Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 maart 2016 om 16:25
zondag 27 maart 2016 om 18:42
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 18:39:
Dat bedoel ik, onbegrijpelijk. Zij is echt niet helemaal ok, als beweert ze zelf van wel.
En TO? Die heeft gewoon teveel tijd over als huisvrouw.
Ik denk echt opvoeding. Ik weet van huis uit niet beter. Ex weet niet beter dan dat je een ander niets geeft, tenzij je er wat aan verdient/voor terug krijgt.
Ik geef alles weg en daar hebben echt wel mensen goed misbruik van gemaakt. Het zij zo.
Anderen heb ik weer onwijs kunnen helpen.
Dat bedoel ik, onbegrijpelijk. Zij is echt niet helemaal ok, als beweert ze zelf van wel.
En TO? Die heeft gewoon teveel tijd over als huisvrouw.
Ik denk echt opvoeding. Ik weet van huis uit niet beter. Ex weet niet beter dan dat je een ander niets geeft, tenzij je er wat aan verdient/voor terug krijgt.
Ik geef alles weg en daar hebben echt wel mensen goed misbruik van gemaakt. Het zij zo.
zondag 27 maart 2016 om 18:44
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 18:42:
[...]
Goedheid die soms misbruikt wordt geeft altijd nog een fijner leven dan eeuwig angst voor anderen of anderen slechts zien als tegenpartij.
En dat blijkt. Het straalt alleen al door in berichten op dit forum
[...]
Goedheid die soms misbruikt wordt geeft altijd nog een fijner leven dan eeuwig angst voor anderen of anderen slechts zien als tegenpartij.
zondag 27 maart 2016 om 18:47
quote:Rocinante schreef op 27 maart 2016 @ 18:44:
[...]
Helemaal eens
Ik word er zelf zo blij van. Ik heb een tijdje geleden mijn bank verkocht voor veel minder dan ik hem had kunnen verkopen. Onwijs veel aasgieren en een hele blijde student uitgekozen.
Die jongen stond hier te stralen met zijn vriendin, ze gingen net samenwonen en hij had die bank voor haar uitgekozen. Stralend gingen ze met de bank, half de stad door moeten dragen, het huis uit.
Een dag later kreeg ik een mailtje dat ze zo blij waren met de bak en hij zo leuk stond.
Daar word ik blij van en niet van 300 euro die ik er meer voor had kunnen krijgen.
[...]
Helemaal eens
Ik word er zelf zo blij van. Ik heb een tijdje geleden mijn bank verkocht voor veel minder dan ik hem had kunnen verkopen. Onwijs veel aasgieren en een hele blijde student uitgekozen.
Die jongen stond hier te stralen met zijn vriendin, ze gingen net samenwonen en hij had die bank voor haar uitgekozen. Stralend gingen ze met de bank, half de stad door moeten dragen, het huis uit.
Een dag later kreeg ik een mailtje dat ze zo blij waren met de bak en hij zo leuk stond.
Daar word ik blij van en niet van 300 euro die ik er meer voor had kunnen krijgen.
zondag 27 maart 2016 om 18:49
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 18:42:
[...]
Kan opvoeding zijn inderdaad, maar zij had er zelfs nog nooit aan gedacht en ze wist niet dat zoiets bestond? Dat vind ik wel heel bijzonder.
Ik hou ook van weggeven. MP enzo heb ik ook echt het geduld niet voor.
[...]
Kan opvoeding zijn inderdaad, maar zij had er zelfs nog nooit aan gedacht en ze wist niet dat zoiets bestond? Dat vind ik wel heel bijzonder.
Ik hou ook van weggeven. MP enzo heb ik ook echt het geduld niet voor.
zondag 27 maart 2016 om 18:56
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 18:49:
[...]
Ik hou ook van weggeven. MP enzo heb ik ook echt het geduld niet voor.Er zijn echt mensen die niet even verder kunnen denken.
[...]
Ik hou ook van weggeven. MP enzo heb ik ook echt het geduld niet voor.Er zijn echt mensen die niet even verder kunnen denken.
zondag 27 maart 2016 om 19:09
zondag 27 maart 2016 om 19:14
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 18:43:
En dan pas na een uur bellen.
Deadpool in "De buurvrouw scheldt haar kind uit"
Ik.leef me teveel in in dat arme peutertje dat een (half) uur buiten zinnen staat te gillen, terwijl er volwassenen die zich een goede ouder noemen een (half) uur moeten nadenken om de politie te bellen.
Kan niet reageren.
En dan pas na een uur bellen.
Deadpool in "De buurvrouw scheldt haar kind uit"
Ik.leef me teveel in in dat arme peutertje dat een (half) uur buiten zinnen staat te gillen, terwijl er volwassenen die zich een goede ouder noemen een (half) uur moeten nadenken om de politie te bellen.
Kan niet reageren.
zondag 27 maart 2016 om 19:16
quote:Het-groepje schreef op 27 maart 2016 @ 19:14:
[...]
Kan niet reageren.En alle buren die een uur hebben staan toekijken.
[...]
Kan niet reageren.En alle buren die een uur hebben staan toekijken.