Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 23 maart 2016 om 16:40
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 maart 2016 @ 16:20:
BellatrixVanDetta in ""Ik beken""
Ik beken dat ik morgen waarschijnlijk wel een ban zal hebben .
Maar ik heb het zó ontzettend gehad.
Met deze
Ik heb haar even geloept. Die staat lekker in het leven zeg.
[....]
BellatrixVanDetta in ""Ik beken""
Ik beken dat ik morgen waarschijnlijk wel een ban zal hebben .
Maar ik heb het zó ontzettend gehad.
Met deze
Ik heb haar even geloept. Die staat lekker in het leven zeg.
[....]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-03-2016 17:23
Reden: provocerend
Reden: provocerend
% gewijzigd
woensdag 23 maart 2016 om 16:48
woensdag 23 maart 2016 om 17:08
quote:missie_m schreef op 23 maart 2016 @ 16:54:
Je vroeg of je dat mag zeggen zonder gestaft te worden. Het zal vast mogen, (ik kreeg om veel minder een ban) maar ik vind het denigrerend.
O.a. Peacy en ik hebben een poosje met haar in een topic geschreven, paar jaar geleden alweer. Toen was ze ook al van het azijnpissen maar kon zich in dat topic redelijk goed inhouden naar mijn idee, in ieder geval nooit echt toestanden gehad, en anders floten we haar terug en zij liet dat ook gebeuren zeg maar (dat staat er nogal knullig, maar de strekking is dat ze best leuk mee deed).
Momenteel doet ze zelf niks anders dan overal met een sneer of een denigrerende opmerking op reageren. Dan kun je idd denken "heb je haar weer, lahmahwaaiuh", maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen, laat ik het netjes zeggen, vraagtekens hebben bij haar manier van forummen en daar na een poosje op een zelfde manier wat van zeggen.
Je vroeg of je dat mag zeggen zonder gestaft te worden. Het zal vast mogen, (ik kreeg om veel minder een ban) maar ik vind het denigrerend.
O.a. Peacy en ik hebben een poosje met haar in een topic geschreven, paar jaar geleden alweer. Toen was ze ook al van het azijnpissen maar kon zich in dat topic redelijk goed inhouden naar mijn idee, in ieder geval nooit echt toestanden gehad, en anders floten we haar terug en zij liet dat ook gebeuren zeg maar (dat staat er nogal knullig, maar de strekking is dat ze best leuk mee deed).
Momenteel doet ze zelf niks anders dan overal met een sneer of een denigrerende opmerking op reageren. Dan kun je idd denken "heb je haar weer, lahmahwaaiuh", maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen, laat ik het netjes zeggen, vraagtekens hebben bij haar manier van forummen en daar na een poosje op een zelfde manier wat van zeggen.
woensdag 23 maart 2016 om 18:02
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 maart 2016 @ 17:58:
Juist Ana.
Maar ik vraag me gewoon af waarom zij er altijd mee wegkomt.
Er zijn forummers voor veel minder geband, maar mevrouw mag vrolijk doorgaan.
Zou ze mod zijn of zo.Mwah geen mod. Ik lees wel meer forummers die vaak op t randje posten en daardoor geen ban krijgen...
Juist Ana.
Zou ze mod zijn of zo.Mwah geen mod. Ik lees wel meer forummers die vaak op t randje posten en daardoor geen ban krijgen...
woensdag 23 maart 2016 om 18:08
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 maart 2016 @ 17:58:
Juist Ana.
Zou ze mod zijn of zo.Ik begrijp er ook niks van waar mensen tegenwoordig mee weg schijnen te komen...
Juist Ana.
Zou ze mod zijn of zo.Ik begrijp er ook niks van waar mensen tegenwoordig mee weg schijnen te komen...