Up 2 Date?

04-11-2008 13:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na het zien van het programma de liefdesmakelaar van Up to date, dacht ik waarom niet ik ga me ook inschrijven voor wat leuke dates!

Na wat gesurft te hebben op verschillende forums lees ik enkel vreselijk slechte reacties over UP 2 DATE.

Hebben jullie wel een gedate via relatie bemiddelingsbureau, zo ja goede of slechte ervaringen?

groetjes Pauline
Ik heb gedate via een ander bureau. Ik ben er denk ik niet geschikt voor. Ik voelde me een beetje een loser.

Ik ken ook een succesverhaal; mijn ouders zijn op die manier in 1970 aan elkaar gekoppeld en nog steeds gelukkig (voor mijn moeder de derde date, mijn vader de eerste).

Dat is ook de reden dat ik het (ondanks dat ik het eigenlijk niet zag zitten) toch probeerde. Zij benadrukten juist dat het helemaal niet zo raar is. Maar ja, als je er zelf niet 100% achter staat, dan ga je ook niet lekker naar die dates toe. En dan is het helemaal zo opgeklopt en gedwongen.

Ik zoek dan toch liever zelf iemand uit op een datingsite (al ben ik uiteindelijk gewoon via de "normale" manier geslaagd :o)
De dames van Up2 date zijn ook wel is bij tros radar in de uitzending geweest. Ik geloof niet dat ze heel veel matchte ofzo. Het preciese verhaal weet ik niet meer.

Maar waarom aan een bureau overlaten als je via een heleboel andere site's zelf kan gaan zoeken?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik heb van de week die aflevering met Dennis uit Vlaardingen gezien..wat een boer zeg!! Ik gaf de vrouw die hem gelijk op zijn nummer zette helemaal gelijk!
Zie de site van Radar, even zoeken op up2date en je komt bij de koude douche.
Ow mosterd..sorry
Ja ik had ook op de site van Tros Radar gekeken en schrok me gek, vaak 2000 euro! betalen en nog geen eens een date krijgen. Dat geld heb ik zwz niet.

Ik ben ook al een tijd actief op rp maar daar ontmoet ik niet echt serieuse types vaak zijn ze enkel uit op spanning en de andere mannen vind ik te niet echt stoer. laat maar zeggen beetje sukkels. Dat klinkt wel lullig maar zo is het wel.

Dus vandaar dacht ik ik ga het op een andere manier proberen!
Pauline, ook via RP kan het zomaar ineens raak zijn.

Ik ben getrouwd met mijn RP-lief
wat is de afkorting zwz?
Sowieso denk ik.

maar dat blijkt een heel moeilijk woordje te zijn
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 04 november 2008 @ 13:48:

Sowieso denk ik.

maar dat blijkt een heel moeilijk woordje te zijnBlijkbaar ja!
Misschien zijn de 'happy singles hyves' op hyves wat? .

Ik heb er vriendschappen en een ex aan overgehouden, die ex kan me gestolen worden . Maar de manier zoals ze daar met elkaar optrekken, met wat humor, en wat uitstapjes die ze onderling regelen vond ik wel gezellig.

Dat vond ik persoonlijk veel lolliger dan datingsites, en aan relatie bemiddeling bureaus heb ik nog nooit gedaan...
Ik heb hele nare ervaringen met up2date. Ik had een paar jaar geleden een antwoordkaart naar ze gestuurd (voor informatie) maar had er nooit meer aangedacht want ik werd ziek in die tijd. Op een gegeven moment begonnen ze te bellen voor een afspraak, ik moest dan naar A'dam komen. Ik heb het afgezegd want mijn hoofd stond er niet naar, zat vaak in het ziekenhuis , kreeg zware medicatie en had wel wat anders aan mijn hoofd. ze hebben me 1,5 jaar om de 3 maanden gebeld en ik kreeg de meest vreselijke dingen naar mijn hoofd, ik legde bv uit dat ik lichamelijk echt niet in staat was naar A'dam te komen waarop werd gezegd dat als ik zo'n houding had ik nooit een man zou vinden. (!!)Ook werd er een keer gesuggereerd dat ik maar eens aan positief denken en visualiseren moest doen, dan was ik zo weer beter (ik lijd aan een chronische ziekte) en moest ik maar gauw komen. En ze bleven maar bellen en suggereren dat ik nooit iemand zou kunnen vinden. Ook weigerden ze te vertellen wat het mij zou kosten, eerst moest ik naar A'dam. Nu moet ik er wel bij vertellen dat het steeds medewerkers van up2date waren, niet de dames zelf. Het was echt vreselijk.
Zouden er bij die datingbureaus ook niet veel sukkels ingeschreven staan, net als bij RP, Paiq en andere site's???

Sinds vorige week weet ik het igg zeker, ik date niet meer via internet Te vaak meegemaakt dat het helemaal knudde was, de keren dat er een leuke date tussen zat is niet groot.
quote:Ladida schreef op 07 november 2008 @ 16:39:

Zouden er bij die datingbureaus ook niet veel sukkels ingeschreven staan, net als bij RP, Paiq en andere site's???

Kijk, en dat is nou de reden waarom het bij mij niets werd. Niet alleen voelde ik mezelf een sukkel (immers ingeschreven), hetzelfde vooroordeel ging mee naar een date. Zelfs al probeerde ik het bewust van me af te zetten.

Dus als je het 'sukkel' idee hebt: niet doen, gaat niet werken.

Aan de positieve kant: omdat er toch een flink bedrag op tafel gelegd moet worden (bij mij trouwens wel ruim onder de duizend) en er een intake gedaan wordt, zijn alle kandidaten tenminste wel serieus op zoek. Dus geen stiekem getrouwde mannen of mannen die alleen op een neukerdje uit zijn.

Over dit specifieke relatiebemiddelingsbureau kan ik je niets zeggen. Maar je moet je er goed in verdiepen voor je er eentje kiest, ze zijn heel verschillend (zowel in klantenaanbod als in kwaliteit).
ik heb gekeken donderdag en er was wel een klik tussen dat vollere meisje dat meedeed en de kandidaat....het kan dus wel
Ben je ook gedupeerd door de praktijken van het relatiebureau

Up2date?

Stuur een mailtje naar

Samensterktegenup2date@live.nl

of

antiup2date@gmail.com

Doel is om je gehele inschrijfgeld terug te krijgen plus wettelijke rente.

bovendien willen we anderen mensen behoeden om niet te vallen voor de uitsluitend commerciele praktijken van dit relatiebureau.

Je boterham verdienen doe je op een eerlijke manier!!
Ik zou up to date niet kiezen, dit bureau was gisteren op de TV bij Radar! Erg negatief verhaal en ik zou dat geld er niet voor over hebben. Mijn voorkeur heeft een internet datingsite. Je hebt bijv. Lexa en Relatieplanet. Ik heb mijn huidige vriend, ken hem nu 3 jaar en woon samen, via zo'n site ontmoet. Let wel op dat je dates vraagt te komen naar bijv. een terras of zo. Niet thuis afspreken direct. Al had ik dit met mijn huidige vriend wel gedaan......Ik heb een paar keer meegemaakt dat het wat verkeerd ging en eng werd (snel weggerend en zo.....). Ga niet samen met je 1e afspraak in de auto zitten, kan link zijn als ze de deur op slot doen, had ik dus.....Kijk heel goed wat je doet, er zitten goede en slechte tussen. Erg leuk en spannend is het zeker! Sukkels heb je op de datingsites, maar ook in kroegen dus wat dat betreft......Het is aan jou de juiste eruit te plukken! Je ziet al snel wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik had ruim 2000 reacties en dan kun je flink daten (steeds korte dates dan kost het niet teveel tijd).
voer eendjes geen oorlog!
Vriendinnetje van me had zich ook bij dit bedrijf ingeschreven, een jaartje of twee geleden. Ze vertelde me toen dat ze eigenlijk spijt had vooral door de kosten (ik sloeg echt steil achterover toen ze me vertelde hoeveel dat kostte trouwens), maar ze had zich enorm onder druk gevoeld (en deze dame is dierenarts, dus echt niet dom of naief) en had getekend.

Ze heeft zich uiteindelijk binnen de zeven dagen of zo weer uitgeschreven, maar was alsnog een paar honderd euro inschrijf- of administratiekosten kwijt. Echt idioot.
Met dat geld kun je lekker een single reis boeken naar een exotisch oord....
Sensy12: zo is het maar net! Zou ik ook doen!! Goh ik heb nu al zin, alleen heb ik een vriend die even niet kan en ik moet werken!
voer eendjes geen oorlog!
petit1968 jij hebt tenminste een vriend
Ik vond die eigenaressen van up2date meteen al twee sloeries; de eerste keer al dat ze op t.v. kwamen. Terwijl ik de meeste t.v. figuren eerst een eerlijke kans geef qua beoordeling. Ik vind het echt van die vrouwtjes die vroeger heel gemeen waren op school en over iedereen roddelden.
Hey Ladida, ik zit met hetzelfde "probleem" laat het effe weten als je wel een plek met leuke mannen hebt gevonden, doe ik het ook!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder heeft zich begin vorige maand hier ingeschreven. Zij heeft pas een date met een man gehad waarvan het profiel al helemaal niks was voor haar. Verder heeft ze nog geen 2e date gehad. Ik heb mijn bedenkingen een beetje. Ze kreeg zelfs ¤600 korting, omdat ze had gezegd dat ze een ander bureau kent dat het voor die prijs minder deed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven