Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Het-groepje schreef op 19 maart 2016 @ 18:55:

[...]

. Je hebt dus geen idee.

ik heb het over nega sfeer en peper

niet over jou

jij bent die persoon die af en toe topix binnen gaat om een rondje te staffen

dat is van heel andere orde
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 maart 2016 @ 18:38:

[...]

Sfeer is sfeer, zeg ik altijd maar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hoe slechter de sfeer, hoe beter

dat is goed voor de cijfers.
mooie tekst van feow in het modtopic, ik hoop dat ie mag blijven staan
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2016 @ 18:51:

[...]

oh ja ik herinner me dat wel ja.

Sterker nog, ik zal het nooit vergeten.

En allemaal begeleid door de welbekende en de onontbeerlijke om elkaar lekker te supporten in de stupiditeit en die het gezegde alleen nog maar afschuwelijker maakte.
ja maar hullie....
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 19:07:

[...]

Sterker nog, ik zal het nooit vergeten.

En allemaal begeleid door de welbekende en de onontbeerlijke om elkaar lekker te supporten in de stupiditeit en die het gezegde alleen nog maar afschuwelijker maakte.

en deze

+100
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 18:42:

[...]

Inderdaad.

Een tijdje geleden werd er in een van de vluchtelingentopics zelfs gezegd dat men niet kan zitten met een dood kind.

Dat mag wel allemaal.

De engerds die dat plaatsten huppelen nog steeds vrolijk rond.Dat was toch in het "ik beken" topic.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 19 maart 2016 @ 19:14:

[...]

Dat was toch in het "ik beken" topic.

Nee, ik een van de eerste vluchtelingen topics.

Of misschien heette het toen nog 'wees welkom' of zo.

In dat 'ik beken' topic staan ook echt dingen waar je de haren te berge van rijzen inderdaad maar waar ik aan refereer was in de tijd dat dat kleine, 3 jarige, Syrische knulletje in het nieuws was.
quote:Elsa schreef op 19 maart 2016 @ 19:00:

[...]

ik heb het over nega sfeer en peper

niet over jou

jij bent die persoon die af en toe topix binnen gaat om een rondje te staffen

dat is van heel andere orde

Nee hoor, ik postte fanatiek mee.

Nu niet meer. Slecht voor mijn humeur.
En ik dacht dat je geen verkiezingsprogramma, campagne voeren of reclame mocht maken op actueel, Geen Peil topic is alleen maar stemmers winnen voor Geen Peil. Zelfs zieltjes winnen om flyers uit te delen lukt op dat topic voor Geen Peil.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 maart 2016 @ 17:55:

Dat bericht over die menstruatiebelasting was van De Speld, lieverds. Ik zou het dus maar niet te serieus nemen.Maar nam iemand dat serieus dan? niet toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Beste 'wij vragen u om ons te mailen op viva.nl of te staffen',

Ik raad u, wij vragen u om te mailen of te staffen, aan om de napraat te lezen vanaf het tijdstip 17:33.

Het zal u, wij vragen u om te mailen of te staffen, misschien enig inzicht geven in de beslissingen die u, wij vragen u om te mailen of te staffen, neemt.

Uiteraard zou ik alle berichten waarvan ik vind dat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, ze eens goed tot u, wij vragen u om te mailen of te staffen, zou moeten laten doordringen kunnen staffen.

Maar omdat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, in de recente geschiedenis nogal eens bant omdat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, waarschijnlijk denkt dat elke staf een straf verdient is staffen nogal eng als ik wil staffen omdat ik het heel erg met iets eens ben en zou willen dat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, eens iets doet met de informatie die u op het forum waarvan u, wij vragen u om te mailen of te staffen, moderator bent.

Pffffff. Ik hoop dat jullie een snelknop voor jullie identiteit hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2016 @ 19:07:

mooie tekst van feow in het modtopic, ik hoop dat ie mag blijven staanWedden dat ie gegumd wordt?
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 maart 2016 @ 18:58:

[...]

Maar het klopt wel. De peperforummer kreeg wel degelijk een perma wegens het veroorzaken van een negatieve sfeer op het forum.Oh ik dacht dat ik werd aangezien voor de peperforummer, sorry.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 19:17:

[...]

Nee, ik een van de eerste vluchtelingen topics.

Of misschien heette het toen nog 'wees welkom' of zo.

