Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 maart 2016 om 00:39
quote:Dadel_ schreef op 25 maart 2016 @ 00:36:
[...]
Ik bewaar mijn ban liever voor iemand anders. En ik verdraai helemaal niets. Dat is hoe ik het zie. Waar bemoei jij je trouwens mee.Je wilt alleen maar provoceren lijkt het wel. Ik kan het mis hebben hoor. Maar dat jij jouw ban reserveerd voor iemand, classy.
[...]
Ik bewaar mijn ban liever voor iemand anders. En ik verdraai helemaal niets. Dat is hoe ik het zie. Waar bemoei jij je trouwens mee.Je wilt alleen maar provoceren lijkt het wel. Ik kan het mis hebben hoor. Maar dat jij jouw ban reserveerd voor iemand, classy.
vrijdag 25 maart 2016 om 00:44
quote:Dadel_ schreef op 25 maart 2016 @ 00:36:
[...]
Ik bewaar mijn ban liever voor iemand anders. En ik verdraai helemaal niets. Dat is hoe ik het zie. Waar bemoei jij je trouwens mee.
Jij zegt letterlijk dat ik het tegenovergestelde zeg van wat ik in werkelijkheid schrijf. Als dat geen verdraaien is...
En ik bemoei me waarmee ik zin heb, als je dat niet wilt koop je maar een dagboek en stuur je af en toe een kopietje naar Vivaneesje.
[...]
Ik bewaar mijn ban liever voor iemand anders. En ik verdraai helemaal niets. Dat is hoe ik het zie. Waar bemoei jij je trouwens mee.
Jij zegt letterlijk dat ik het tegenovergestelde zeg van wat ik in werkelijkheid schrijf. Als dat geen verdraaien is...
En ik bemoei me waarmee ik zin heb, als je dat niet wilt koop je maar een dagboek en stuur je af en toe een kopietje naar Vivaneesje.
Tjezus, wat vals
vrijdag 25 maart 2016 om 00:45
vrijdag 25 maart 2016 om 00:49
quote:Vivaneesje schreef op 25 maart 2016 @ 00:48:
Waarom wordt Dadel opeens door iedereen aangevallen? Jullie zijn volwassen vrouwen met kinderen en dan met zijn allen één persoon aanvallen.
We waren net tot de conclusie gekomen dat we niet volwassen zijn.
Ik denk dat je je verwachtingen bij moet stellen.
Waarom wordt Dadel opeens door iedereen aangevallen? Jullie zijn volwassen vrouwen met kinderen en dan met zijn allen één persoon aanvallen.
We waren net tot de conclusie gekomen dat we niet volwassen zijn.
Ik denk dat je je verwachtingen bij moet stellen.
vrijdag 25 maart 2016 om 00:55