Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Missie, je laatst reactie staat in schril contrast tot de +1000 op de vorige pagina. En je vragen mbt smoezen en zo, ik ga hier niet vertellen hoe het tussen mijn vriend en zijn ex was, denk dat ik daar al eerder duidelijk over was.

@ de rest, dank voor de fijne reacties
quote:WD-40 schreef op 18 maart 2016 @ 13:24:

Wat een vage topics vandaag, of je piano kan leren spelen via de smartphone.Ook wel eens verfrissend toch? Een non- problem.
Hmm, topic ik lig in het zh krijgt ook een vreemde wending.
quote:WD-40 schreef op 18 maart 2016 @ 13:29:

Hmm, topic ik lig in het zh krijgt ook een vreemde wending.Zeg maar niks...Daar werden we al eerder op aangesproken.
quote:WD-40 schreef op 18 maart 2016 @ 13:29:

Hmm, topic ik lig in het zh krijgt ook een vreemde wending.Nu pas?
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 13:31:

[...]

Nu pas?
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 13:30:

[...]

Zeg maar niks...Daar werden we al eerder op aangesproken.Ah, dan had ik het hier vanmorgen dus toch goed begrepen.
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 13:26:

[...]

Ook wel eens verfrissend toch? Een non- problem.

Nou idd ik zit me dood te ergeren aan die achterlijke Wolder en me druk te maken over de moeder die vrijwillige adoptie overweegt.

Zou er echt een vader zijn die voor een ander neukertje een baby en ongeboren kind op straat zet. Het laat me gewoon niet los!
quote:Grobbekuiken schreef op 18 maart 2016 @ 13:31:

[...]

Ah, dan had ik het hier vanmorgen dus toch goed begrepen.Ik doelde op een paar weken geleden. Van vanmorgen weet ik niks
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 13:34:

[...]

Ik doelde op een paar weken geleden. Van vanmorgen weet ik niks

Hahahaha! Ik op wat Hats en Baankje vanmorgen zeiden.

Maar kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk en dan heb ik er dus gewoon helemaal níks van begrepen
quote:Grobbekuiken schreef op 18 maart 2016 @ 13:38:

[...]

Maar kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk en dan heb ik er dus gewoon helemaal níks van begrepen Join the club
Goeiemiddag!!

Het is hier maar een donkere dag. Nu even wat topics lezen onder het genot van een heerlijke bak koffie
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 12:52:

[...]

Wat zal die patiënt jou dankbaar zijn.

Daar kan ik lang op teren op zulke lieve uitspraken.

Het was zo lief.

Wij krijgen nooit taart of kaartjes, iemand zo pijnvrij mogrlijk laten zijn is de voldoening. Dan is zo'n opmerking lieffff
Je bent zelf een theepot

[...]

Maar kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk en dan heb ik er dus gewoon helemaal níks van begrepen Dat dacht ik ook inderdaad.

[...]

Maar kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk en dan heb ik er dus gewoon helemaal níks van begrepen Ga je nu door voor de koelkast? Schenk hem dan gelijk aan het ziekenhuis.
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 18 maart 2016 @ 13:57:

[...]

Ga je door voor de koelkast?Hadden we het toch goed begrepen blijkbaar.
quote:Baankje1 schreef op 18 maart 2016 @ 13:57:

[...]

Ga je nu door voor de koelkast? Schenk hem dan gelijk aan het ziekenhuis.
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 13:03:

[...]

Veel mensen reageren vanuit hun eigen nare ervaringen en dan is het soms moeilijk wat nuchterder te reageren. Ik ben normaal behoorlijk nuchter, maar geef eerlijk doe dat wanneer het om vreemdgaan gaat, ik haast vlekken voor mijn ogen krijg.Niet reageren dan Star.
Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 18 maart 2016 @ 12:03:

[...]

Omdat vreemdgaan doorgaans als de ultieme zonde in een relatie wordt beschouwd? Zo van 'je mag tig fouten hebben, je man/vrouw iet ongelofelijk lulligs aan doen, maar onder de gordel niet trouw zijn, is het alleralllerergste'.

( = niet mijn mening)

Eerlijk gezegd heb ik dat nooit begrepen.

Als een moslimman er een punt van maakt dat zijn vrouw als maagd het huwelijk in moet gaan, vinden we dat over het algemeen massaal belachelijk en ouderwets. Maar zodra we eenmaal getrouwd zijn, wordt seksuele exclusiviteit ineens een enorme halszaak. Eerwraak veroordelen we, maar zelf doen we ook de meest wraakzuchtige uitspraken als iemand met een ander de lakens heeft gedeeld.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ohhhh

Is dit de dramaqueen waar Hats het over had?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 18 maart 2016 @ 13:53:

[...]

Het was zo lief.

Wij krijgen nooit taart of kaartjes, iemand zo pijnvrij mogrlijk laten zijn is de voldoening. Dan is zo'n opmerking lieffffVeel waardevoller ook, zoiets blijft je denk ik voor altijd bij.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 maart 2016 @ 14:16:

[...]

Veel waardevoller ook, zoiets blijft je denk ik voor altijd bij.Mwah, ik ken mezelf.. Maar voor nu is het lief.
Je bent zelf een theepot
Nou, het gaat weer bizar allemaal.

Zonder links / namen van topics schiet het napraten niet echt op natuurlijk
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 15:56:

Zonder links / namen van topics schiet het napraten niet echt op natuurlijk Nou zeg dat wel. Schrijf dan in je dagboek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven