Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 20 maart 2016 @ 20:33:

[...]

Een neukertje.Niet gekregen
quote:Peacy schreef op 20 maart 2016 @ 20:27:

Ik vind het bedrag, 1500,- behoorlijk hoog. Maar misschien zit TO in een hoger segment van de samenleving.Of heeft ze 150 vrienden
quote:SaveTheDay schreef op 20 maart 2016 @ 20:32:

[...]

Nu vast die website openen.Slim!
quote:Goede-Fee schreef op 20 maart 2016 @ 20:31:

Ik heb ook daar getikt wat ik er van vind en waarom hoor.

Je wensen aangeven als mensen er om vragen vind ik best oke maar ik vind eigenlijk ook al soort lijsten en wensen ongevraagd kenbaar maken een beetje onbeschoft, zal wel een generatieof opvoeddingetje zijn. Maar misschien is dat wel helemaal oke tegenwoordig.

Ja dat las ik. Maar ik las alleen maar onbeschoft eigenlijk. Snap de reden nog niet. Voor Sinterklaas schrijf je toch ook een lijstje?

En op je uitnodiging voor je bruiloft een envelop?
quote:Star schreef op 20 maart 2016 @ 20:34:

[...]

Of heeft ze 150 vrienden Ooh, ja! Dat kan natuurlijk ook nog.
quote:SaveTheDay schreef op 20 maart 2016 @ 20:34:

[...]

Niet gekregen Jammer
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ze neem wel haar vriendinnen mee voor een weekendje weg. Dat is ook leuk.
quote:Ttass28 schreef op 20 maart 2016 @ 20:49:

Ze neem wel haar vriendinnen mee voor een weekendje weg. Dat is ook leuk.Ik vind het net sex and the City maar dan in een topic. Ik hoop op meer topics van deze to, lekker wegdromen. Lijkt me heerlijk zo'n leven. Ik zie er gelijk allemaal leuke beelden bij.
Zo dames, vertel eens: zijn jullie wel een beetje blij met jullie onderkantje.

Typisch voorbeeld van totaal verkeerd gebruik van een verkleinwoord. Wat een misplaatste schaamte.

(topic over herstellen vagina)
quote:Goede-Fee schreef op 20 maart 2016 @ 20:31:

Ik heb ook daar getikt wat ik er van vind en waarom hoor.

Je wensen aangeven als mensen er om vragen vind ik best oke maar ik vind eigenlijk ook al soort lijsten en wensen ongevraagd kenbaar maken een beetje onbeschoft, zal wel een generatieof opvoeddingetje zijn. Maar misschien is dat wel helemaal oke tegenwoordig. Mijn schoonzus doet dit. Ons per mail uitnodigen voor verjaardagen plus lijst in die mail. Ik word er altijd een beetje narrig van.
Oh, als ik rijker wat zou ik ook dure tassen kopen. Ik mooie tassen. Jammer dat er door velen zo afgunstig wordt gereageerd.

Dan bedoel ik niet de opmerkingen over die website, maar dat ze zoveel geld aan een tas wil uitgeven.
quote:Het-groepje schreef op 20 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Ik vind het net sex and the City maar dan in een topic. Ik hoop op meer topics van deze to, lekker wegdromen. Lijkt me heerlijk zo'n leven. Ik zie er gelijk allemaal leuke beelden bij.Ik hou daarvan, ik ben sowieso wel gek op luxe.
quote:hatsetats schreef op 20 maart 2016 @ 20:33:

[...]

Een neukertje.

Ik word 40 dit jaar. Zal vragen of mijn man een site opent voor dat neukertje wat ik ga vragen dan.

Zijn die duur? Nee toch?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 maart 2016 @ 21:22:

Oh, als ik rijker wat zou ik ook dure tassen kopen. Ik mooie tassen. Jammer dat er door velen zo afgunstig wordt gereageerd.

Ik ben een tijdje bevriend geweest met wat modieuzer types.

En bij het shoppen kreeg ik eens een tas omgehangen,' echt iets voor mij'

Ik zei:' Maar ik heb nog een tas'

Jarenlang mee gepest. En door dat ene zinnetje ging er een schuifje open.

Heerlijk, af en toe een nieuwe tas.

Geen dure, de duurste die ik had was 60 euro en een miskoop.

😍😍😍😍
quote:Het-groepje schreef op 20 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Ik vind het net sex and the City maar dan in een topic. Ik hoop op meer topics van deze to, lekker wegdromen. Lijkt me heerlijk zo'n leven. Ik zie er gelijk allemaal leuke beelden bij.Dit dus, is zeker lekker smullen zo'n topic. Word er bijna jaloers van.
quote:Kittens schreef op 20 maart 2016 @ 21:24:

[...]

Ik word 40 dit jaar. Zal vragen of mijn man een site opent voor dat neukertje wat ik ga vragen dan.

Zijn die duur? Nee toch?Moeten jou betalen, word een veilingssite dan
quote:Het-groepje schreef op 20 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Ik ben een tijdje bevriend geweest met wat modieuzer types.

En bij het shoppen kreeg ik eens een tas omgehangen,' echt iets voor mij'

Ik zei:' Maar ik heb nog een tas'

Jarenlang mee gepest. En door dat ene zinnetje ging er een schuifje open.

Heerlijk, af en toe een nieuwe tas.

Geen dure, de duurste die ik had was 60 euro en een miskoop.Ik heb er ook verschillende, maar die gebruik ik wel allemaal. En ik geniet er echt van. Koop zeker geen tas van 1000 euro (al is die Marc Jacobs wel eentje waar ik voor zou sparen, maar die is niet zooooo duur) maar wel leren tassen en geef dat best iets voor uit. Zo tussen de 100 en 150 euro.
Ik zou nooit 1500 euro voor een tas uitgeven, ook al zwem ik in het geld.
Waarom niet Moi?
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 21:29:

Ik zou nooit 1500 euro voor een tas uitgeven, ook al zwem ik in het geld.Ik wel hoor. Wel meer ook als ik het geld had.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 20 maart 2016 @ 21:29:

Ik zou nooit 1500 euro voor een tas uitgeven, ook al zwem ik in het geld.Ik wel als ik heeel veeeel geld zou hebben. Hérmes staat op mijn lijstje boven aan als ik de loterij win.
quote:Ttass28 schreef op 20 maart 2016 @ 21:31:

[...]

Ik wel als ik heeel veeeel geld zou hebben. Hérmes staat op mijn lijstje boven aan als ik de loterij win. [afbeelding]Lelijk, ik zou er nog gen tientje voor geven.
quote:Ttass28 schreef op 20 maart 2016 @ 21:31:

[...]

Ik wel als ik heeel veeeel geld zou hebben. Hérmes staat op mijn lijstje boven aan als ik de loterij win. [img]https://a.1stdibscdn.com/archivesE/jewe ... 9549_1.jpg[/img]Die Hérmes vind ik dan zelf ook niet heel erg boeiend. Maar ik begrijp wel dat het de ultieme droomtas kan zijn.
quote:Het-groepje schreef op 20 maart 2016 @ 21:28:

[...]

Moeten jou betalen, word een veilingssite dan

Wat een fantastisch idee! Win win dan!

(Mits ik vals kan spelen zodat ik zeker weet dat het lekkerste neukertje wint)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven