Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 24 maart 2016 @ 15:25:

Als jij het overdreven vindt is jouw mening. Maar dan op een topic te reageren dat geopend is om respect en medeleven te betuigen is het niet zo netjes. Het is een legende, belangerijke man voor de voetbalwereld de hele wereld rouwt om hem. Hij was een goede man en ook voor arme gezinnen was hij goed.

Ik heb niemand daar zitten kwetsen.

Echt niemand! En je had ook kunnen lezen dat ik neer zette voor familie dierbare en vrienden en de voetbalwereld.

Kom nou ga niet mij op niets af zitten beschuldigen.
Ik mis een pb nooit. Hoe dan, je keert toch steeds weer terug naar de startpagina.
quote:Dadel_ schreef op 24 maart 2016 @ 15:28:

Ik mis een pb nooit. Hoe dan, je keert toch steeds weer terug naar de startpagina.Gewoon, omdat het me niet echt opvalt.

Als jij het overdreven vindt is jouw mening. Maar dan op een topic te reageren dat geopend is om respect en medeleven te betuigen is het niet zo netjes. Het is een legende, belangerijke man voor de voetbalwereld de hele wereld rouwt om hem. Hij was een goede man en ook voor arme gezinnen was hij goed.Vele mensen die overlijden zijn goede mensen. Dat weet je niet. Je kent ze niet.
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2016 @ 15:29:

[...]

Gewoon, omdat het me niet echt opvalt.Ik heb oog voor details. Dat zal het wel zijn dan.

Als jij het overdreven vindt is jouw mening. Maar dan op een topic te reageren dat geopend is om respect en medeleven te betuigen is het niet zo netjes. Het is een legende, belangerijke man voor de voetbalwereld de hele wereld rouwt om hem. Hij was een goede man en ook voor arme gezinnen was hij goed.

Mee eens. Maar ik lees dit soort dingen vaker. Gemene opmerkingen in dat topic over het familiedrama in Zandhuizen bijvoorbeeld, en weet zo snel even geen andere voorbeelden.

Ik snap de behoefte niet echt om dat soort topics te vervuilen. Doe dat als het per se nodig is dan hier op napraat.

Edit; al vond ik de opmerking van WD niet gemeen.
Iedereen staat het vrij om een eigen topic te openen toch?

Zou ook een mooi vergelijking zijn.

Een zuil met voor en een zuil met tegen.

Kunnen de beslissers meenemen als referendum.

Sparen ze een hoop geld mee uit.

Het visitekaartje van Nederland vind ik dan weer een beetje plat.

Zijn verhaal is veel dikker.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 15:30:

[...]

Mee eens. Maar ik lees dit soort dingen vaker. Gemene opmerkingen in dat topic over het familiedrama in Zandhuizen bijvoorbeeld, en weet zo snel even geen andere voorbeelden.

Ik snap de behoefte niet echt om dat soort topics te vervuilen. Doe dat als het per se nodig is dan hier op napraat.

Edit; al vond ik de opmerking van WD niet gemeen.Mee eens.

[...]

Ik snap de behoefte niet echt om dat soort topics te vervuilen. Doe dat als het per se nodig is dan hier op napraat.Is dat vervuilen?? Je moet er overal mee eens zijn? Heel actueel staat vol met vervuiling.

[...]

.

Edit; al vond ik de opmerking van WD niet gemeen.Dit, maar zelfs DAT mag niet!
ja laten we aktueel er nog eens bijhalen. dat is wel het beste vergelijksmateriaal wat we hier aan kunnen voeren, is het niet
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 15:23:

[...]

Vertel mij eens waarom er niet op gereageerd mag worden, er sterven dagelijks mensen aan de vreselijke ziekte die niet in het nieuws komen.

Je zit in de auto, er komt een speciale nieuws uitzending, dan verwacht je dat het over de aanslagen in België gaat, of dat soort erg nieuws.

Voor familie,dierbare en voetballiefhebbers is het erg nieuws.

Waarom zou ik dat op een topic daar niet mogen zeggen en moet ik op mijn handen zitten?

Ergens snap ik denk ik wel wat je bedoelt. Toen mijn moeder net was overleden, overleed ook de eerste vrouw van Hans Wiegel. Daar werden toen ook programma's aan geweid. Ik weet nog dat mijn vader echt pissed was om al die heisa (zijn woorden) terwijl hij als onderdeel van het klootjesvolk het ook meemaakte. Maar goed, mijn moeder was natuurlijk ook niet een BN-er en pa geen partner van.

Maar Johan was natuurlijk wel een icoon, zelfs voor niet-voetballiefhebbers. Denk dat de media daar gebruik van maakt.
Hier raast weer een TREIN .... Het gaat bijna net zo snel als de passes met bal van Johan.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 15:31:

[...]

Is dat vervuilen?? Je moet er overal mee eens zijn? Heel actueel staat vol met vervuiling.Ik had het niet specifiek over jou. En actueel, hou maar op. Ik lees daar amper. Maar ben het eens met wat er vaak gezegd wordt hier. Dat hier alles gestaft wordt en je voor amper iets een ws kunt krijgen,maar dat er op actueel van alles geroepen wordt. Zonder consequenties. Daarom kom ik er gewoon niet,
quote:Dadel_ schreef op 24 maart 2016 @ 15:28:

Ik mis een pb nooit. Hoe dan, je keert toch steeds weer terug naar de startpagina.Nee hoor. Ik kom alleen op de startpagina als ik lees dat iemand mij een pb gestuurd heeft of wanneer ik er aan denk om te checken of ik eventueel een pb heb.
Maar goed, ga verder over alles wat zo goed was omdat hij kon voetballen.

Ik hoef voorlopig weer geen nieuws te luisteren of te kijken.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 15:34:

Maar goed, ga verder over alles wat zo goed was omdat hij kon voetballen.

Ik hoef voorlopig weer geen nieuws te luisteren of te kijken.Voetballen was niet het enige wat Johan deed.
quote:Ttass28 schreef op 24 maart 2016 @ 15:36:

[...]

Voetballen was niet het enige wat Johan deed.Daar heb je nu een heel topic voor lopen, om daar over te kunnen hebben.

Als jij het overdreven vindt is jouw mening. Maar dan op een topic te reageren dat geopend is om respect en medeleven te betuigen is het niet zo netjes. Eensch ( ). Je hoeft niet altijd je mening te ventileren he, je kunt ook wel eens gewoon niet reageren.
Voor mij is het ook geen "stop de persen"- nieuws, maar als je dat ergens wil schrijven doe het dan maar hier en niet op dat topic. Net of je schrijft ja rot hoor dat ie dood is maareh... Ik vind dat een tikje empathisch beperkt overkomen als je dat zo nodig moet melden daar.
Ik heb daar totaal niets gezegd, maar goed, ik ben weg. O, ik heb ook geen ban gekregen voor de staffers op dat topic.
Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk als de dood van BN'ers breed uitgemeten wordt. dat het gemeld wordt door de media lijkt me logisch, want het gaat nu eenmaal om een bekend persoon en ook dit hoort daarbij. Maar discussies over de dood van een ander, zowel in de media als daarbuiten voelen voor mij vaak wat smakeloos.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 15:42:

Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk als de dood van BN'ers breed uitgemeten wordt. dat het gemeld wordt door de media lijkt me logisch, want het gaat nu eenmaal om een bekend persoon en ook dit hoort daarbij. Maar discussies over de dood van een ander, zowel in de media als daarbuiten voelen voor mij vaak wat smakeloos.Ik begrijp je punt. Maar hij is geen BN'r hij is een legende overal ter wereld is Johan bekend.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 15:42:

Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk als de dood van BN'ers breed uitgemeten wordt. dat het gemeld wordt door de media lijkt me logisch, want het gaat nu eenmaal om een bekend persoon en ook dit hoort daarbij. Maar discussies over de dood van een ander, zowel in de media als daarbuiten voelen voor mij vaak wat smakeloos.Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven