Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Tja...

Ik denk dat je zelf wel ziet hoe je beesten het op rauw voer doen
Katten vegetarisch laten eten vind ik gewoon dierenmishandeling. Het zijn verdorie carnivoren. Rauw vlees weet ik niet goed, maar als blijkt dat dieren daar ziek van worden :(
Ik kan me voorstellen dat onze huiskatten rauw vlees minder goed verdragen dan hun voorouders...
Sjuul doet het prima op kvv. Haar suiker is goed onder controle te houden en ze is nog steeds een lieve kat die verder niks mankeert. Poep en pies is goed.

Bounty doet het iets minder nu. Die ligt als een zielig hoopje kat op bed. Mag d'r nog steeds niet aaien. Dus dat doe ik dan ook maar niet.

Straks gaan we met Tara naar het asiel, daar is een actie aan de gang voor medicijnen voor een andere hond. Die heeft Cushing en medicijnen kosten 140 euro per maand. We laten haar wassen voor 5 euro. Ze moest toch al in bad, ze is vreselijk stoffig.
quote:Splinter_ schreef op 02 april 2016 @ 00:23:

Jij kan dat vast, Puss

Morgen wordt het haske mooi weer en ik heb de hele dag repetitiedag. Binnen.

Ik had anders best willen ruilen. Heb van 10 tot 13 uur op het sportveld gestaan als begeleider van een deel van het jeugdtoernooi en het was hier haske grijs en koud. Heb op zeker moment mijn handschoenen aangetrokken omdat vingers niet meer konden schrijven. Maar verder was het leuk en geslaagd. Vanmiddag even op de bank in onze toen ietwat zonnige uitbouw en na een uurtje was ik wel weer doorgewarmd.

Heb je een leuke repetitiedag gehad?

Vega voor dieren die carnivoor zijn Dat rauw voer wel kan werken geloof ik wel, de katten van mijn ouders kregen ook alleen maar rauw, vroeger. Maar ik zie die drie verwende poezels hier nog niet zo snel aanvallen op een eendagskuiken
Brrr, arme jij! Het was uiteindelijk toch niet zo warm vandaag hè?

Dat uurtje opwarmen in de uitbouw was zeker met ogen dicht?

Wij zijn nu net thuis. Vanochtend om half 9 de deur uit gegaan, dus dat was een hele lange dag. Maar leuk!

We hadden vanochtend en vanmiddag masterclass van de hoornist van het Metropole orkest. Gaaf hoor.

En vanavond concert met een ander orkest samen. Was voor ons een try out, want volgende week doen we mee met de Nederlandse kampioenschappen. Heel spannend! Het gaat al behoorlijk goed, maar we moeten het opnemen tegen 8 andere orkesten.

Nu even onderuit met een glaasje wijn. En Sammi aandacht geven, want hij is wel erg lang alleen geweest vandaag. Er moet heel wat ingehaald worden aan knuffels en spelen.
Ik kan me ook voorstellen dat 'verwende natvoerkatten' wel even moeten wennen aan rauw voer. Ook qua spijsvertering. Maar dat het ongezond zou zijn? Of dat ze er botbreuken van oplopen? Er wordt toch niet met dode beesten gegooid?

Vegetarisch voeren vind ik dan wel weer idioot.
En wat eten wilde katten dan? Die krijgen geen blikvoer of droge brokjes....

Die masterclass klinkt leuk Splinter. Dat zal zeker leerzaam zijn geweest.

Hier was het ook niet echt heel superlekker weer maar niet zo koud dat je handschoenen aan zou moeten. Ik hoop op beter weer vandaag.

Bounty loopt gelukkig al weer aardig rond. Gisteren heeft ze heel lang bij me gelegen. Gisteravond wilde ze al weer naar buiten. Maar dat mag nog ff niet. Ben blij dat ze alweer aardig is opgeknapt. Dat had ik gisterochtend niet gedacht.
Gelukkig Dee.

Nou, kom maar op met dat lekkere weer. Hier is het bewolkt en probeert de zon erdoor te komen, en dat lukt soms wel en soms niet.

En ik heb tot bijna 11 uur geslapen. Was een beetje moe enzo.
Jaaa, voor de eerste keer dit jaar wachten voor een open brug.

Het voorjaar is begonnen
Uiteindelijk was het heerlijk gistermiddag he? Ik heb lekker op een terrasje gezeten. Met spa rood... terwijl PM aan een biertje en een lekker broodje zat

Maar goed, ik heb verrukkelijke shakes en een taille. Dat heeft hij dan weer niet
Verrukkelijke shakes en een taille

Meer heb je niet nodig toch?
Precies!

Ik heb straks een fotoshoot.... Voor een linkedinfoto. Cool ha?
Gaaf! Ben je lekker fris en uitgeslapen?

(ik niet )
Ja, ik had gister 9 uur geslapen

Langleve inslaappillen.

Ik had een 8 vooraan op de schaal
Top!
So hee, ik heb vanochtend voor het eerst een 7 minute workout gedaan.

Dat was 7 minuten workout en vervolgens een half uur uithijgen en opdrogen. Dus eigenlijk een 37 minuten workout

Goed bezig hoor!
Zoooo, weer wakker. We lagen pas om 4 uur in bed vannacht. Maar een prachtig kampioenschap gehad gisteren, we zijn 2e geworden. Natuurlijk is 1e leukerder, maar we hebben echt mooi gespeeld en ook wat meer slordigheidjes gespeeld dan normaal, dus ik ben dik tevreden met die 2e plaats. Puss-se-durp was laatste, maar dat had ik wel verwacht toen ik ze gehoord had.

Was een gezellige dag.

En vanochtend (nou ja, toen we uit bed kwamen) al lekker op het balkon gezeten in het zonnetje, het was gewoon warm.

Jullie een lekker weekend?
Gefeliciteerd met de tweede plaats! Hartstikke goed man.

Het is zeker fantastisch weer. Vandaag veel in de tuin gezeten, heerlijk van de zon genieten. Alle beesten buiten, die zijn ook helemaal blij.
En ja, een lekker weekend gehad. Vrijdag verjaardag, gisteren de gewone dingen gedaan en 's avonds kregen we visite en vandaag niks.

Een neef van K deed mee aan de marathon van Rotterdam. Helaas moest hij na 27 km opgeven. Zijn knieën deden het niet meer. Zo jammer, train je een heel jaar, nergens last van en dan dit. Zo sneu voor hem.
Gefeliciteerd Splint!!

Wij zijn weer terug na een gezellig weekend weg. Mooi weer gehad en zaten met z'n allen in een oude verbouwde boerderij.

Nogal kut dat sinds gisteravond de kater van zus pleite is. We hebben net al de hele omgeving afgezocht
Zo lekker hè, dat zonnetje. Voelt echt voorjaar, lekker buiten zijn enzo. Sammi vindt het ook heerlijk op het balkon.

Grappig Dee, mijn zwager deed ook mee in Rotterdam en is ookna 30 km gestopt. Misschien was er iets heel bijzonders op die afstand.

Een groot reclamebord ofzo, met een ijskoud beslagen biertje erop.
Oww, wat erg dat katertje kwijt is! Hopelijk is hij zijn hormonen achterna en komt hij straks voldaan weer thuis.
quote:Splinter_ schreef op 10 april 2016 @ 19:00:

Oww, wat erg dat katertje kwijt is! Hopelijk is hij zijn hormonen achterna en komt hij straks voldaan weer thuis. Hij is al een hele poos zijn ballen kwijt, ik ben dus bang dat iets anders is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven