Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 20 maart 2016 @ 21:31:

[...]

Ik wel als ik heeel veeeel geld zou hebben. Hérmes staat op mijn lijstje boven aan als ik de loterij win. [img]https://a.1stdibscdn.com/archivesE/jewe ... 9549_1.jpg[/img]

Oh zo mooi!

Ik ken iemand die er 1 heeft en die blijft ook mooi.

Zelf heb ik een kleine nep in een neonkleur.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Kittens schreef op 20 maart 2016 @ 21:34:

[...]

Wat een fantastisch idee! Win win dan!

(Mits ik vals kan spelen zodat ik zeker weet dat het lekkerste neukertje wint)Bieden plus foto!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 21:31:

[...]

Lelijk, ik zou er nog gen tientje voor geven.Ik vind dat zo'n omgekeerd snobisme
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Enn schreef op 20 maart 2016 @ 21:34:

[afbeelding]Nu pas? Ik krijg hem al dagen.
quote:Het-groepje schreef op 20 maart 2016 @ 21:34:

[...]

Oh zo mooi!

Ik ken iemand die er 1 heeft en die blijft ook mooi.

Zelf heb ik een kleine nep in een neonkleur.Tijd voor een droom topic anders klad ik heel napraat vol
Ik heb mezelf laatst een nieuwe tas gegeven. Omdat ik dat wilde en omdat ik nooit wat voor mezelf kocht.
quote:Ttass28 schreef op 20 maart 2016 @ 21:26:

[afbeelding]

😍😍😍😍Oeh Nice!
quote:Enn schreef op 20 maart 2016 @ 21:34:

[afbeelding]Ben ik nog niet tegen gekomen gelukkig.
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 21:36:

[...]

Nu pas? Ik krijg hem al dagen.

ok.
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 21:29:

Ik zou nooit 1500 euro voor een tas uitgeven, ook al zwem ik in het geld.Zou ik ook.moeilijk vinden. Dat geld krijgen familieleden per maand om van te leven.
quote:hatsetats schreef op 20 maart 2016 @ 21:36:

[...]

Ik vind dat zo'n omgekeerd snobisme Want? Ik vind het echt niet mooi. Ik vind hem saai en lelijk van vorm en zou er idd nog geen tientje aan uitgeven.
Ik moet al dagen 4 of 5 keer klikken voor mijn reactie geplaatst wordt. Zo irritant. Maar ik begreep dat ze dat morgen gaan oplossen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 maart 2016 @ 21:37:

Ik moet al dagen 4 of 5 keer klikken voor mijn reactie geplaatst wordt. Zo irritant. Maar ik begreep dat ze dat morgen gaan oplossen.Ik vandaag (nog) niet!
Als je 1500,- over hebt voor een tas en je hebt geld genoeg, moet je dat lekker doen, maar ik zou het er ook nooit, echt nooit, aan uitgeven. Ik vind wat ik hier voorbij zie komen ook helemaal niet mooi. Maar smaken verschillen...
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 maart 2016 @ 21:37:

Ik moet al dagen 4 of 5 keer klikken voor mijn reactie geplaatst wordt. Zo irritant. Maar ik begreep dat ze dat morgen gaan oplossen.Ah mañana,mañana,
quote:Enn schreef op 20 maart 2016 @ 21:41:

[...]

Ah mañana,mañana, Een mens mag altijd hopen.
Huh? Ik opende net een topic en ik kon kiezen tussen sticky of open. Sins wanneer kan dat?
Tass, ure?
quote:Kittens schreef op 20 maart 2016 @ 21:40:

Als je 1500,- over hebt voor een tas en je hebt geld genoeg, moet je dat lekker doen, maar ik zou het er ook nooit, echt nooit, aan uitgeven. Ik vind wat ik hier voorbij zie komen ook helemaal niet mooi. Maar smaken verschillen...Ik ook niet zo snel, maar weet uit ervaring dat als je meer geld hebt je ook tamelijk snel je uitgavenpatroon gaat aanpassen. Maar 1500 euro blijft heel veel geld. Gelukkig zal ik voorlopig niet in een positie zijn waarin ik zo'n beslissing moet nemen.
quote:Ttass28 schreef op 20 maart 2016 @ 21:44:

Huh? Ik opende net een topic en ik kon kiezen tussen sticky of open. Sins wanneer kan dat?Ben je mod? Direct sticky aangeklikt? Wel toch?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 maart 2016 @ 21:45:

[...]

Ik ook niet zo snel, maar weet uit ervaring dat als je meer geld hebt je ook tamelijk snel je uitgavenpatroon gaat aanpassen. Maar 1500 euro blijft heel veel geld. Gelukkig zal ik voorlopig niet in een positie zijn waarin ik zo'n beslissing moet nemen. Ik ben zo'n stommerd die het uitgavenpatroon niet aanpaste. Had ik best spijt van toen ik door x het huis uitgezet werd
quote:Enn schreef op 20 maart 2016 @ 21:46:

[...]

Ben je mod? Direct sticky aangeklikt? Wel toch?Nee op Open, dit forum is gek geworden.
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 21:37:

[...]

Want? Ik vind het echt niet mooi. Ik vind hem saai en lelijk van vorm en zou er idd nog geen tientje aan uitgeven.Dit samen met je opmerking dat je nooit zoveel geld uitgeeft voor n tas moet je verder zelf weten hoor.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven