Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 maart 2016 om 21:54
quote:hatsetats schreef op 20 maart 2016 @ 21:53:
[...]
Dit samen met je opmerking dat je nooit zoveel geld uitgeeft voor n tas moet je verder zelf weten hoor.Ik veroordeel verder toch niemand? Ik zou het nooit doen en een tas lelijk vinden heeft imo niets met omgekeerd snobisme te maken, maar met smaak.
[...]
Dit samen met je opmerking dat je nooit zoveel geld uitgeeft voor n tas moet je verder zelf weten hoor.Ik veroordeel verder toch niemand? Ik zou het nooit doen en een tas lelijk vinden heeft imo niets met omgekeerd snobisme te maken, maar met smaak.
zondag 20 maart 2016 om 21:58
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 21:47:
[...]
Ik ben zo'n stommerd die het uitgavenpatroon niet aanpaste. Had ik best spijt van toen ik door x het huis uitgezet werd Als student leefde ik heel zuinig, was me weinig tevreden. Maar toen ik eenmaal ging werken merkte ik echt wel dat ik meer en makkelijker geld uit ging geven (toen ik het eenmaal had).
[...]
Ik ben zo'n stommerd die het uitgavenpatroon niet aanpaste. Had ik best spijt van toen ik door x het huis uitgezet werd Als student leefde ik heel zuinig, was me weinig tevreden. Maar toen ik eenmaal ging werken merkte ik echt wel dat ik meer en makkelijker geld uit ging geven (toen ik het eenmaal had).
zondag 20 maart 2016 om 22:02
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 maart 2016 @ 21:58:
[...]
Als student leefde ik heel zuinig, was me weinig tevreden. Maar toen ik eenmaal ging werken merkte ik echt wel dat ik meer en makkelijker geld uit ging geven (toen ik het eenmaal had).Ik ben zuinig blijven leven, groot deel door opvoeding. Eigenlijk pas de laatste paar jaar dat ik makkelijker geld uitgeef.
[...]
Als student leefde ik heel zuinig, was me weinig tevreden. Maar toen ik eenmaal ging werken merkte ik echt wel dat ik meer en makkelijker geld uit ging geven (toen ik het eenmaal had).Ik ben zuinig blijven leven, groot deel door opvoeding. Eigenlijk pas de laatste paar jaar dat ik makkelijker geld uitgeef.
zondag 20 maart 2016 om 22:03
zondag 20 maart 2016 om 22:11
zondag 20 maart 2016 om 22:16
zondag 20 maart 2016 om 22:16
zondag 20 maart 2016 om 22:21
zondag 20 maart 2016 om 22:23
zondag 20 maart 2016 om 22:24