Good Luck!
donderdag 6 november 2008 om 09:38
He gets Mamax, wat naar! Hopelijk is het iets waar ze snel iets aan kunnen doen. Wanneer denk je meer te horen?
Jin, sterkte met zieke knullen (of is Jongste na spugen niet meer ziek voor de rest?)
Suus, hoe was het gisteren? 'Mooi' afscheid gehad?
Naat, wat een stelletje eikels zeg. Inderdaad, niks tekenen.
Misschien voorlopig toch die andere functie nemen (maar dan met behoud van salaris, volgens mij kunnen/mogen ze dat niet terugdraaien) en vanuit daar naar iets anders zoeken? Dan heeft hij iig iets.
Jin, sterkte met zieke knullen (of is Jongste na spugen niet meer ziek voor de rest?)
Suus, hoe was het gisteren? 'Mooi' afscheid gehad?
Naat, wat een stelletje eikels zeg. Inderdaad, niks tekenen.
Misschien voorlopig toch die andere functie nemen (maar dan met behoud van salaris, volgens mij kunnen/mogen ze dat niet terugdraaien) en vanuit daar naar iets anders zoeken? Dan heeft hij iig iets.
donderdag 6 november 2008 om 11:58
Mamax, oei wat naar van je moeder. Sterkte ermee, het klinkt erg pijnlijk.
Jinny, arme jij met die 2 zieke mannetjes. Was Jinnyman nog een beetje op rijd terug door de mist? zijn ze al een beetje opgeknapt?
Suus, hoe was het afscheid gisteren met de familie?
Amalia, dat is een leuke jurk, staat je vast mooi die kleur.
Enka, lekker weer een weekje op vakantie geweest. Ik sluit me aan bij de rest, even geen enge boeken lezen en enge films kijken. Willen jullie weten wat het wordt bij de 20 weken echo of laat je je verrassen?
Naat, o wat balen van die baan, dat verwacht je toch ook niet meer na 11 jaar. Informeer eens bij een advocaat of dit allemaal zomaar kan en wat hij wel en niet moet/kan doen.
Cin, fijn dat jullie een goed gevoel hebben bij deze ingreep. Het komt vast helemaal goed
verder weet ik het zo even niet. Maandag moesten we naar de KNO en daar was alles goed, buisjes zaten nog goed in beide oortjes en keeltje weer mooi. Uit de allergietest kwam alleen koemelkeiwit, maar dat was geen verrassing. Gelukkig verder niks anders. Nu moeten we vanmiddag weer terug voor een uitgebreide gehoortest van 90 minuten, jottem, geen zin in.
Jinny, arme jij met die 2 zieke mannetjes. Was Jinnyman nog een beetje op rijd terug door de mist? zijn ze al een beetje opgeknapt?
Suus, hoe was het afscheid gisteren met de familie?
Amalia, dat is een leuke jurk, staat je vast mooi die kleur.
Enka, lekker weer een weekje op vakantie geweest. Ik sluit me aan bij de rest, even geen enge boeken lezen en enge films kijken. Willen jullie weten wat het wordt bij de 20 weken echo of laat je je verrassen?
Naat, o wat balen van die baan, dat verwacht je toch ook niet meer na 11 jaar. Informeer eens bij een advocaat of dit allemaal zomaar kan en wat hij wel en niet moet/kan doen.
Cin, fijn dat jullie een goed gevoel hebben bij deze ingreep. Het komt vast helemaal goed
verder weet ik het zo even niet. Maandag moesten we naar de KNO en daar was alles goed, buisjes zaten nog goed in beide oortjes en keeltje weer mooi. Uit de allergietest kwam alleen koemelkeiwit, maar dat was geen verrassing. Gelukkig verder niks anders. Nu moeten we vanmiddag weer terug voor een uitgebreide gehoortest van 90 minuten, jottem, geen zin in.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 6 november 2008 om 13:01
Mamax, wat schrikken zeg! Hoelaat is de echo? Laat je even weten wat er uit gekomen is? Sterkte meid!
Oooh balen Mal, flut zeg. Is het ver? Anders kan hij mss even gewoon op de bank goed in de gordels? Mag eigenlijk niet natuurlijk maar voor een klein stukje....
Ga ik vanmorgen met zus en kinderen gezellig naar de kerstshow bij de Intratuin in Hilversum, is er helemaal niets leuks!! Vorig jaar hadden ze allemaal bewegend ijsberen enzo maar nu dus niets. Ja, kerstbomen, maar niets leuks om naar te kijken voor de kinderen. Stom zeg. Maar ze hebben zich toch vermaakt, weet niet waarom maar ze vonden het erg leuk!
Oooh balen Mal, flut zeg. Is het ver? Anders kan hij mss even gewoon op de bank goed in de gordels? Mag eigenlijk niet natuurlijk maar voor een klein stukje....
Ga ik vanmorgen met zus en kinderen gezellig naar de kerstshow bij de Intratuin in Hilversum, is er helemaal niets leuks!! Vorig jaar hadden ze allemaal bewegend ijsberen enzo maar nu dus niets. Ja, kerstbomen, maar niets leuks om naar te kijken voor de kinderen. Stom zeg. Maar ze hebben zich toch vermaakt, weet niet waarom maar ze vonden het erg leuk!
donderdag 6 november 2008 om 13:10
donderdag 6 november 2008 om 13:56
Vanmorgen even bij m'n moeder geweest, het ging wel goed. Ze had behoorlijk wat pijnstillers gekregen, dus geen pijn meer en lekker geslapen vannacht. 5 minuten later werd ze al voor de echo gehaald, dus ik heb haar maar kort gezien. Zal zo m'n zusje eens bellen, die ging nu heen.
Jin, bah, een ziek kind is niet leuk, maar 2 is helemaal waardeloos! Sterkte.
Suus, hoe was het gisteren?
Mal, niemand in de buurt waar je een autozitje van kan lenen?
Jin, bah, een ziek kind is niet leuk, maar 2 is helemaal waardeloos! Sterkte.
Suus, hoe was het gisteren?
Mal, niemand in de buurt waar je een autozitje van kan lenen?
donderdag 6 november 2008 om 14:11
Ik ben echt een dombo. Druk ik op het verkeerde knopje en weg is alles weer.
Sterkte Mamax, dat klinkt niet best, alvleesklierontsteking! Hopelijk herstelt ze snel!
Twee zieke koters, pfffff. Dat hebben we hier ook wel eens gehad. En dan vind ik zieke jongetjes echt erger dan meisjes. Tenminste, die van mij. Sam wordt hangerig en wil de hele dag tv kijken als ze ziek is. Prima te hebben. Maar Gijs en Cas worden klierderig. Net als Echte Zieke Kerels.
Cas is sinds deze week gepromoveerd naar de peutergroep van het KDV. En dat is eigenlijk een paar maanden te vroeg want ze gaan normaal pas met ruim 1.5. Maar hij speelt echt, praat al vrij goed (voor een 16maandertje) en hij wil overal haantje de voorste zijn. Dus had hij niet zoveel meer te zoeken bij de baby's. Hij lag daar de hele dag op schoot bij de leidsters terwijl ze 'm over de rug kroelden. Het leek wel een soort keizertje. (want daar is ie ook goed in, de leidsters om z'n vingertje winden) Maar da's afgelopen, nu kan ie lekker kleien, verven, liedjes zingen en dat soort dingen.
Oei, Mal, geen autostoeltje, nee, dat is wel erg lastig. Sam zetten we wel eens zonder verhoger als het niet anders kan maar met formaat Gijs kan dat nog niet inderdaad. Kun je dan gewoon een andere keer gaan of is het erg lastig? Hoe testen ze dat eigenlijk? Met piepjes en dat hij het dan moet aanwijzen?
Suus, was het een mooi afscheid?
Ok, even posten, straks is het weer weg!
Sterkte Mamax, dat klinkt niet best, alvleesklierontsteking! Hopelijk herstelt ze snel!
Twee zieke koters, pfffff. Dat hebben we hier ook wel eens gehad. En dan vind ik zieke jongetjes echt erger dan meisjes. Tenminste, die van mij. Sam wordt hangerig en wil de hele dag tv kijken als ze ziek is. Prima te hebben. Maar Gijs en Cas worden klierderig. Net als Echte Zieke Kerels.
Cas is sinds deze week gepromoveerd naar de peutergroep van het KDV. En dat is eigenlijk een paar maanden te vroeg want ze gaan normaal pas met ruim 1.5. Maar hij speelt echt, praat al vrij goed (voor een 16maandertje) en hij wil overal haantje de voorste zijn. Dus had hij niet zoveel meer te zoeken bij de baby's. Hij lag daar de hele dag op schoot bij de leidsters terwijl ze 'm over de rug kroelden. Het leek wel een soort keizertje. (want daar is ie ook goed in, de leidsters om z'n vingertje winden) Maar da's afgelopen, nu kan ie lekker kleien, verven, liedjes zingen en dat soort dingen.
Oei, Mal, geen autostoeltje, nee, dat is wel erg lastig. Sam zetten we wel eens zonder verhoger als het niet anders kan maar met formaat Gijs kan dat nog niet inderdaad. Kun je dan gewoon een andere keer gaan of is het erg lastig? Hoe testen ze dat eigenlijk? Met piepjes en dat hij het dan moet aanwijzen?
Suus, was het een mooi afscheid?
Ok, even posten, straks is het weer weg!
donderdag 6 november 2008 om 15:03
Mamax, dat klinkt wat beter. Ik hoop dat je zus nog beter nieuws kan brengen en dat je moeder snel opkanpt.
Ja, Mal een taxi! Daar mogen ze trouwens gewoon zonder kinderzitje in. Wel duur maar overdag is het op zich wel te doen omdat het starttarief dan niet zo hoog is. Ligt er natuurlijk weer aan hoe lang hij rijdt.
Ja, Mal een taxi! Daar mogen ze trouwens gewoon zonder kinderzitje in. Wel duur maar overdag is het op zich wel te doen omdat het starttarief dan niet zo hoog is. Ligt er natuurlijk weer aan hoe lang hij rijdt.
donderdag 6 november 2008 om 15:15
Goh Mamax, wat een schrik! Wat is de uitslag van de echo?
Ligt ze in H.? Beterschap daar!
Een klotebericht zeg, Naatie! Waren het plotselinge plannen of werd er al vaak over gesproken? Is ie erg boos of juist depri?
Sterkte ermee en hou ons op de hoogte!
Mal, niet naar de test geweest dus?
En de allergie, wist je dat al? Best wel lastig, koemelkeiwit of niet?
CG heeft weinig balans en valt soms als je langsloopt! Is J. sterker?
Jinny sterkte met de zieken! Hij heeft toch al eerder zo gebraakt? Blijft het zo of is het gestopt inmiddels?
Hoop dat er gauw betere tijden komen voor je.
Hier alleen een driftbui op de fiets te melden. Was er helemaal klaar mee en heb haar in het bos eraf gehaald en heb haar laten lopen terwijl ik fietste met haar in het kielzog.
Ligt ze in H.? Beterschap daar!
Een klotebericht zeg, Naatie! Waren het plotselinge plannen of werd er al vaak over gesproken? Is ie erg boos of juist depri?
Sterkte ermee en hou ons op de hoogte!
Mal, niet naar de test geweest dus?
En de allergie, wist je dat al? Best wel lastig, koemelkeiwit of niet?
CG heeft weinig balans en valt soms als je langsloopt! Is J. sterker?
Jinny sterkte met de zieken! Hij heeft toch al eerder zo gebraakt? Blijft het zo of is het gestopt inmiddels?
Hoop dat er gauw betere tijden komen voor je.
Hier alleen een driftbui op de fiets te melden. Was er helemaal klaar mee en heb haar in het bos eraf gehaald en heb haar laten lopen terwijl ik fietste met haar in het kielzog.
donderdag 6 november 2008 om 16:54
donderdag 6 november 2008 om 17:05
Mamax: Ik kan alleen maar mijn ervaring vertellen, misschien heb je er wat aan. Bij mij opereerde ze niet meteen, omdat bepaalde dingen tot rust moesten komen, ik was wel pas net bevallen, dus wellicht dat het daarmee te maken heeft gehad. Maar als ze echt een ontsteking te pakken heeft, denk ik ook niet dat ze voor het weekend naar huis zal mogen. Maar dat is dus mijn ervaring.
Dikke knuf voor jou
Dikke knuf voor jou
donderdag 6 november 2008 om 17:23
Oh..galaanvallen zijn heel naar. Ze adviseren vaak de galblaas helemaal te verwijderen en dat zou dan w.s. geen haast hebben. Ik hoop voor je dat ze naar huis kan.
Mijn moeder heeft dat een paar jaar geleden gehad.
Heeft ze vaker aanvallen gehad?
Oja Mal, slaapt hij al in zijn nw. bed? En onder een dekbed?
Mijn moeder heeft dat een paar jaar geleden gehad.
Heeft ze vaker aanvallen gehad?
Oja Mal, slaapt hij al in zijn nw. bed? En onder een dekbed?
donderdag 6 november 2008 om 17:33
Bij man z'n oma was dat ook zo, maar bij m'n moeder is uit de bloedtest gebleken dat ze ergens een ontsteking heeft. Vanwege de galstenen denken ze aan de alvleesklier. Ik ben ook bang dat ze voor het weekend niet naar huis mag, maar ik kan er altijd op hopen toch? Max is zo gek op oma Clio, ik zou het erg zuur vinden als ze er niet bij kan zijn.
donderdag 6 november 2008 om 18:33
Nou ja, ik bellen naar het ziekenhuis stond Jonathan nergens ingepland nou ja, niet bij KNO en niet bij de audio. Dan is het allemaal maar beter zo. De assistente zei maandag dat Jonathan iets kalmerends kreeg voor de test, ik zei al dat ik dat niet nodig vond want hij krijgt elke dag al frisium en dat is ook kalmerend. Wat een onzin.
Compu, Jonathan staat nu wel stevig op de beentjes en hij valt eigenlijk nog zelden. We krijgen volgende week zijn nieuwe schoentjes. Het bed staat nog steeds niet, want ik moet eerst het kleine kamertje af hebben want daar gaat zijn kast naar toe, anders wordt het wel erg propperig in zijn kamer. Ik weet ook nog steeds niet waar hij in/onder moet slapen dan. Zie je erg tegen volgende week op? Hoe lang duurt de operatie?
Compu, Jonathan staat nu wel stevig op de beentjes en hij valt eigenlijk nog zelden. We krijgen volgende week zijn nieuwe schoentjes. Het bed staat nog steeds niet, want ik moet eerst het kleine kamertje af hebben want daar gaat zijn kast naar toe, anders wordt het wel erg propperig in zijn kamer. Ik weet ook nog steeds niet waar hij in/onder moet slapen dan. Zie je erg tegen volgende week op? Hoe lang duurt de operatie?
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 6 november 2008 om 19:30
Compu, ik wilde hetzelfde vragen als Mal. Hoe lang duurt de operatie? En zie je er tegen op? Hij (jongste) heeft inderdaad al eerder zo gebraakt, hij doet het met vlagen. Oh ja, en bij oudste is al vaker vastgesteld dat hij bronchitis heeft hoor, ook al vaker een kuur gehad van de arts.
Mal, nou ja, wat een gelukje weer dat hij niet stond ingepland. Had je bijna al die moeite gedaan!
Bam, Mamax, hoe krijg je die ontsteking dan? Of is dat niet te achterhalen?
Mal, nou ja, wat een gelukje weer dat hij niet stond ingepland. Had je bijna al die moeite gedaan!
Bam, Mamax, hoe krijg je die ontsteking dan? Of is dat niet te achterhalen?