Ik vind het aandoenlijk hoe zij over man/vrouw rollenpatronen denkt. Overigens denken ik ook dat ze veel onverwerkt liefdes leed heeft, waardoor ze viva als uitlaatklep gebruikt.

Het gaat dan in principe niet meer om de TO , maar om haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven