Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik wist niet dat hij ziek was, maar heb ook niet zoveel met BN'ers of in mijn geval BV'ers.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ttass28 schreef op 24 maart 2016 @ 15:44:

[...]

Ik begrijp je punt. Maar het is geen BN'r het is een legende overal ter wereld is Johan bekend.

Als je mijn punt had begrepen, dan had je deze reactie niet gegeven.

Of je nou piet uit Schubbekutteveen bent die in de lokale disco wel eens een plaatje draaide of wereldberoemd, ik vind breed uitmeten van de dood van een ander smakeloos. Of het wereldnieuws dat nu doet of trien en Truus tijdens het wachten bij de bakker.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 14:55:

Ik ben weer pleite voor vandaag, mag geen mening geven.

Nee je mag niet zeiken, dat zei ik.

Want ja ik vind het zeiken wat je deed. Of zijn posts als pfffff wat overdreven (over die Godenzonen (geen Ajacied zeker?))lekker constructief in zo'n topic?

En vervolgens komen azijnpisser 1 en 2 er ook nog eens overheen.
quote:doornroosje9 schreef op 24 maart 2016 @ 15:46:

Ik wist niet dat hij ziek was, maar heb ook niet zoveel met BN'ers of in mijn geval BV'ers.Ik heb er ook helemaal niks mee hoor, volg dat ook allemaal niet. Maar ga me ook niet in zo'n topic bemoeien
raar dat fv het daar dan ineens over de vivamutsjes gaat hebben als er maar 2 mensen hun mening over geven dat het wat overdreven is
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 15:47:

[...]

Ik heb er ook helemaal niks mee hoor, volg dat ook allemaal niet. Maar ga me ook niet in zo'n topic bemoeien Dat sowieso niet.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 15:47:

[...]

Als je mijn punt had begrepen, dan had je deze reactie niet gegeven.

Of je nou piet uit Schubbekutteveen bent die in de lokale disco wel eens een plaatje draaide of wereldberoemd, ik vind breed uitmeten van de dood van een ander smakeloos. Of het wereldnieuws dat nu doet of trien en Truus tijdens het wachten bij de bakker.Hoe bedoel je breed uitmeten?
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 15:48:

raar dat fv het daar dan ineens over de vivamutsjes gaat hebben als er maar 2 mensen hun mening over geven dat het wat overdreven is3 inmiddels
Was voorheen niet zo dat je bij een PB een melding kreeg bij dat poppetje in die zwarte balk?
geneet van 't laeve
ja die 3e kwam zich pas melden na die opmerking
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 15:47:

[...]

Ik heb er ook helemaal niks mee hoor, volg dat ook allemaal niet. Maar ga me ook niet in zo'n topic bemoeien Ja, precies, ik heb ook niets in dat topic te zoeken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Elsa schreef op 24 maart 2016 @ 15:17:

[...]

zeg ik, op forum klikken. niet in het topik nee.

maar misschien hebben jullie een 6" voor de neus en valt het minder op dan bij een normale monitor.Ik kom niet vaak op die eerste pagina dus pb's zie ik geregeld pas laat.
Je bent zelf een theepot
quote:Star schreef op 24 maart 2016 @ 15:49:

[...]

Hoe bedoel je breed uitmeten?

Dat is misschien niet helemaal de juiste woordkeuze, maar wat ik voornamelijk bedoel is het tot in detail doorspreken van de dood van iemand.

Melden: snap ik.

Steun betuigen: snap ik.

Er met toeters en bellen een heel ding van maken snap ik dan weer niet. Ik las dat er bijvoorbeeld een extra nieuwsuitzending was om te melden dat hij overleden was, dat heeft (vanuit de media) dan volgens mij vrij weinig met respect voor te maken, maar meer met het hebben van de scoop.
quote:Marana_ schreef op 24 maart 2016 @ 15:09:

[...]

De topics zijn inmiddels weg wegens trollen zag ik in het mod-topic. Maar een dag later dan mijn stafje...Nou, gelukkig weg. Er zijn soms alleen juuns volgens mij en die kunnen minder, misschien lag het daar aan?
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 16:02:

[...]

Dat is misschien niet helemaal de juiste woordkeuze, maar wat ik voornamelijk bedoel is het tot in detail doorspreken van de dood van iemand.

Melden: snap ik.

Steun betuigen: snap ik.

Er met toeters en bellen een heel ding van maken snap ik dan weer niet. Ik las dat er bijvoorbeeld een extra nieuwsuitzending was om te melden dat hij overleden was, dat heeft (vanuit de media) dan volgens mij vrij weinig met respect voor te maken, maar meer met het hebben van de scoop.Ik ben erg blij met de extra nieuwsuitzending. Een mooi eerbetoon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2016 @ 16:15:

[...]

Ik ben erg blij met de extra nieuwsuitzending. Een mooi eerbetoon.Dat kan en mag natuurlijk.
http://forum.viva.nl/forum/quote_message/22215935/2

Zo hoor je spontaan tot de vivamutsjes omdát je een andere mening hebt.

Fijn te weten FV Een nietszeggende eretitel.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 16:17:

http://forum.viva.nl/forum/quote_message/22215935/2

Zo hoor je spontaan tot de vivamutsjes omdát je een andere mening hebt.

Fijn te weten FV Een nietszeggende eretitel.Doe eens niet zo overdreven.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 15:23:

[...]

Vertel mij eens waarom er niet op gereageerd mag worden, er sterven dagelijks mensen aan de vreselijke ziekte die niet in het nieuws komen.

Je zit in de auto, er komt een speciale nieuws uitzending, dan verwacht je dat het over de aanslagen in België gaat, of dat soort erg nieuws.

Voor familie,dierbare en voetballiefhebbers is het erg nieuws.

Waarom zou ik dat op een topic daar niet mogen zeggen en moet ik op mijn handen zitten?

Joh, chill!

Er is een topic geopend over iets waar jij blijkbaar niets mee hebt. Dan kun je soms beter niet reageren vind ik.

Het gaat daarbij ook nog over een wereldberoemd iemand en dan is het wellicht flauw.

Zo heb ik ooit eens verzucht in duidelijke bewoordingen *kuch* dat ik het raar vond om advies te vragen voor namen op een forum... In het babynamentopic. Ik kreeg daar ook te horen dat ik daar dus niets te zoeken had en gelijk hadden ze.

Niemand kan je verbieden ergens te posten maar soms is het niet zo gepast.
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2016 @ 16:15:

[...]

Ik ben erg blij met de extra nieuwsuitzending. Een mooi eerbetoon.Ja, vind ik ook eigenlijk. Ik geef niet zoveel om voetbal maar ik weet er wel genoeg van om te snappen dat Cruijff een hele grote was, de grootste van Nederland. En ik weet ook dat een heleboel anderen wel heel veel geven om voetbal en dat de dood van de grootste voetballer uit de Nederlandse geschiedenis voor al die mensen op zijn minst gedenkwaardig is.
Ik heb daar niemand beledigd!!
Een extra uitzending vind ik op zich ook wel op zijn plaats. Ik hoef het niet te zien want ik had er niks mee. Maar toen met Michael Jackson vond ik het bijvoorbeeld wel fijn dat er aandacht voor was. Het is toch een soort eerbetoon en misschien kunnen mensen er een soort "troost" in vinden. Want ja, sommige mensen zijn er kapot van als een idool komt te overlijden.
quote:WD-40 schreef op 24 maart 2016 @ 16:21:

Ik heb daar niemand beledigd!!Dat kan jij niet voor een ander bepalen.
ik ben wel blij met gogle, wist in eerste instantie niet eens wie die man was
Zo we maken hier zelf ruzie over Johan Cruijff. Het mot niet gekker worden hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven