Geld & Recht alle pijlers

Dolfinarium Postcode loterij

29-03-2016 16:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben nieuw op dit forum en wist niet precies onder welk onderwerp ik dit moest zetten.

Ik dacht dat ik laatst in de trein iemand hoorden over dat zij heel goedkoop met kaartjes uit de postcodeloterij agenda naar het dolfinarium waren geweest. Nu weet ik dit niet meer zeker en ik heb zelf niet zo'n agenda. Nu is mijn vraag of iemand zo'n agenda heeft en voor mij daarin wilt kijken of daar kortingskaartjes inzitten van het dolfinarium.

Ik hoef hier geen kaartjes over te kopen, ik wil alleen graag weten of die erin zit en zo ja, voor hoeveel precies.

Alvast bedankt!
Geen idee heb de agenda niet, maar anders kan je de kaartjes ook via VakantieVeilingen krijgen
Bedankt voor je reactie!

Dat is anders zeker een optie, maar eerst even afwachten wat dit nou precies is haha
Dolfinarium staat niet in de agenda van 2016. Maar kan wel via Jumbo dagje uit. Kun je tot 15 euro korting pp verdienen.
Oooh echt niet? Hmm jammer...

Bedankt voor je reactie!
Ik heb het 2 keer gecheckt. Maar stel je van die korting via de agenda niet al te veel voor. Ik zag Wildlands in Emmen er ook in staan. Daar krijg je 2,50 euro korting p.p. op een kaartje van 30 euro, maximaal 5 personen. Misschien hadden ze dat in 2015 gedaan via de postcodeloterij. De postcodeloterij agenda 2015 heb ik niet. Wel hebben wij toen eens kaartjes gewonnen voor een dagje uit. Ik weet alleen niet meer of het dolfinarium daar ook bij was.
Spaar je airmiles? Dan kun je met korting of met alleen airmiles kaartjes kopen.
Kijk eens op VakantieVeilingen! Daar staan vaak de kaartjes op. Vorig jaar zijn wij met 2 personen voor €17 inclusief administratiekosten naar het Dolfinarium geweest. Let wel goed op de bijkomende kosten en wat je er maximaal voor wil geven.
Dolfinarium is pure dierenmishandeling. Niet meer van deze tijd.

Kijk maar eens de aflevering van Rambam van 2 maart:

http://programma.vara.nl/rambam/media/353921
Power to the people
Dolfinarium
Off topic, Ieder zijn eigen mening, ik vind een goudvis in een siervaas, een hamster in een mini hokje, een konijn alleen in een kooi van 70x40 cm, een hond die nooit in het bos mag lopen en niet verder komt dan de hoek van de straat, een paard die twee keer per week zijn stal uit mag ook heel zielig!

En daar kijkt niemand naar om, heeft niemand plezier van, leert niemand iets van.

In de bobo van deze maand zit een kortingkaart op een bepaalde dag. Inderdaad met de jumbo, soms staan er ook kaartjes op marktplaats en de hema had kortingen op dierenparken (maar ik weet niet meer welke).
Inderdaad behoorlijk belachelijk als je het in deze tijd nog naar jezelf goed kan praten om een dolfinarium te bezoeken.
Ik begreep vorige week dat het ook ( naast de discussie over het dierenleed) nogal een trieste bedoening is, lelijk en nodig aan een opknapbeurt toe, vies eten enz.

Moeder op schoolplein vind de 20 euro van vakantieveilingen ( er is een reden dat ze zo bijna alle intree kaartjes verkopen) het niet waard.

Ik zou er sowieso gewoon niet meer heen gaan en wel wat leuks gaan doen voor dat bedrag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven