Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:Eleonora-1 schreef op 18 maart 2016 @ 12:36:

Hebben jullie mijn belastingdienstcommercial al op de radio gehoord?

Ik zeg 'moeilijk, moeilijk, zó moeilijk is het helemaal niet hoor. Mijn mán, díe is moeilijk. Vergeleken bij hem is dit een feest. (en dan zegt Anna Drijver; u mag weer aangifte doen...)

Misschien geinig om te weten.O ik ga eens beter opletten!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben bang, maar dit is ook geen doen. Ik kan niet eten of drinken en mijn mond gewoon open doen is ook geen pretje net als mijn hoofd draaien. KNO arts gaat het openmaken en de troep er uitzuigen blijkbaar. En verdoven kan niet bij wegens het risico dat je geen lucht meer krijgt legde de HA uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 14:00:

[...]

O ik ga eens beter opletten!O ik ook!
ajakkes Blondie, dat zijn geen leuke grappen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sterkte OB!
HA is een heel fijn mens gelukkig. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat ik om 16 uur terecht kan. ZH is in de buurt, maar ik ga denk ik beter niet zelf rijden en bel maar een taxi.
Sterkte OB!
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2016 @ 14:06:

Ja ik ben bang, maar dit is ook geen doen. Ik kan niet eten of drinken en mijn mond gewoon open doen is ook geen pretje net als mijn hoofd draaien. KNO arts gaat het openmaken en de troep er uitzuigen blijkbaar. En verdoven kan niet bij wegens het risico dat je geen lucht meer krijgt legde de HA uit.Klinkt eng! Maar t is daarna vast een hele opluchting. Toitoitoi!
The owls are not what they seem
quote:Oudblond schreef op 18 maart 2016 @ 14:06:

Ja ik ben bang, maar dit is ook geen doen. Ik kan niet eten of drinken en mijn mond gewoon open doen is ook geen pretje net als mijn hoofd draaien. KNO arts gaat het openmaken en de troep er uitzuigen blijkbaar. En verdoven kan niet bij wegens het risico dat je geen lucht meer krijgt legde de HA uit.

Wat vreselijk!

En wat eng inderdaad maar het moet dus blijkbaar.

Goh meid, de kosmos maakt het je ook niet makkelijk he, de laatste tijd....

Oei Oudblond, sterkte!

Stuur eventuele pijn om vier uur maar even door en geniet van je opluchting.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Sterkte OB-tje.

Een misplaatst erotisch/romantisch glitterplaatje voor jou, omdat ik aan je denk.

quote:Eleonora-1 schreef op 18 maart 2016 @ 14:36:

Sterkte OB-tje.

Een misplaatst erotisch/romantisch glitterplaatje voor jou, omdat ik aan je denk.

[afbeelding]Lieve grapjurk ben je!
Bah wat naar, Oudblond! Niemand die voor je kan rijden, of je in elk geval na afloop kan oppikken zodat je niet op een taxi hoeft te wachten? Ik zou het zó doen als je in de buurt zat.
quote:yette schreef op 18 maart 2016 @ 14:40:

Bah wat naar, Oudblond! Niemand die voor je kan rijden, of je in elk geval na afloop kan oppikken zodat je niet op een taxi hoeft te wachten? Ik zou het zó doen als je in de buurt zat.Dat is een goeie Yette, nog helemaal niet aan gedacht. Man is werken, maar buurman zou thuis kunnen zijn en is een lieverd die altijd klaar staat om te helpen. *en hij werkt in de zorg dat kan ook handig zijn* Dank je!
Leo, ik heb de reclame gehoord
quote:yette schreef op 18 maart 2016 @ 14:40:

Bah wat naar, Oudblond! Niemand die voor je kan rijden, of je in elk geval na afloop kan oppikken zodat je niet op een taxi hoeft te wachten? Ik zou het zó doen als je in de buurt zat.

Goeie van Yette.

Dat sucks zeg.
quote:elfje12 schreef op 18 maart 2016 @ 14:58:

Leo, ik heb de reclame gehoord Ja, hij was net op 3FM net ook!
Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken vandaag. Iemand nog iets leuks te melden. Leo ik dacht van de week je stem te horen in een spotje.
geneet van 't laeve
Getver. Sterkte OB!
quote:Baankje1 schreef op 18 maart 2016 @ 15:04:

Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken vandaag. Iemand nog iets leuks te melden. Leo ik dacht van de week je stem te horen in een spotje.

Klopt, ik spreek er een paar in van de belastingdienst.

What is up Baank?

Kunnen we luisteren?
quote:yette schreef op 18 maart 2016 @ 11:37:

[...]

Ik ga ook weer opnieuw revalideren. Als ik niet steeds vergeet een afspraak te maken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Baankje1 schreef op 18 maart 2016 @ 15:04:

Ik heb best iets leuks te melden. Ik had vandaag mijn eerste evaluatiegesprek na ongeveer 6 weken in mijn nieuwe baan. En dat was heel positief. Ik liep werkelijk glimmend naar buiten. Mooiste compliment was dat ik zo adequaat gehandeld had in een nare situatie vorige week. Zelf had ik daar nog twijfels bij of het niet anders had gemoeten, maar leidinggevende was heel tevreden omdat juist de kinderen het als heel normaal hadden ervaren en er hoegenaamd niets van hadden meegekregen.

Jeetje Oudblond, sterkte ermee, klinkt helemaal niet leuk.
En iets leuks te melden....

Ehm, nee, nou ja, mijn verkering is morgen jarig en dan ben ik weer een paar maanden niet zo héél erg veel ouder dan hij.

Goed nieuws voor de bejaarde cradle robbers als ikzelf!
Wat goed Fiets!
Fiets Dat is een mooie opsteker na zo"n korte tijd.
geneet van 't laeve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven