Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 23 maart 2016 om 19:24
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 maart 2016 @ 18:05:
Ja dat is ook weer zo Brig.
Ik ga er gewoon over ophouden.
De chauffeur in kwestie voegt me zojuist toe op fb.
Bella, ik begrijp dat je baalt maar iemand loepen is niet raar ( dat roepen 'we' zelf immers ook), die andere man was óók chauffeur en getrouwd, op zich niet heel,gek dat ze dat dacht èn posttte, ook dat gebeurt vaker.
Misschien moet je dus minder openhartig zijn en soms even wachten met iets hier op,vief te posten.
Het klopt dat ze meestal negatieve one liners post. Dat weet jij, dat weten velen. Je kunt het ook wel op waarde inschatten toch?
Ja dat is ook weer zo Brig.
Ik ga er gewoon over ophouden.
De chauffeur in kwestie voegt me zojuist toe op fb.
Bella, ik begrijp dat je baalt maar iemand loepen is niet raar ( dat roepen 'we' zelf immers ook), die andere man was óók chauffeur en getrouwd, op zich niet heel,gek dat ze dat dacht èn posttte, ook dat gebeurt vaker.
Misschien moet je dus minder openhartig zijn en soms even wachten met iets hier op,vief te posten.
Het klopt dat ze meestal negatieve one liners post. Dat weet jij, dat weten velen. Je kunt het ook wel op waarde inschatten toch?
Je bent zelf een theepot
woensdag 23 maart 2016 om 20:48
quote:SuzanneSuus schreef op 23 maart 2016 @ 19:24:
[...]
Het klopt dat ze meestal negatieve one liners post. Dat weet jij, dat weten velen. Je kunt het ook wel op waarde inschatten toch?Daar heb jij weer helemaal gelijk in.
[...]
Het klopt dat ze meestal negatieve one liners post. Dat weet jij, dat weten velen. Je kunt het ook wel op waarde inschatten toch?Daar heb jij weer helemaal gelijk in.
Huts!
woensdag 23 maart 2016 om 20:57
woensdag 23 maart 2016 om 21:33
quote:BridgetteDubois schreef op 23 maart 2016 @ 21:22:
Nou Bella, je hebt bewonderaars
Dat vind ik hartstikke lief, maar is niet nodig hoor.
Degenen die mij al langer dan vandaag lezen, weten dat ik met een persoonlijke ontwikkeling bezig ben.
En ik neem simpelweg alles mee waar ik iets mee kan.
Dus ook van hier.
Ik vind 't best.
Nou Bella, je hebt bewonderaars
Dat vind ik hartstikke lief, maar is niet nodig hoor.
Degenen die mij al langer dan vandaag lezen, weten dat ik met een persoonlijke ontwikkeling bezig ben.
En ik neem simpelweg alles mee waar ik iets mee kan.
Dus ook van hier.
Ik vind 't best.
Huts!
woensdag 23 maart 2016 om 21:37
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2016 @ 22:38:
[img]http://www.imagesbuddy.com/images/113/2 ... litter.gif[/img]Mooi!!
[img]http://www.imagesbuddy.com/images/113/2 ... litter.gif[/img]Mooi!!