Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:31:

[...]

Bij dadel vraag ik me dat af, gezien haar laatste post.

daar zie ik dan geen bevestiging in.

al is het natuurlijk duidelijk op wie ze doelde. en dan is de vraag "wie dan" ook niet echt nodig.

tenzij het je bedoeling is om er nog wat olie bij te gooien.
O ik ben mosterd met mijn waakhonden

Glassnijdersuus, ik wil ook wel een Ierse waakhond
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 11:34:

[...]

daarvoor was er toch een platje van een aars met een veer erin.Een platje met een veer erin? Arm platje
ja in zn aarsje
Ik vraag toch niet om wie ze bedoeld?

Kan me ook weinig schelen en nee, zelfs dat vind ik niet duidelijk, wie die ene dan zou moeten zijn.

Ik geef alleen aan dat ik dat soort uitspraken raar vind. De post daarna over het staffertje zo mogelijk nog raarder.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 10:59:

Ik kan me om het wie waarom wat staft dan weer totaal niet druk maken.

Ik vind het belangrijker dat de mods adequaat reageren.

Ieder patatje kan op een stafje drukken.En dat is zo lekker ondoorzichtig. Ik kreeg gister ook een waarschuwing, voor een reactie op iemand op de actueelpijler zeg maar. Echt, daar val je als weldenkend mens duidelijk buiten de boot, inclusief waarschuwingen! Vraag me zó af hóe de mods dan redeneren, vind het echt bizar.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:39:

Kan me ook weinig schelen en nee, zelfs dat vind ik niet duidelijk, wie die ene dan zou moeten zijn.

Ik geef alleen aan dat ik dat soort uitspraken raar vind. De post daarna over het staffertje zo mogelijk nog raarder.Lekker boeiend wat jij vindt.
quote:MarindaH schreef op 24 maart 2016 @ 11:40:

[...]

En dat is zo lekker ondoorzichtig. Ik kreeg gister ook een waarschuwing, voor een reactie op iemand op de actueelpijler zeg maar. Echt, daar val je als weldenkend mens duidelijk buiten de boot, inclusief waarschuwingen! Vraag me zó af hóe de mods dan redeneren, vind het echt bizar.het is jammer dat er nooit een goed onderbouwd antwoord op dergelijke vragen vanuit de mods kan komen.

[...]

En dat is zo lekker ondoorzichtig. Ik kreeg gister ook een waarschuwing, voor een reactie op iemand op de actueelpijler zeg maar. Echt, daar val je als weldenkend mens duidelijk buiten de boot, inclusief waarschuwingen! Vraag me zó af hóe de mods dan redeneren, vind het echt bizar.Dat vind ik ook bizar. Maar dat vind ik van die hele pijler.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

En dat is zo lekker ondoorzichtig. Ik kreeg gister ook een waarschuwing, voor een reactie op iemand op de actueelpijler zeg maar. Echt, daar val je als weldenkend mens duidelijk buiten de boot, inclusief waarschuwingen! Vraag me zó af hóe de mods dan redeneren, vind het echt bizar.

Extreem rechts

Partij

Bevooroordeeld

Krom

Onrechtvaardig

Subjectief

[...]

En dat is zo lekker ondoorzichtig. Ik kreeg gister ook een waarschuwing, voor een reactie op iemand op de actueelpijler zeg maar. Echt, daar val je als weldenkend mens duidelijk buiten de boot, inclusief waarschuwingen! Vraag me zó af hóe de mods dan redeneren, vind het echt bizar.

Extreem rechts

Partij

Bevooroordeeld

Krom

Onrechtvaardig

Subjectief
quote:Dadel_ schreef op 24 maart 2016 @ 11:41:

[...]

Lekker boeiend wat jij vindt.Ik kan wel een paar forummers opnoemen die mij en wat ik zeg uitermate fascinerend vinden ja. Wat leuk dat jij er bij hoort
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:39:

Ik geef alleen aan dat ik dat soort uitspraken raar vind. De post daarna over het staffertje zo mogelijk nog raarder.

nou ja met de vraag Want? weet je natuurlijk dat als je daar je antw op krijgt dat er weer genoeg is om op te springen

en er vroeg ook iemand of ze wilden vertellen wie
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:43:

[...]

Ik kan wel een paar forummers opnoemen die mij en wat ik zeg uitermate fascinerend vinden ja. Wat leuk dat jij er bij hoort Fijn dat ze je dat gevoel geven.
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 11:44:

[...]

nou ja met de vraag Want? weet je natuurlijk dat als je daar je antw op krijgt dat er weer genoeg is om op te springen

en er vroeg ook iemand of ze wilden vertellen wieIk geef geen antwoorden op domme vragen. Dus ze vragen maar een eind weg.
nou ik ga maar weer eens staubsaugeren
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 11:44:

[...]

en er vroeg ook iemand of ze wilden vertellen wie

Dat was ik dus niet. En mijn want was geen vraag als in: wie bedoel je? Maar als in: hoe weet je zo zeker dat het er maar 1 kan zijn?

Misschien heeft iemand het wel gezegd en heb ik dat niet gelezen. Of zou er een antwoord komen als: iemand heeft mij een pb gestuurd waar in staat dat het degene is die gestaft heeft.
Dames wees eens vriendelijk tegen elkaar. ....Dat gekat Is niet nodig. Ik wens jullie een prettige dag. groetjes
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 11:45:

nou ik ga maar weer eens staubsaugeren Staubsaugeer ze!
quote:peecee schreef op 24 maart 2016 @ 11:48:

Dames wees eens vriendelijk tegen elkaar. ....Dat gekat Is niet nodig. Ik wens jullie een prettige dag. groetjes
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:46:

[...]

Dat was ik dus niet. En mijn want was geen vraag als in: wie bedoel je? Maar als in: hoe weet je zo zeker dat het er maar 1 kan zijn?

Misschien heeft iemand het wel gezegd en heb ik dat niet gelezen. Of zou er een antwoord komen als: iemand heeft mij een pb gestuurd waar in staat dat het degene is die gestaft heeft.Nou Dadel, een logische verklaring van Amaqanda en zo interpreteerde ik haar 'Want?'ook. Kunnen we er nu over ophouden?

Dames wees eens vriendelijk tegen elkaar. ....Dat gekat Is niet nodig. Ik wens jullie een prettige dag. groetjesIbidem!

Dames wees eens vriendelijk tegen elkaar. ....Dat gekat Is niet nodig. Ik wens jullie een prettige dag. groetjesWhoehahahahahaha schatje.
Ik zie geen gekat hoor.

Een hopeloze poging om wat uit te lokken, beetje zielig wel, maar verder best een normaal gesprek.

(Dit was dan wat kattig, als voorbeeld).
Hoi! Ik kom midden in vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven