Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nee Le, echt niet. BD komt hier regelmatig binnenvallen terwijl ze zich niet met het gesprek bemoeit, enkel om Ttas ff een sneer te geven. Krijgt ze bijval, dan blijft ze en anders is ze net zo snel weg als ze kwam. Moet ze helemaal zelf weten, alleen zou het haar sieren als ze de ballen had dat toe te geven.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Mag je vinden, Hats, maar die opmerking gisteren was duidelijk niet zo bedoeld als dat Vivaneesje het opvatte.

Dat was echt zoeken naar een relletje.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 maart 2016 @ 08:07:

[...]

Ach welnee.

Het is gewoon zoeken naar manieren om haar zwart te maken de hele tijd.

Ik heb BD dus even geloept. Heb haar laatste 100 posts gelezen, van de afgelopen 8 dagen.

En ik lees daar niets wat deze enorme hetze rechtvaardigt.

Als je in die 'bewonderaars'-opmerking naar Bella echt een sneer leest, dan bekijk je iemand wel echt door een hele zwarte bril hoor.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 maart 2016 @ 07:51:

[...]

Dit.

Plus: niet iedereen die dezelfde mening post, zit in hetzelfde "clubje" en heeft een eed gezworen altijd en eeuwig voor elkaar klaar te staan hier en tegen het andere clubje te verdedigen. Echt niet.

Als je daar zo zwaar van overtuigd bent, wordt het tijd om de alufolie uit de kast te halen en te gaan vouwen.Edit: "kampen" worden het tegenwoordig genoemd..
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 maart 2016 @ 08:21:

Mag je vinden, Hats, maar die opmerking gisteren was duidelijk niet zo bedoeld als dat Vivaneesje het opvatte.

Dat was echt zoeken naar een relletje.Tja. Dat krijg je hier. Op een gegeven moment kunnen anderen je alleen nog maar op een bepaalde manier lezen. En lees jij een forummer X alleen nog op een bepaalde manier. Niemand hier is 100% objectief. Kijk maar naar hoe jij nu Vivaneesje een bedoeling toedicht
quote:Gooloib schreef op 24 maart 2016 @ 08:26:

[...]

Edit: "kampen" worden het tegenwoordig genoemd.. Ben jij nieuw?
quote:Eleonora-1 schreef op 24 maart 2016 @ 08:07:

[...]

Ach welnee.

Het is gewoon zoeken naar manieren om haar zwart te maken de hele tijd.Dan zien wij dat totaal anders. Ik zie bij de posts van DB waar ik het net over had altijd zo'n duveltje uit een doosje voor me. Dat je het niet verwacht (want ze laat zich de hele tijd niet zien) en eigenlijk toch weer wel (want je kunt er de klok op gelijk zetten dat ie een keer komt)
Ik hoor bij geen enkel groepje volgens mij en wil best mijn redelijk neutrale blik hierover laten gaan.

Solo, als je de berichten van BD alleen scant, denk ik ook dat je geen sneren ziet.

Als je de berichten van BD in de context leest zit er af en toe echt wel een steek onder water tussen. Een beetje wat Hats zegt om 8:15.

Maar die opmerking over de bewonderaars, die kon ik echt niet lezen als een sneer, op mij kwam die opmerking echt heel onschuldig over.

Zo, en dan nu een Haiku maar dan niet over slapen maar over werk
Ugly is ook in the eye of the beholder.
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 08:27:

[...]

Tja. Dat krijg je hier. Op een gegeven moment kunnen anderen je alleen nog maar op een bepaalde manier lezen. En lees jij een forummer X alleen nog op een bepaalde manier. Niemand hier is 100% objectief. Kijk maar naar hoe jij nu Vivaneesje een bedoeling toedicht

Daar viel gisteren natuurlijk ook niet echt omheen te forummen, die bedoeling was kristalhelder.

Eerder schreef ik ook, als het er duimendik bovenop ligt prima, spreek dr lekker aan, maar dit was zo ver zoeken naar een splintertje om mee te slaan, dat sloeg wat mij betreft door.
quote:Gooloib schreef op 24 maart 2016 @ 08:26:

[...]

Edit: "kampen" worden het tegenwoordig genoemd..

Is er ook een 'Kamp Zwitserland', daar zou ik me dan graag bij aansluiten.

Ik schrijf hier nog zelden, want ik heb een leuker clubje gevonden, maar ik lees hier nog wel eens. Wat triest zeg. Ik zou iedereen hier een cursusje negeren willen aanraden, gaat de sfeer enorm van vooruit.

Als niemand op de post over de 'bewonderaars' had gereageerd dan was er niets aan de hand geweest. En als degene die wel reageerde genegeerd was dan was het niet zo'n hetse geworden. Tel allemaal eerst eens tot tien, en vraag je af wat je post toevoegt aan het grote geheel voordat je op 'verzenden' drukt.

Sinds de gezellige posters gezellig in het stamcafé zitten is er hier alleen nog maar gehakketak.
quote:Marana_ schreef op 24 maart 2016 @ 08:30:

Ik hoor bij geen enkel groepje volgens mij en wil best mijn redelijk neutrale blik hierover laten gaan.

Solo, als je de berichten van BD alleen scant, denk ik ook dat je geen sneren ziet.

Als je de berichten van BD in de context leest zit er af en toe echt wel een steek onder water tussen. Een beetje wat Hats zegt om 8:15.

Maar die opmerking over de bewonderaars, die kon ik echt niet lezen als een sneer, op mij kwam die opmerking echt heel onschuldig over.

Zo, en dan nu een Haiku maar dan niet over slapen maar over werk

Tja, ik ken BD wat beter en langer, dus zal haar idd anders lezen.

Wel denk ik dat ik daardoor juist beter kan zien dat wat door sommigen als sneren wordt gezien helemaal niet zo bedoeld is.

Ik snap soms nog dat het zo over kan komen, maar de reactie op dat 'bewonderaars' verbijstert mij echt.

Dat iemand dat überhaupt bedenkt, dan werkt je geest heel raar hoor.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Dadel_ schreef op 23 maart 2016 @ 23:33:

[...]

[afbeelding]

Misschien moet je toch nog wat vaker gaan googelen. Misschien tijd voor een nieuw groen boekje.

Chic / chique, chiquer, chicst

Wanneer gebruik je chic en wanneer chique? En is het chiquer of chiccer? En chiquest of chicst?

Chic gebruik je als het woord als [sjiek] moet klinken: een chic pak, een chic hotel. De verbogen vorm, die als [sjieke] klinkt, wordt gespeld als chique: een chique jurk, een chique tent. De vergrotende trap is chiquer en de overtreffende trap is chicst.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 maart 2016 @ 08:33:

[...]

Daar viel gisteren natuurlijk ook niet echt omheen te forummen, die bedoeling was kristalhelder.

Eerder schreef ik ook, als het er duimendik bovenop ligt prima, spreek dr lekker aan, maar dit was zo ver zoeken naar een splintertje om mee te slaan, dat sloeg wat mij betreft door.Maar ook dat is subjectief. En wordt bepaald door hoe je iemand leest. En jij leest BD anders dan VIvaneesje doet.
quote:fietsie schreef op 24 maart 2016 @ 08:35:

[...]

Ik schrijf hier nog zelden, want ik heb een leuker clubje gevonden, maar ik lees hier nog wel eens. Wat triest zeg. Ik zou iedereen hier een cursusje negeren willen aanraden, gaat de sfeer enorm van vooruit.

Als niemand op de post over de 'bewonderaars' had gereageerd dan was er niets aan de hand geweest. En als degene die wel reageerde genegeerd was dan was het niet zo'n hetse geworden. Tel allemaal eerst eens tot tien, en vraag je af wat je post toevoegt aan het grote geheel voordat je op 'verzenden' drukt.

Sinds de gezellige posters gezellig in het stamcafé zitten is er hier alleen nog maar gehakketak.Ja juf.
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2016 @ 08:38:

[...]

Chic / chique, chiquer, chicst

Wanneer gebruik je chic en wanneer chique? En is het chiquer of chiccer? En chiquest of chicst?