In dat 'ik beken' topic staan ook echt dingen waar je de haren te berge van rijzen inderdaad maar waar ik aan refereer was in de tijd dat dat kleine, 3 jarige, Syrische knulletje in het nieuws was.Ja, toen zaten ze mekaar gierend van de lach te vertellen dat ze zo graag hun uzi leeg zouden schieten op zo'n bootje, of zo. Maar hee, ze lachten dus de sfeer was prima.
quote:Het-groepje schreef op 19 maart 2016 @ 19:19:

[...]

Oh ik dacht dat ik werd aangezien voor de peperforummer, sorry.Neeeeee joh, dan was het hier al lang hommeles geweest .
quote:Het-groepje schreef op 19 maart 2016 @ 19:17:

[...]

Nee hoor, ik postte fanatiek mee.

Nu niet meer. Slecht voor mijn humeur.

er was wel iemand die iedere ochtend een rondje maakte bij de vluchtelingen om te staffen

maar wie dat was weet ik niet meer 1 2 3

laat de vluchtelingen maar zitten waar ze zitten

zingende kindjes, dat zijn nu de kwaaie.
Maar 't moet toch niet zo zijn, omdat je vindt dat in 1,2 vluchtelingentopics veel te veel getolereerd wordt, dat je dan zelf in andere topics maar van alles mag zeggen? Zo van 'zolang sommige postings in vluchtelingentopics niet bestraft worden, ga ik ook mijn gang maar'.

Je hebt toch zelf ook een maatstaf?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Enn schreef op 19 maart 2016 @ 19:18:

[...]

Maar nam iemand dat serieus dan? niet toch?
quote:feow schreef op 19 maart 2016 @ 19:18:

Beste 'wij vragen u om ons te mailen op viva.nl of te staffen',

Ik raad u, wij vragen u om te mailen of te staffen, aan om de napraat te lezen vanaf het tijdstip 17:33.

Het zal u, wij vragen u om te mailen of te staffen, misschien enig inzicht geven in de beslissingen die u, wij vragen u om te mailen of te staffen, neemt.

Uiteraard zou ik alle berichten waarvan ik vind dat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, ze eens goed tot u, wij vragen u om te mailen of te staffen, zou moeten laten doordringen kunnen staffen.

Maar omdat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, in de recente geschiedenis nogal eens bant omdat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, waarschijnlijk denkt dat elke staf een straf verdient is staffen nogal eng als ik wil staffen omdat ik het heel erg met iets eens ben en zou willen dat u, wij vragen u om te mailen of te staffen, eens iets doet met de informatie die u op het forum waarvan u, wij vragen u om te mailen of te staffen, moderator bent.

Pffffff. Ik hoop dat jullie een snelknop voor jullie identiteit hebben.

dank voor je mail feow,

wij willen je vragen de posts die in strijd zijn met de zweer te straffen.

dank u
quote:simbalabimba schreef op 19 maart 2016 @ 19:22:

Maar 't moet toch niet zo zijn, omdat je vindt dat in 1,2 vluchtelingentopics veel te veel getolereerd wordt, dat je dan zelf in andere topics maar van alles mag zeggen? Zo van 'zolang sommige postings in vluchtelingentopics niet bestraft worden, ga ik ook mijn gang maar'.

Je hebt toch zelf ook een maatstaf?ja hey, maar zullie...
Ik kreeg net de gele helm. Het modprogramma is zeker in onderhoud.
quote:simbalabimba schreef op 19 maart 2016 @ 19:22:

Je hebt toch zelf ook een maatstaf?nee dat is de zaak omdraaien. het gaat erom dat er met twee maten wordt gemeten. iemand heeft nu een weekban voor een post die niet banwaardig is en niet in strijd is met de huisregels. Je zou dan kunnen denken zo zo zo op viva zijn ze streng. Maar dan ga je kijken op actueel en dan denk je, huh? wat is dit voor laat maar waaien moderatie?
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 18:42:

[...]

Inderdaad.

Een tijdje geleden werd er in een van de vluchtelingentopics zelfs gezegd dat men niet kan zitten met een dood kind.

Dat mag wel allemaal.

.

Dan is die post vast niet heel veel gestaft.

Het gaat om het aantal stafjes en de forummers die bewust dit topic sinds enige tijd bestoken met hun mening over dat topic hebben allemaal gestaft. Daar twijfel ik niet aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven