Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 26 maart 2016 om 11:32
zaterdag 26 maart 2016 om 11:39
O schattttttt had ik helemaal niet gezien sorry.
Nou, Herman sucks big time momenteel. Maar ik kan het hem moeilijk kwalijk nemen, ik mishandel 'm dan ook verschrikkelijk door hem te veel te belasten.
Rustig aan doen zei de dokter en dat probeer ik heus maar dat gaat echt niet zo makkelijk als je dingen móet.
Nou, Herman sucks big time momenteel. Maar ik kan het hem moeilijk kwalijk nemen, ik mishandel 'm dan ook verschrikkelijk door hem te veel te belasten.
Rustig aan doen zei de dokter en dat probeer ik heus maar dat gaat echt niet zo makkelijk als je dingen móet.
zaterdag 26 maart 2016 om 11:41
quote:Eleonora-1 schreef op 26 maart 2016 @ 11:39:
Dat is altijd zo makkelijk gezegd, rust nemen. Ik hoop dat het snel wat beter met hem gaat.
Dat is altijd zo makkelijk gezegd, rust nemen. Ik hoop dat het snel wat beter met hem gaat.
zaterdag 26 maart 2016 om 11:57
Ja, de arm is volledig hersteld gelukkig.
Het lijkt wel alsof ik aan de beurt ben, qua dingen.
Zo gek.
Nu begint ook mijn linkerknie ineens op te spelen en dat vind ik doodeng want het is bekend dat mensen met nieuwe heupen óók vaak nieuwe knieën moeten hebben en daar heb ik dus totaal geen zin in.
En dan die teen die zo zeer doet en mijn neus die dicht aan het zitten raakt dus dat je weet, o ja, ik word verkouden....
Het voelt als (slaat nergens op, weet ik) een soort 'straf' of zo.
Het lijkt wel alsof ik aan de beurt ben, qua dingen.
Zo gek.
Nu begint ook mijn linkerknie ineens op te spelen en dat vind ik doodeng want het is bekend dat mensen met nieuwe heupen óók vaak nieuwe knieën moeten hebben en daar heb ik dus totaal geen zin in.
En dan die teen die zo zeer doet en mijn neus die dicht aan het zitten raakt dus dat je weet, o ja, ik word verkouden....
Het voelt als (slaat nergens op, weet ik) een soort 'straf' of zo.
zaterdag 26 maart 2016 om 12:36
quote:Eleonora-1 schreef op 26 maart 2016 @ 12:06:
Straf waarvoor.....
Goede vraag maar misschien wat zwaar op de hand voor hier, het antwoord dan.
Ik heb wel eens het gevoel dat ik geblokkeerd wordt in van alles. Door mezelf natuurlijk vooral.
Enniehoe, therapie mensen. Therapie!
Nou een bloemetje dan maar
Straf waarvoor.....
Goede vraag maar misschien wat zwaar op de hand voor hier, het antwoord dan.
Ik heb wel eens het gevoel dat ik geblokkeerd wordt in van alles. Door mezelf natuurlijk vooral.
Enniehoe, therapie mensen. Therapie!
Nou een bloemetje dan maar
zaterdag 26 maart 2016 om 12:40
zaterdag 26 maart 2016 om 12:49
quote:BridgetteDubois schreef op 26 maart 2016 @ 12:36:
Sta ik dan op zaterdagmiddag in het konijnenhok poep te vegen, in het zonnetje. En daarna de kattenbak.
Ik wil ook mieten
Maar goed, oudste moet afzwemmen vandaag voor A. Ook leuk!
Voor A? Dus bij de volgende meet voor B, dan nog C.
Hoogste tijd voor de zwemlesdiscussie.
Ik zit in de bus in het zonnetje. Blij dat ik mijn winterjas niet aan heb.
Sta ik dan op zaterdagmiddag in het konijnenhok poep te vegen, in het zonnetje. En daarna de kattenbak.
Ik wil ook mieten
Maar goed, oudste moet afzwemmen vandaag voor A. Ook leuk!
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 maart 2016 om 12:57
quote:Solomio schreef op 26 maart 2016 @ 12:49:
[...]
Absoluut geen C! Dus hierna B en dan jongste voor A en B.
Ik had gewoon gekund, tot de zwemjuf het nodig vond om oudste eerder te laten afzwemmen
[...]
Absoluut geen C! Dus hierna B en dan jongste voor A en B.
Ik had gewoon gekund, tot de zwemjuf het nodig vond om oudste eerder te laten afzwemmen