Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cin, wat fijn om weer wat van je te horen! Jammer dat jij gelijk bleek te hebben voor wat betreft het gesprek met de chirurg, maar zoals ik het lees is de kans dat het met de operatie goed gaat komen erg groot. Hopelijk gaat het ook inderdaad zo voorspoedig!
quote:amalia schreef op 05 november 2008 @ 13:22:

Zooohooo Mamax, een 4e? Die wens heb ik allang laten varen, als ik dat zeg wordt man gèèèk! Ik gok bij de 3e gewoon op een tweeling ha ha! Ik denk dat ie flauwvalt als ie dat zou horen.

Hebben jullie een gesprek met de arts omdat Max en Sam zo vroeg gekomen zijn? Gaan ze dan kijken of het bij een eventuele 3e ook zo zou gaan? Als die kans erin zit, zou je er dan vanaf zien? Moeilijk hè? Eigenlijk wil je die keuzes zelf maken, ipv dat het voor je gemaakt wordt. Geldt natuurlijk voor meerdere hier op het topic

Hier maar liever geen tweeling, dat vergroot de kans op een vroeggeboorte nog meer! We hebben inderdaad een gesprek omdat Max en Sam zo vroeg waren. De kans dat een derde te vroeg komt nadat de eerste 2 te vroeg waren is rond de 30%. Erg hoog dus. Ik weet niet wat ze gaan doen, of we alleen een gesprek hebben of ook een onderzoek. Ik verwacht eigenlijk wel dat ze misschien nog een inwendige echo doen om naar m'n baarmoedermond te kijken. Mijn gevoel zegt dat die gewoon te snel verstrijkt waardoor ik weeen krijg waardoor ik weer beval. Nu is ieder mens anders natuurlijk, maar ik voelde zowel bij Max als bij Sam m'n weeen pas bij 9-10 cm ontsluiting.

De kans dat de derde weer te vroeg komt, blijft natuurlijk aanwezig. De beslissing om het wel of niet te doen hangt voor mij dan ook samen met hoe hoog de kans is en bij welke zwangerschapsduur. Als de kans voor de 30 weken 10% is en voor 35 weken 30%, vind ik het ook alweer anders dan 30% kans voor de 30 weken.

We zien wel.
Cin, diepe buiging vanaf hier. Ga er maar aan staan. Fijn dat het een goed gesprek was en je nu wat meer "zekerheid" hebt over de weg die jhe moet bewandelen. Sterkte!

Zo balen, mijn oudste is weer ziek. 39.2 koorts. En vanavond lampionnenoptocht (ik heb toch niet voor niks geknutseld he). Ik vind het zo vreemd, de laatste vijf keer dat we logees waren werd hij ziek (echt met koorts he). Telkens beetje bronchitisachtig. Zo dat een verband zijn? Strange...
Cin, little house on de priairie keer 9 , het moet wel heel slecht met je gaan.....

Nee, alle gekheid op een stokkie. Balen dat je gelijk had inderdaad, maar het gaat lukken hoor!!! Wij gaan hier allemaal keihard voor je duimen en het komt goed! Dikke knuffel maar weer voor jou!

En je had idd al lang niet meer gepost.

Jin, er heerst wel iets hier in NL, mss is dat meegenomen? Een verband, hmmm. Wel raar ja!

Hier ook net met Laurens een lampion gemaakt. Sloopt hij meteen het lampje, want hij mocht er even mee lopen. Stom zeg....

Mamax, ben heel benieuwd naar de uitslag!
Ach, Amaal, ikw as een hele goede mamma want heb TWEE lanpjes gekocht. En ja hoor, een dus voor Laurens!
Wat een leuke antwoorden allemaal op de moeilijke vraag!

Geinig om te lezen wat iedereen van zichzelf vindt.

En wat Hel zegt, over zoveel jaar vragen we het hen of het wel klopt.

Mamax, ik vind het stoer van je dat je voor meer kindjes wilt gaan. Jullie start was niet gemakkelijk bij beiden.

Gelukkig kun je dat na verloop van tijd achter je laten.

Cin, goed dat je een besluit hebt en je daar nu soort van rustig onder voelt. Haha, jij met je kleine Huis. Het gaat om het effect he. Spannend dat je nu de oproep moet afwachten.

Kennisje van mij is net met de ambu naar de neuroloog geweest en hij heeft voorspeld dat ze tot einde van dit jaar moet en dan hopelijk genezen. Hoop dat dat gaat lukken.

Bridges, wij kennen kids op de Freinet. Ik zal vragen wat mijn familie ervan vond. Die zaten dus eerst op jouw school en zijn vervolgens naar de F. gegaan. Leuk dat het je vooroordeel heeft weggenomen!

Hee Jin, wat naar dat hij ziek is. Hangerig of in bed?

Ben je wel eens met de bronchitis naar de Artzt geweest?

CG krijgt volgende week donderdag om 8 uur de ingreep aan het oortje. Vandaag naar de anesthesie en opname geweest, ook weer gehad. Nu nog maar veel foto's maken van het oortje dat ik heb ontworpen.
Wat gaan ze precies doen Compu, met haar oor?

Komt zij ooit in aanmerking voor zo'n inwendig gehoorapparaat (weet even niet of ik dat goed zeg hoor), waardoor ze weer zou kunnen horen? Weten ze al wat meer over de erfelijkheidbepaling (mss had je dit al verteld, maar ik weet het niet meer, sorry...)

Dank je Jin!! Waar kan ik het lampje ophalen
Vent heeft gister te horen gekregen dat hij niet meer nodig is op het werk. Soort van reorganisatie, en hij is er het laatst bij gekomen ( terwijl hij er al 11 jaar werkt ). En ook niet nagaan hoe er gewerkt wordt, wie er goed werk levert, nee gewoon de laatste eruit gooien.

Het is hier dus niet gezellig. Vent heeft geen zin meer in zn werk en weet ook niet wat hij wil. Zucht.

Ze hebben wel een soort van andere baan binnen het bedrijf, maar dat is niet zijn ding en hij gaat er dan uiteindelijk op achteruit. Dus dat wil hij niet, maar ja, en dan? Bah bah!

Sorry, moest ik even kwijt
Naat, wat onwijs klote zeg!!! Mag dat zomaar? Tsss, nou, kan mee voorstellen dat het daar helemaal niet gezellig is nu..
Naaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaa, Naatie! Kan dat zomaar?

Man wel direct bezwaar laten aantekenen, he? (om WW hierna veilig te stellen)

Wat voor werk doet hij?

Dikke vette ... Hier zou iedereen stuk van zijn!

Wat een klootzakken zeg!

Ik kan me ook niet voorstellen dat dat zomaar mag.

Heb je rechtsbijstand? dan zou je misschien met hun contact op kunnen nemen. En niks tekenen want dan gaat idd je ww eraan

Dikke knuf
Jemig Naatie, wat een bom ineens! Wat akelig!!! Per wanneer zou hij dan naar een andere afdeling moeten, of helemaal weg? Sterkte meis!!!
Te genant hier gewoon, de lantaarnoptocht van de kita....

Toch heel even geweest, ik dacht lopen we even mee en gaan niet naar het buffet.

Tijdens optocht wilde oudste zoon alleen maar gedragen worden (ik was alleen met de kindjes), en een grote dochter van een moeder van de kita duwde de wagen met jongste zoon. Begon jongste zoon ineens te projectielbraken, zat hijzelf, de hele kinderwagen (het droop eraf...) en die dochter onder.... Jongste bleef spugen, dus liep ik daar met een spugende jongste en een bronchitishoestende oudste. Ik ben naar huis gegaan met de een op de arm en de ander spugend in de wagen, bah.

Leuk hoor een man die er nooit is als je hem nodig hebt (is uiteraard weer werken, altijd als ik ze ziek zijn is ie weg).
Ooh Jin, wat vreselijk! Ik moest projectielbraken even opzoeken, maar dat is echt afschuwelijk zo te lezen, het arme kind! En arme jij. Fijn ja, dat man er niet is... zo gaat dat altijd.

Deed me denken aan de lampionnenoptocht hier vorig jaar. Ik was ook alleen, welleswaar geen spugend kind, maar wel een die alleen getild wilde worden (niet gek, hij was de allerjongste en kon het amper bijhouden!) en ondertussen duwde ik met 1 hand en af en toe m'n buik de wagen in de regen. Geweldig...

Hoe gaat het nu met de mannetjes? Wordt een zware nacht. Moet je morgen werken? Bijna geen doen zo hè? Sterkte meid!!!
Dank Amaal, voor deze opbeurende woorden! Ik ben morgen vrij, dus dat is erg fijn. Er is hier veel mist en man wist nog niet of hij mag landen vanavond of moet uitwijken. Nou ja, dat zien wel wel.
Jin, had helemaal de foto's van T en S nog niet bekeken, maar die zijn leuk!!!! Echt heel schattig! Lekkere ventjes hoor. En wat een kast van een huis hebben jullie, super! Zocht ook nog even naar jou op de foto, maar die zag ik er niet zo snel tussen zitten klopt dat.....
Heb je op onze site gekeken? Daar sta ik wel op hoor, ik zal even kijken waar.
Oh Naatie wat vervelend! Jemig echt balen. Ik zou ook mijn rechtsbijstand inderdaad aanspreken (als je die hebt...) Sterkte.

Cin: fijn dat je een duidelijk advies hebt gekregen en nu dus alles in gang gezet kan worden. Hopelijk kun je snep geopereerd worden... Fijn dat het huis mooi wordt!

Jin: dikke voor jou meid. Het lijkt me echt niet fijn voor je zo. zielige ventjes en jij alleen maakt jou ook beetje zielig... Hopelijk knappen ze snel op!
Amaal, in november zie je mij bij een foto met tejst: en uitleg geven

En in de map september 2008 vrij duidelijk met een foto met titel : aan de w...see
Okee, ik had november wel bekeken maar niet goed genoeg denk ik... Ik ga nog even kijken

Ik vroeg me af: kijk jij wel eens NL series zoals Gooische Vrouwen ofzo? Hebben jullie geen schotel? Ik was nl in Frankrijk een keer skieen en daar hadden we gewoon RTL 4 op de tv, super. Beter dan WDR eins, ha ha! Al heeft de Duitse tv ook wel goeie programma;s.
ha, gespot! Bij die ene sta je met de rug, die had ik wel gezien, maar ik zie je nu goed bij het wassen beeld

Leuk. je ziet er goed uit!

Nou, ik ga verder in m'n film terwijl er een mopperende man aan tafel zit om het lampionnenlampje van Laurens te maken. Zal ik zeggen dat het lampje maar 1 euro was.... Neee, toch maar niet, haha!
ha, hij heeft het gemaakt!!! Knappe papa. Die noemen laurens en ik dan altijd knappa. Lekker dom ha ha!
Knappa hoor Amalia haha!

Oudste vroeg vanavond om een luier voor de neus. Het duurde even voor ik doorhad dat ie een zakdoek bedoelde .
luier voor de neus, schattig!
Goeiemorgen,

hier niet zulk goed nieuws, m'n moeder is gisteravond in het ziekenhuis opgenomen. We waren gisteren bij haar, ze had al een tijdje last van d'r maag. Er is 2 weken geleden ook bloed geprikt. Gisteravond kreeg ze weer een vreselijke pijnaanval. Huisarts is langs geweest (ze kon niet meer lopen zo erg was het), kon niks vinden, dus ze moest een dubbele hoeveelheid maagtabletten. Als ze ging spugen moesten ze meteen weer bellen. Om 21.15 belde m'n vader dat ze naar het ziekenhuis gingen, daar denken ze nu aan een alvleesklierontsteking door galstenen. Ze gaan vanochtend een echo maken. Ik hoop maar dat dat het is, daar kunnen ze tenminste wat aan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven