Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 maart 2016 om 17:11
quote:pruttel schreef op 22 maart 2016 @ 17:11:
[...]
Geen beschuldiging, gewoon een vraag!
Echt, wat hebben "ze" ( bedoel ik niemand specifiek mee ) jou aangedaan dat je zo bent gaan denken?
Ik zou graag een keer een kop koffie met jou gaan drinken om te kijken wat voor een persoon jij in het echt bent.Weird...
[...]
Echt, wat hebben "ze" ( bedoel ik niemand specifiek mee ) jou aangedaan dat je zo bent gaan denken?
Ik zou graag een keer een kop koffie met jou gaan drinken om te kijken wat voor een persoon jij in het echt bent.Weird...
dinsdag 22 maart 2016 om 17:13
quote:Grobbekuiken schreef op 22 maart 2016 @ 17:11:
[...]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
En nu? Lukt het nu wel?Jawel maar ik moet zeggen dat ik er steeds nog wel aan moet denken vooral als de deuren niet dichtwillen omdat er mensen tussen staan (gebeurd vaak in parijs) ik kon daardoor niet weg.
[...]
Dat kan ik me wel voorstellen ja.
En nu? Lukt het nu wel?Jawel maar ik moet zeggen dat ik er steeds nog wel aan moet denken vooral als de deuren niet dichtwillen omdat er mensen tussen staan (gebeurd vaak in parijs) ik kon daardoor niet weg.
dinsdag 22 maart 2016 om 17:14
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 17:13:
[...]
Jawel maar ik moet zeggen dat ik er steeds nog wel aan moet denken vooral als de deuren niet dichtwillen omdat er mensen tussen staan (gebeurd vaak in parijs) ik kon daardoor niet weg.
Denk dat zoiets je je leven lang ook wel bij blijft.
Maar goed dat je nu wel weer durft iig.
[...]
Jawel maar ik moet zeggen dat ik er steeds nog wel aan moet denken vooral als de deuren niet dichtwillen omdat er mensen tussen staan (gebeurd vaak in parijs) ik kon daardoor niet weg.
Denk dat zoiets je je leven lang ook wel bij blijft.
Maar goed dat je nu wel weer durft iig.
dinsdag 22 maart 2016 om 17:16
dinsdag 22 maart 2016 om 17:16
quote:pruttel schreef op 22 maart 2016 @ 17:11:
[...]
Ik zou graag een keer een kop koffie met jou gaan drinken om te kijken wat voor een persoon jij in het echt bent.Fijn dat je met mij een kop koffie thee wilt gaan drinken. Maar loep me gewoon eens, dan moet jij jezelf eens afvragen waarom jij zo over mij bent gaan denken. En misschien trakteer ik je dan op een koekje.
[...]
Ik zou graag een keer een kop koffie met jou gaan drinken om te kijken wat voor een persoon jij in het echt bent.Fijn dat je met mij een kop koffie thee wilt gaan drinken. Maar loep me gewoon eens, dan moet jij jezelf eens afvragen waarom jij zo over mij bent gaan denken. En misschien trakteer ik je dan op een koekje.
LOEP ME MAAR aub.