Chic gebruik je als het woord als [sjiek] moet klinken: een chic pak, een chic hotel. De verbogen vorm, die als [sjieke] klinkt, wordt gespeld als chique: een chique jurk, een chique tent. De vergrotende trap is chiquer en de overtreffende trap is chicst.Nooit geweten Ik schrijf altijd chique maar dat is dus vaak fout. Weer wat geleerd, dank
Oja... goedemorgen allemaal!
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 08:40:

[...]

Maar ook dat is subjectief. En wordt bepaald door hoe je iemand leest. En jij leest BD anders dan VIvaneesje doet.Dat zal ongetwijfeld. Maar met de beste wil van de wereld, en ook wetende dat er eerder ook best wèl sneren zijn gegeven, deze krijg ik echt niet in het vakje kutopmerking gefrommeld.
quote:MevrouwJack schreef op 24 maart 2016 @ 07:38:

[...]

Dapper? Doe normaal zeg.Nou ik vind het dapper van je hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 24 maart 2016 @ 08:23:

[...]

Ik heb BD dus even geloept. Heb haar laatste 100 posts gelezen, van de afgelopen 8 dagen.

En ik lees daar niets wat deze enorme hetze rechtvaardigt.

Als je in die 'bewonderaars'-opmerking naar Bella echt een sneer leest, dan bekijk je iemand wel echt door een hele zwarte bril hoor.Niet dat er nooit gesneerd wordt hoor, dat zie ik ook best maar dat gaat dan over en weer. De vermoorde onschuldigen zijn in mijn ogen degenen die BD daar van beschuldigen. Kom op zeg.
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 07:58:

Dat lokt DB net zo hard zelf uit. Actie-reactie gaat beide kanten op.Eens. Ik heb mijn wenkbrauwen ook al een paar keer opgetrokken.
quote:fietsie schreef op 24 maart 2016 @ 08:35:

[...]

Sinds de gezellige posters gezellig in het stamcafé zitten is er hier alleen nog maar gehakketak.Het was hier altijd al gehakketak. Dat is het leuke van napraat.
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 08:30:

[...]

Dan zien wij dat totaal anders. Ik zie bij de posts van DB waar ik het net over had altijd zo'n duveltje uit een doosje voor me. Dat je het niet verwacht (want ze laat zich de hele tijd niet zien) en eigenlijk toch weer wel (want je kunt er de klok op gelijk zetten dat ie een keer komt)

Ach ja, zo lees ik mensen waar jij geen enkele moeite mee hebt weer anders dan jij.

Het is maar net door welke bril je leest blijkbaar.
Goedemorgen allemaal

Ik heb helemaal niet een aantal ingezet als waakhonden, ik ben gewoon gaan slapen. Had niet verwacht dat dit zo'n groot ding zou worden.

Ik geef toe dat ik soms kan sneren, net zoals de meesten doen die hier nog meeschrijven. De opmerking van gister was echter niet zo bedoeld. En nee, ik heb mijn leven er niet op ingericht dat ik zit te wachten tot ik op Ttass kan inhakken. Er zijn namelijk ook momenten geweest dat ik het met haar eens was, en dat ook schreef.

Maar goed, het maakt mij eerlijk gezegd vrij weinig uit wat er van mij gevonden wordt. Zeker al dat negatieve gedoe leg ik zo naast me neer, ik weet zelf hoe ik iets bedoel.

Gelukkig zijn er een hoop die dat ook zo zien/waarbij dat ook zo overkomt.

En nogmaals, we zijn hier allemaal niet vies van een sneer zo nu en dan
Ik ken BD ook alleen maar als een oprechte forummer, herken de beschrijvingen van sommigen hier totaal niet. Ja, er wordt over en weer natuurlijk best wel eens scherp gereageerd - dat heb je met dit medium. Maar ik heb het idee dat er ook mensen hier zijn die per se overal achter willen zoeken. Alsof ze op zoek zijn naar een aanleiding om te rellen. Jammer vind ik dat....

Iemand nog iets leuks beleefd deze ochtend? Ik had een moment van ontroering. Mijn twee kinderen fietsten voor me uit: lange slungel en nog echt jong meiske... Bromstem versus gepiep. Heerlijk.

Even een poging de sfeer weer op te leuken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven