Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk morgen nog wel even, maar er staan helemaal geen pijlen meer bij de doelen van wie gestegen is en wie gedaald is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, M wilde liever nu weg omdat we morgen anders in de file stonden, we moesten best vroeg weg uit het huisje. En volgens mij mistte hij onze katten . Jonathan zat op vakantie steeds de foto's van de katten te aaien, de schat, dus die was ook blij de poezebeesten weer te zien.

En... heb je het potje weer schoon gekregen?????
O ja, voor iedereen denkt dat ik foto's van de katten meeneem dat is niet zo, maar ze staan in Jonathan's foto-leerboekje. Zodat hij met herkenbare beelden woorden kan oefenen. Meestal pakt hij mijn vinger en wijst hij plaatjes aan en dan zeg ik wat het is. Mart staat ook in het boekje en die moet ik ook altijd benoemen van hem. Schattig he!
Hmmm... Star is wel erg afwezig nu starman er weer is. Schade aan het inhalen?

Mal: welkom terug dan maar! Malman wilde gewoon even bij ons bijlezen nauurlijk! Vaag van die lijst. Toevallig kreeg ik van mijn oom een mail terug dat het bij hem op het intranet stond van Jonathan zijn opa. Grappig, it's a small world en het had dus blijkbaar indruk op hem gemaakt.

Jin: toe maar zeg, salto's. Wel erg lenig hoor! Trekt jouw bekkenbodem dat?

Compu: leuk de manege. Waar ga je dan heen?

en voor de harde werkers: een schouderklop hoor! Goed gedaan!

Hier vandaag afscheid genomen van buurman. Naar. Doet me toch wel wat, was zo'n aardige man. En nu waren niet eens al zijn zussen er. woensdag is de echte uitvaart, maar nu was afscheid nemen aan huis en kwam wat kaal over zeg maar. Maar goed. Beste man heeft vast een mooi plekje!
pffffff...... heeel bericht getypt alles weer weg, lekker dan

morgen weer nieuwe poging, hormonen werken vandaag ook niet mee dus bleghh.

Verder alles goed hoor
Meiden, wat zijn we verwend! Dank jullie

Foto's volgen nog. Bam en Ris, het was erg gezellig! En wat een grote meid is Anna al weer. En Juul... zo'n makkelijk en lief mannetje.

Even snel, want we moeten nog ontbijten en ik krijg nog kraamvisite.

Suze, gecondoleerd.

Star, beetje bijgekomen?

Hel, , gefeliciteerd!
quote:bridges6 schreef op 02 november 2008 @ 21:29:

Mal: welkom terug dan maar! Malman wilde gewoon even bij ons bijlezen nauurlijk! Vaag van die lijst. Toevallig kreeg ik van mijn oom een mail terug dat het bij hem op het intranet stond van Jonathan zijn opa. Grappig, it's a small world en het had dus blijkbaar indruk op hem gemaakt.

Ha, dan weet ik wel bij welke zorgorganisatie jouw oom werkt

Ik baal echt van die lijst, maar goed, er zullen vast nog wel goede dingen uit de actie komen.

Er staat nu ook weer een nieuwe moeder op het forum hier bij 'kindjes met epilepsie' dan wordt ik al helemaal naar als ik lees dat een plaatselijk ziekenhuis bijna helemaal niks doet. Erg kwaad en verdrietig kan ik dan worden. Stuur zo'n kindje dan door als het niet goed gaat en je er niks van weet
Ik ga harde afspraken maken met mijn zoon. 'Meneer' had om 23.00u de laatste fles gekregen (90cc), was om 02.00u wakker HONGER! Weer een volle fles. Was om 03.45u nog wakker, kreeg van M. 60cc en presteerde het om 6.45u weer te brullen van de trek.

Tijd voor duidelijke afspraken dus: NA DE VOEDING SLAPEN 'S NACHTS!

Dat lucht op
Mal, hè vervelend is dat. Onderneem dan inderdaad actie, ben het helemaal met je eens.

Tijd voor een ontbijt (hé, het rijmen begint al te komen )
Wat heb je trouwens een leuk rokje aan Kokos!
Yes!!!!!! Het is gelukt!

we staan ineens op plek 9

tussenstand
Goedemorgen,

Echt supergoed zeg Mal! Wauw!

Kokos, dat was een heftige nacht ja. Ik heb ze in het begin ook gehad. Erg vermoeiend. Maar misschien is Tim wel hard aan het groeien dat hij zo'n honger heeft.

Enka, gaat het een beetje meis?

Bridges, naar is dat dan inderdaad en vooral als er dan niet zoveel mensen zijn, voor het afscheid. Lief dat jij wel bent gegaan.

Even verder lezen.
Yoehoeoeoe, de 9e plek! Maar wat houdt dat in Mal? Krijgt de stichting dan een deel van die 50.000 euries?

Kokos, spreek die zoon van je inderdaad maar een stevig toe! Dit kan niet hoor Gezellig hè, zo'n baby.

Goeiemorgen allemaal. Ik heb net een lamp opgehangen, knap!! Maar nu vind ik het kapje niet leuk. Ik wil er een mooi roze kapje op. Maar de enige plek waar ze een leuk uitgebreid en betaalbaar assortiment hebben is Loods5 en dat is nou net niet (meer) om de hoek. Iemand nog een goeie tip? Ikea heeft alle geef effen kapjes in mijn kleur (zie jurkje hiernaast, die kleur ongeveer).
Hel, wat romantisch zeg, zo over de drempel

Jeehh goed van Julian! Hoe kwam dat zomaar, dat hij op het potje gepoept had?

Jinny, jij aan de salto's?Goed zeg! Ik doe je niet na, dus hier vanuit Nederland ook grote bewondering

En Amalia, heb je je bladzuiger ( iell wat een raar/vies woord) al op MP gegooid?

Oh even bij de kleine man kijken, die is aan het huilen.
quote:Maleficent schreef op 03 november 2008 @ 09:40:

Yes!!!!!! Het is gelukt!

we staan ineens op plek 9

tussenstandKon me ook niet voorstellen, dat er geen veranderingen waren. Er is zoveel gestemd. Joehoeeee goed hoor
Zo Robin in bad gedaan en hij mag zo weer eten. Want hij heeft me uit laten slapen tot 7.30 !! Wauw!

Ik naar Tobias roepen dat ik boven ben en Robin in bad ga doen. Zegt hij : Ja goed, doeiii. Haha...

En van de week stootte hij zn kleine teen, zegt hij, auw mn pink.

Woensdag is er studiedag van mn werk, maar ik heb nog verlof. Dus ik wil best komen maar niet de hele dag. Dus nu ga ik van 9 tot 2 (of 3). Maar dan ben ik voor het eerst weg bij Robin. Spannend wel, want hij moet dan een hele voeding uit een fles drinken. Ben benieuwd, want hij snapt de fles nog niet zo goed, hij doet echt een kwartier over 60 ml als ik dat voor een voeding af heb gekolft.

Nou hij begint weer te pruttelen, dus ik ga hem even eten geven.
quote:Kokos2 schreef op 03 november 2008 @ 08:55:

Meiden, wat zijn we verwend! Dank jullie

Foto's volgen nog. Bam en Ris, het was erg gezellig! En wat een grote meid is Anna al weer. En Juul... zo'n makkelijk en lief mannetje. Wil je hem een week te logeren hebben

Even snel, want we moeten nog ontbijten en ik krijg nog kraamvisite.

Suze, gecondoleerd.

Star, beetje bijgekomen?

Hel, , gefeliciteerd!
Hoi,

Kokos, jij spreekt Tim al streng toe haha! Heeft hij al een koosnaampje?

Hee Mal! Fijn dat alles o.k. is met J.'s hartje. Leuk om dan daarna samen weg te gaan. Was het huisje een aanrader? Met z'n 3-en bubbelen?

Goed zeg, van de 9e plek!!

Heerlijk Naatie, uitslapen! Hopelijk voor herhaling vatbaar.

Succes met je werk en de fles. Wie weet gaat het heel goed.

Enka, hopelijk nu een bericht dat blijft staan! Gaat ie goed met je?

Bridges (en Juud), we waren naar een buitenmanege in de H. Er waren veel kleine kinderen aan het rijden, erg leuk om te zien. Daarna binnen gekeken bij de volwassenen en toen nog achter, daar werden de paarden verzorgd. Kreeg gelijk een idee voor haar verjaardag, een my Little Pony (vind het verschrikkelijk, maar zij w.s niet). En daarna leuk gespeeld met laarzen aan in het zand etc.

Zeg Bridges, ik krijg geen antwoord over de derde..;-)

Amalia, is er geen lichtwinkel in de buurt? Die hebben vaak alles. Ik dacht al zoiets bij jou van een derde. Jouw man klinkt idd alsof ie daar ooit wel aan toe is.

Kunnen jullie kids springen? Ik heb hier de trampoline in de kamer, maar het lukt haar niet. We blijven oefenen.
Hmm springen ja, Laurens springt de hele dag op de bank of op het pas opgemaakte bed

Ik kreeg zo'n rare spammail van Thirs, hebben jullie dat ook gehad? Vind ik zo stom, misbruik maken van m;'n mailadres. Kan ik echt sjagerijnig van worden. Nou goed, ik heb het nu geblocked.

Bam, is het nog gelukt met Johnny huppeldepup van Cars? Ga je door met zwemmen met Juul? Welke groep gaan jullie?
Star, hoe is het? Sta je nog overeind?

Vraagje voor wie er wil antwoorden: wat vind je een leuke kant aan jezelf als moeder en wat niet?

oef wat een vraag Compu: daar moet ik even over nadenken..

Ben er niet meer mee bezig geweest Amalia, met die johnny auto.

Ja we gaan door met zwemmen, weet nog niet welke groep

Welke groep gaan jullie? ( die zwemjuf adviseerde dezelfde groep overigens, maar Juul vindt deze juf niet zo heel leuk, dus hij wil niet zoveel bij haar.)
quote:compu schreef op 03 november 2008 @ 13:09:

Star, hoe is het? Sta je nog overeind?

Vraagje voor wie er wil antwoorden: wat vind je een leuke kant aan jezelf als moeder en wat niet?

Wat ik leuk vind aan mezelf is dat ik nooit van te voren had verwacht zoveel te houden van zo'n wurmpie en dat ik zo zou genieten van onze interactie.

wat ik minder vind, ik dat ik nooit meer echt onbezorgd ben, maar dat komt ook wel door de omstandigheden.

Misschien is het wel een leuke stelling voor op het hele forum!
Ik kreeg net een mail van de vice-voorzitter van de stichting om me te bedanken voor de inzet en dat ze het echt fantastisch vinden. Hij schreef dat ze hun best gaan doen om de prijs binnen te halen.

Ik ben helemaal hyperdepieper.
Hoe weet hij dan dat jij dat inititief hebt genomen, of had je hem dat gemaild? Wel goed van hem dat hij jou mailt.

Ik heb heel veel mail gehad, hahaha . zou je een dagtaak aan hebben als je die moest beantwoorden;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven