Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Arme Bandy. Sterkte met hem Bam!

Ik geloof dat iedereen dat kribbige wel herkend. Anders spoor je niet volgens mij ha ha! Nee geintje. Ik heb de halve spinles over Compu's vraag nagedacht kwam een beetje hetzelfde uit als Jinny!!! Maar wat ik echt niet leuk vind van mezelf is dat ik soms te lang computer, krant lees of gewoon even tijd voor mezelf wil als ze aandacht willen. Maar aan de andere kant willen ze de hele dag aandacht natuurlijk. Even een momentje voor jezelf mag wel toch? Ze moeten zichzelf ook kunnen vermaken. Kunnen ze ook wel hoor.
Ik voelde het bij bandy vorige week, en heb meteen de dierenarts gebeld.

Is bij je poes ook alles weggehaald Mal?
Mogge dames,

Arme Bandy, Bam. Ik hoop dat het allemaal goed komt! Hoe snel moet die operatie nu? Heeft dat haast?

Mal, kijk! Ik begon al te denken dat het echt hartstikke nep was gezien het feit dat we de top 10 niet gehaald hadden... Maar je staat er maar mooi in!!! En nu duimen.....

Zo, hier alles ok. Druk maar gezellig weekend gehad. Nu lekker dagje met chickie thuis. Alleen even eten kopen en met een jurkje naar de winkel. Turnover sucks, wat een verrotte kwaliteit zeg! 1 keer gedragen en hij valt ongeveer uit elkaar. Kan je beter een goedkope van HM halen, dan verwacht je dat tenminste. Nee, ik ben niet blij.... Hopelijk zijn ze het in de winkel met me eens.

Even thee halen
Zo, ben ik nog steeds alleen hier?

Nou dan gaan we maar aankleden en boodschappen doen...

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen,

Ahh arme Bandy, sterkte Bam met je hondje

Balen Suze van het jurkje, ik mag hopen dat je je geld terug krijgt!

Star, leuke foto van Ceetje, ik vind het nog best schattig die gebreidde(?) kleren.

Jinny, leuk dat je zoveel naar speeltuinen gaat enzo. En versta je die vrouwen nu al helemaal goed?
Ik moet eigenlijk even naar de winkels, maar dat is 20 min, lopen. En Tobias moet ook mee lopen en dat redt hij wel, maar dan terug nog, dan gaat het zó langzaam. Ik heb al gekeken voor zo'n kiddy board, maar ik wist niet dat ze zo duur waren. En Tobias loopt wel het liefst zelf, dus ik heb geen zin om daar zoveel geld aan uit te geven.

Op MP gekeken, maar het moet wel een beetje in de buurt zijn.

Duss
Mag je toch wel verwachten dat het goed is Suze, je krijgt vast je geld terug. Fijne dag!

Het hoeft niet snel, maar goed, dan zijn we er maar vanaf ook.

Zal zo maar eens bellen..

Nou hebben wij weer hoor....

Juul moest op de schoolfoto en op de groepsfoto staat hij wel, maar niet individueel.

School zei: Fotograaf heeft gezegd dat er iets mis is gegaan.

Fotograaf zegt: Julian is niet op de foto geweest ( ze hebben net alles op nummer zitten kijken en hij staat er gewoon niet tussen en er missen ook geen nummers)

Ik denk dan ben gewoon eerlijk, maar goed altijd makkelijk om een ander de schuld te geven........
quote:bambino schreef op 03 november 2008 @ 22:58:

Ik voelde het bij bandy vorige week, en heb meteen de dierenarts gebeld.

Is bij je poes ook alles weggehaald Mal?Ja, maar bij haar was het wel kwaadaardig dus het kwam uiteindelijk wel weer terug. Maar de operatie heeft toen een hele tijd goed geholpen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jammer Bam van die foto's! Maar de fotograaf komt toch meestal nog een extra keer voor de zieke kinderen die er die dag niet waren?
Ze weten niet of het bij bandy goed of kwaadaardig is.. en als ze bij bandy alles weghalen dan kan ze daar geen tumors meer van krijgen dus die knobbel alleen weghalen heeft geen zin, want dan krijgt ze het bijna met zekerheid weer terug

Ik heb meneer de fotograaf aan de telefoon gehad, en volgens hem kwam ie daar niet meer. en hij kwam ook niet meer ergens op een school in hilversum anders was dat ook nog een mogelijk heid geweest.

Ga zelf wel naar de fotograaf, worden ze nog leuker ook..
lekker contrast trouwens in mijn bericht.
Bij onze kat was het al wel een heel stuk verder en ze was veel ouder dan Bandy hoor, dus trek je niks aan van mijn verhaal. Ik wil je niet ongerust maken. Het was gewoon een beetje een angstig katje en ik mocht niet altijd overal maar aan zitten, dus ik was er daardoor gewoon te laat bij helaas.
Tuurlijk trek ik me daar wel wat van aan, een dier is een dier.

Het is gewoon zielig voor die beestjes, en ze kunnen niks zeggen dus je doet alles op de tast. En bij bandy hebben we gewoon geluk dat we er waarschijnlijk wel op tijd bij zijn en dat is meer geluk dan wijsheid, want ik zit echt niet altijd aan haar tepels te wroeten.

Dierenarts vond overigens dat ze ook nog jong was voor een tumor, maar goed daar heeft ze niks aan

Maar begrijp nu dus dat jouw kat is overleden?
Dinsdag wordt ze geopereerd
Mijn kat is overleden, maar ze was 11 dus dat is op zich nog wel een respectabele leeftijd voor een kat.

Bandy zal wel een kapje op moeten voor de hechtingen op de buik. Onze kat was met een dag of 2 weer helemaal het vrouwtje, de operatie is niet heel zwaar.
Bandy is nog geen 5. Ze krijgt een pakje aan heb ik zojuist begrepen, nou ja we zien het wel. bah ben er helemaal naar van.
Ik snap het hoor, je huisdier is toch ook een soort van je kindje. Maar de operatie an sich valt best wel mee!
Bam, het is ook heel naar. Maar misschien werkt het in z'n voordeel dat ie nog zo jong is. Kan ie snel herstellen.

bah, wat ga je je toch altijd aan zo'n beessie hechten hè?
quote:bambino schreef op 04 november 2008 @ 11:16:

Bandy is nog geen 5. Ze krijgt een pakje aan heb ik zojuist begrepen, nou ja we zien het wel. bah ben er helemaal naar van.

Heel logisch hoor

Dinsdag is gelukkig al wel snel!
soms zou ik willen dat ik geen gevoel had, haha maar helaas...

Ja, dan zijn we er maar vanaf ook, is dat weer klaar.
Nou Bam, geen gevoel zou ook niet goed zijn hoor! Nogmaals, hij is nog jong, gaat vast goed allemaal meis!
ochgossie Bam, . Gaat dinsdag vast allemaal goed!
Suze heb ik van jou wel het goede emailadres? ik mail je steeds maar krijg geen reactie terug, ben ik toch niet gewoon van je

Komt ook goed hoor
Hallo dames,

Hier alles goed hoor, ik had er van de week alleen even de pest in. Eindelijk weer eens bijgelezen, volgens mij heel veel onthouden toen heel bericht getypt en gereageerd en toen POEF!!! Alles weg. Toen had ik dus even geen zin meer en qua hormonaal zwangerschapsgedoe zit ik nu lekker in mijn nachtmerrie periode en had net dag daarvoor gedroomd dat kindje niet meer leefde en dat speelde lekker door mijn hoofd. Maar ik heb nu weer genoeg plopjes gevoeld om zeker te zijn dat het het nog doet :-) Verder is in mijn dromen iedereen alweer overleden etc, pff ik kan me deze periode ook nog wel herinneren van de zwangerschap van Thijmen. Ben blij als ik hier weer doorheen ben. Ondertussen alweer 18wk 5dg en de 17e alweer de 20wk echo.

Afgelopen weekend teruggekomen van een heerlijke week op ons waddeneiland, we hebben weer genoten. Heel veel gewandeld, gehangen, warme choco gedronken en niets gedaan. Lekker dus. Thijmen sliep daar in een groot bed en dat ging supergoed, dus ik ben niet bang dat dat over twee maanden gaat mislukken.

Daarvoor het boek van mijn zusje afgerond en een website gebouwd dus dat weekje kwam goed uit.

Hier zag ik weer veel nare berichten dus heel veel s voor iedereen die het maar even kan gebruiken.

Mal, wat goed dat ze nog bij de top 10 zijn geeindigd! Echt super. En ben je al aan het vroemmen?

Bam, wat zielig voor Bandy, wanneer weten jullie meer? Ik hoop dat het goed komt en ik vind het ook altijd superzielig bij dieren omdat ze zelf niets kunnen aangeven qua pijn enzo.

Rissie, hoe is het verder me jou?

Star, gecondoleerd. Starman dus alweer terug. En jij dus even bij kunnen slapen

Compu, moeilijke vragen stel je.... daar ga ik eens even over nadenken. Is CV alweer een beetje bijgedraaid? Lijken me toch niet echt leuke uitspraken om te horen. Oh ik kwam laatst nog iets tegen moest ik aan je denken, “Nijntje in gebarentaal”, is dat misschien iets voor CG? Ik zal de link eens opzoeken. video en boek

Kokos, Nu al discussie met je mannetje :-) ! Ha ha succes. Maar volgens mij doe je het helemaal goed als ik het zo lees

CD, en alweer een avondje van het bankhangen kunnen genieten? Is de verbouwing nu helemaal klaar? Ik moest laatst nog aan je denken, ik kreeg een boekje met allemaal prentenboeken in categorieën verdeeld en daar was ook een categorie bij met boeken over angsten. Ik zal wel eens wat titels voor je opzoeken.

Hel, goed zeg die drempelactie En nu dus alles in dozen aan het proppen? Zal straks wel wennen zijn denk ik een dorp ipv A’dam

Cin, trek je het nog een beetje allemaal? Heb je nog een second opinion gehad of laat je het zo doorgaan? Hoe reageren de kinderen eigenlijk op de hele situatie?

Jinny, dus weinig Halloween belevenissen in de straat dit jaar, hier helemaal geen. En verder dus gezellige visite, dat is altijd leuk.

Nu eerst weer eens posten
Hoi Enka! Lekker hoor een weekje weg! Ik had niet van die rare dromen gelukkig, wel naar hoor, Fijn dat je nu in de periode zit dat je je kindje lekker voelt, vond ik altijd zo'n geruststelling! Tot de laatste weken, dan word je er weer gek van ha ha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven