Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nou na deze aflevering is Karin nog meer mijn favoriet!

En volgende week gewoon nog een aflevering!!
Erykah...malen ja is wel wat minder. Alleen duurt zondag nog zo lang, Ik ben gewoon verliefd....dus van mij mag ik hem dan wel 2x in de week zien

Ben toch nog wel een beetje bang dat ik gekwetst gaat worden...
Hello .. ben weer thuis was leuk en gezellig..

Net RPlayer nog gesproken op msn en gezegd dat t zo stilletjes is op mijn telefoon.. Toen zei hij dat t op zijn telefoon ook erg stilletjes is en dat ie wel smsjes van mij had verwacht.. toen maar eerlijk opgebiecht dat ik na mijn nachtelijke telefoontje zaterdag zijn nr heb verwijderd zodat t me niet weer zou overkomen..

Geloof niet dat dat heel slim was van mij om dat tegen hem te zeggen.. Pech ..
WM...jaaaa kan ik me echt voorstellen! Je wilt gewoon elkaar zien...wanneer je wil, waar je wilt, toegeven aan de vlinders die jullie voelen.
Vleer...waarom was dat niet slim om te zeggen? Hoe reageerde hij dan?
Ja....maar VM heeft ook een eigen bedrijf,.....dus ook druk en dat weet ik. Begrijp ik helemaal. Daarbij zijn we natuurlijk nog helemaal niet op elkaar ingespeeld en dan dat andere verhaal nog.....

Ach we will see...... ofzoiets......
Nou meiden ga naar bed!

Blij dat je leuke avond had, Vleer!

Ben helemaal vergeten te vertellen dat mn moeder plotseling in ziekenhuis is opgenomen. Mn schoonzusje belde om 19.15 met dat nieuws en mn stiefvader uurtje geleden met het hele verhaal.

In het kort: hij moest naar oogarts, die stuurde hem direct door naar het z'huis in Groningen, daar aangekomen bleek dat het helemaal niet zo ernstig was en werd hij naar huis gestuurd. Even koffie in het restaurant, wordt mn moeder plotseling onwel en vreselijke pijn in haar zij. Met brancard uit restaurant opgehaald, allerlei onderzoeken en nu is het waarschijnlijk een niersteen. Die had ze al, maar dan links. Nu was het dus rechts. Ter observatie nachtje in ziekenhuis. Ga morgenochtend meteen bellen met haar in z'huis, kon er toch niet meer naar toe. Wel raar hoor!

Verder mn exvriendje nog ff gebeld, die vorige week zon heftige sms stuude (ik mis je etc.). Lieve jongen hoor, maar zo saaiii. vind het lullig om te zeggen, want hij is zo lief en zorgzaam voor me, maar ja ik kan er nix mee. Heb gezegd dat ie mij maar eens moet verrassen met een spontane uitnodiging voor kroeg of filmpje. Zou ie doen....ben benieuwd.

WM; heb geduld, het wordt beloond....im sure!

Truste allemaal!!!
quote:Erykah schreef op 05 november 2008 @ 22:51:

Vleer...waarom was dat niet slim om te zeggen? Hoe reageerde hij dan?

Hij reageerde met : O dat kan en ging vrij snel daarna offline..

(maar hij had voor mijn berichtje al gezegd dat ie ging slapen )

Ook nog verder niets afgesproken wat betreft zaterdag a.s . Maar goed tis nog maar woensdag.. Vind hem afstandelijk doen , maar goed dat doe ik zelf ook dus op zich is dat nou ook weer niet heel vreemd.
Ja het is nog pril allemaal. Ja dat andere verhaal is wel enorme domper momenteel...het belemmerd maar dat is over tijdje opgelost.

Ik weet het, makkelijk lullen van mij...is heel rationeel benaderd en jij zit met je gevoel.

Vertrouwen hebben....echt, je voelt en je weet het hoe hij over jou voelt en denkt en dat zit echt goed!
mag ik even klagen?

met sporten een elleboog op mn gezicht had (kaak) en daardoor door mijn tong heen gebeten, dus bloedde nogal

aub meelij enzo dames
WM .. ik sluit mij aan bij Erykah wat betreft VM

Xenia : jakkes zeg wat een bericht.. Veel sterkte met je moeder

Erykah : overwerken is niet leuk , ik gelijk 2e werkdag ook zitten overwerken
En ach misschien is t ook wel goed geweest voor Rplayer dat ie weet dat ik zijn nr heb verwijderd.. ?? kweenie
Xenia en Erykah...lieve woorden, jullie hebben gelijk! Moet ik soms echt even horen

Jeetje Xenia wat een verhaal naar zeg! Sterkte! Laat je even weten hier hoe het is gegaan met je moeder? Slaap lekker!

Vleer....nou afwachten maar weer...
Xenia dat is schrikken zeg van je moeder!! Sterkte!!.
badmeester.........ahhhhhhhh

Vleer....jij ook dank je wel....
dank je wel winkelmandje (ik zal me straks wel weer even vermannen)
Zoals het hoort badmeester!
quote:badmeester schreef op 05 november 2008 @ 23:01:

mag ik even klagen?

met sporten een elleboog op mn gezicht had (kaak) en daardoor door mijn tong heen gebeten, dus bloedde nogal

aub meelij enzo damesEn kan je nu niet meer je tong gebruiken....dan heb ik inderdaad medelijden met je!
Vleer...wat een kinderachtige reactie van hem! sorry hoor....
ik ga ook maar eens mijn mandje opzoeken.....

Weltrusten!!
Truste WM...slaap lekker!
quote:Erykah schreef op 05 november 2008 @ 23:15:

Vleer...wat een kinderachtige reactie van hem! sorry hoor....

Ach ja , zien probleem niet de miende

Ooh ik verlang naar een avondje bankhangen, ga dat vanavond dan ook echt eens doen. Lekker niksen , hopelijk komt vandaag mijn home cinema setje , lekker vanavond aansluiten en filmavondje voor mijzelf houden
Goodmorning girls !

Mn koffie/thee plaatjes blijven niet plakken vandaag. Helaas.... Schenk jezelf maar een kopje in zou ik zeggen

WM; verliefd zijn is fijn! Maar ik snap je onzekerheidstwijfels

Vleer: geloof dat we van Relatieplayer wellicht beter RP-RK (relatieplayer-rarekwast) kunnen maken. .

Xenia: sterkte met je moeder; nierstenen zijn pijnlijk !

Badmeester: weer hersteld?

Ingel bedacht zich vanacht dat ze nog twee kaartjes voor Night of the Proms in Ahoy R' dam voor over twee weken heeft liggen. Gekregen voor mijn verjaardag van ex. Ben nu aant bedenken wat ik daarmee moet.

Vind het op de een of andere manier wel zo logisch om hem in te lichten dat en met wie ik ga ofzo. Heb het toch van hem gekregen. Aan de andere kant denk ik een beetje van dat ik hem ook moet aanbieden om te gaan (niet met mij maar met iemand anders), omdat het toch zijn geld is. Maja, het is wel weer voor mijn verjaardag....

Dilemma, dilemma
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi allemaal,

Sorry het meelezen en schrijven lukt ff niet deze week!....

Veel weg 's avonds. Vleer, ik zou lekker kappen met die vent. Wat heb je daar nou aan? Verspilde moeite toch zo'n gast? Erykah, hopelijk hoor je gauw iets van hem, misschien eens bellen ipv smsen? Xen, niets meer gehoord? Sterkte met je mams, die is nu belangrijker. WM, jammer dat hij je nog geen "verkering heeft gevraagd, maar hij is nog altijd geinteresseerd en dat is leuk!! Ingel, ik zou lekker met iemand anders naar dat concert gaan, of hebben jullie nog goed contact?

En een knuf voor Pop !

Gisteren ben ik onverwacht nog naar TM geweest (na een andere afspraak) wat erg leuk was. Ben ook blijven slapen Het ging allemaal leuk, relaxt. Heb niet gevraagd of we nu "echt" wat hebben. Ik durf het echt niet.....maar hij vroeg wel out of the blue dat hij met een vriend op wintersport gaat en of ik daarvan houd en dan wellicht mee zou willen? (ik met stomheid geslagen, wat zegt ie nuuuuuu? haha) Elke date is er toch weer progressie..

En, waarschijnlijk zie ik hem zondag weer. oohww ben duf...heb haast niet geslapen met zijn armen de hele tijd om me heen (waarheen ik ook draaide, hij ging mee...wel lief, maar, bloedheet in dat bed, haha...

Ik kreeg een kaartje in de bus van een man van afgelopen weekend. Ik had al gemerkt dat hij me leuk vond. Hij wil graag afspreken. Dat kan op zich wel, ik vind hem alleen niet leuker dan gewoon leuk (komt ook door TM natuurlijk). Maar, wat zal ik doen....zal ik TM hiermee confronteren en vragen of wij nu trouw zijn aan elkaar of dat hij ons nog steeds als "vrienden" ziet? Wat vinden jullie.
eh Miran; wat goed dat er progressie is ! En samen op wintersport>> goed teken lijkt me !

Ex en ik hebben nog best goed contact. Zijn allebei van mening dat het erg onnozel is om na 4 jaar alles met elkaar gedeelt te hebben ineens te doen alsof je elkaar niet meer kent als je elkaar tegenkomt. Als ik hem tegenkom in de kroeg ofzo, praat ik er gerust een tijdje mee. Nog altijd moeilijk, maar op zich ook wel weer fijn.

Ingel is a bit gefrustreerd (kan niet spellen). Zou nog een laatste klushand gaan leggen aan de bar van het jc; heb ene half uur het dorp rondgefietst op zoek naar een sleutel en heb er nog geen! Nu maar weer thuis en vanmiddag nog maar een rondje fietsen. Mijn eigen sleutel is in de maak, maar duurt blijkbaar nog even....

Nu aant bedenken wat ik zal gaan doen met mn vrije tijd. Heb daar de laatste tijd wel last van; tijd over en voor mn gevoel niet veel te doen....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven