Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kind wist moeders mooi voor lul te zetten in de Hema vandaag. Ze mocht uit de buggy en zet het vervolgens op een rennen en roept heel hard heeeelp, heeeeeelp, heeeeelp, heeeeeeelp. Al die mensen kijken natuurlijk
Haha Star, wat een actrice!! Hoe komt ze daar nou op?

Hema gelijk verlaten of niet?

Hoe is het met je neef en het chinese kindje? Ben de link kwijtgeraakt..

Mamax, ik snap het. Het is afwachten. Oma rijdt een Clio begrijp ik? Succes met de voorbereiding voor de verjaardag evengoed.

Mal en Jin, de ingreep duurt een half uur. Het is meer werk dan een bijoortje in elk geval. Ben benieuwd hoe ze er daarna uitziet, hoofd in het verband lijkt me.

Gelukkig dan maar Mal. Een rustgevend middel voor een gehoortest? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Vandaag heb ik een paar uur met een audioloog gepraat en hij heeft veel kritiek op de testen in academische ziekenhuizen. Ze hebben te weinig tijd voor de testen en willen alles in die tijd rond hebben. En dat is soms onmogelijk.

Zegt J. nog mama?

Jinny, braken sommige kinderen zo? Ga je niet met hem naar dok?
Ach arm popje, hoofd in verband. Daar zal ze wel aan gaan plukken denk ik.

Chinese kindje gaat goed, link was alleen voor de reis ook trouwens. 23 november een soort welkomstfeestje voor hem!
Compu, ik heb het nog nooit aangekaart nee. Het gebeurt niet vaak genoeg om het echt "eng" te vinden zeg maar, en ook niet met echte regelmaat, meer met vlagen. Het gaat verder goed met hem dus ik heb geen zin om het medische circuit in te gaan. Nu maak ik me trouwens wel wat zorgen om jongste, want die houdt niets binnen. Als het morgen weer zo gaat ga ik wel naar de dokter.

Spannend hoor, een operatie. Zie je er tegen op?

Star, proest. Wat een troela zeg! Enne, coole avatar!
Morgen kita-dienst. En ik moet het onrbijt maken voor 15 kinderen.
Ooooo odat lijkt me leuk!v Mag je zelf iets verzinnen?
Ja, dat mag.
Compu, Jonathan zegt op het moment wel veel mama maar het is niet altijd gericht (meer alsof hij zingt, mamamama). Gisteren zei hij wel papa tegen M in bad. Vanmorgen gaf ik hem ongenadig op zijn falie en toen zei hij wél mama. Slijmbal . Hij is echt een onwijze boef de laatste tijd. Hij weet dat hij niet op de tafel mag staan maar als ik me omdraai staat hij er alweer op te tapdansen terwijl hij heeeel hard schatert. Hij klimt trouwens op alle stoelen, tafels, de triptrap en dat mag niet van mij. Omdat hij daarin nog wel onhandig is en ik wil niet dat hij hard valt. Dus nu zet ik hem steeds in de gang en zeg boos nee en dat hij stout is. Ik hoop dat het snel helpt want ik wordt helemaal gek van dat geklim steeds. Ik heb wel wat lage stoeltjes en bankjes in de kamer om te voorzien in zijn klimbehoefte dat zeiden ze op het KDV, dat dat wel goed is. Als hij daarvan af kukelt is het ook brullen en auw maar niet heel erg.

M was deze week naar de ouderavond geweest van het KDV en daar hadden ze een film gemaakt van een hele week met alle kindjes en daar is ie een engeltje hoor, dus hij kan het wel . Als ze daar nee zeggen, luistert hij meteen.

O ik heb trouwens de electrische kindertandenborstel van de kruidvat gekocht voor 10 euro en hij vond het nog leuk ook! Goede zet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zucht. En doe je dat ook? En zo ja, wat ga je maken?
quote:Star schreef op 06 november 2008 @ 20:50:

Zucht. En doe je dat ook? En zo ja, wat ga je maken? Ja, dat doe ik ook en ik ga wat maken ja.
Mal, wat leuk dat ze een filmpie hebben gemaakt! En oudste hier is net zo´n klauter en ik laat hem vaak gaan (mits verantwoord), dan gaan die fases het snelst weer over. Gaat goed met hem he? Wat een sprongen maakt hij!
Oke Star, ik heb een enorme stapel pannenkoeken gebakken, en snijd morgen veel soorten fruit in stukjes en neem doosjes rozijntjes mee en ananas, appelcompote, soorten jam en appelstroop en dan mogen ze hun eigen pannenkoeken versieren. Ik heb melk en appelsap als drinken meegenomen en een danoontje als toetje.
Mamax, wat een schrik zeg. Ik hoop dat ze zondag genoeg is opgeknapt voor Max z'n verjaardag. Anders kunnen jullie misschien even bij haar langs?

Cin, the bright side: je bent na al die afleveringen Kleine Huis voor de rest van je leven immuun voor stress...

Naatie, klote zeg, van vent z'n werk. Is er een sociaal plan? Ik zou ook voor die andere functie gaan, ook al is het geen droombaan. En van daaruit verder zoeken. Maar leuk is anders idd (en zeker niet als de sfeer in huis eronder lijdt).

Suus, hoe was het gisteren?

Jin en Amalia, mmm, goed dat ik het lampionnengebeuren net mis in nieuwe woonplaats (leeft daar erg). Klinkt als gegarandeerde afknapper.

Maar jee Jin, ik denk dat ik op zo'n moment in zou storten van zelfmedelijden. Het siert je dat je zo positief blijft (of je verbloemt het erg goed ).

Compu, wow, klinkt als een heftige driftbui!

Star, via Gamma onderweg van nwe huis naar oude huis reden we zomaar per ongeluk de parkeerplaats van de Mac in P op... Zeker toeval dat we jou daar niet tegen kwamen? (heel af en toe raken we op zondag in zo'n ding verzeild, en elke keer nemen we ons weer voor om het noooooit meer te doen....)

Ik ben druk met vanalles en niks. Mare twee dagen wezen wennen op nieuwe kdv. Gaat helemaal goed (ik ben zo trots!). Plus een kaduuke auto die naar de garage moest, en vriend die ineens midden in een verhuizing zijn auto heeft verkocht (handig - NOT). Dus vooral veel heen en weer rijden en wachten en hangen. Enfin. Het huis wordt prachtig. Alleen heeft vriend een beetje spijt dat hij me carte blanche heeft gegeven voor de wc's want die zijn nu paars en geel en groen.
quote:Jinny schreef op 06 november 2008 @ 20:55:

Oke Star, ik heb een enorme stapel pannenkoeken gebakken, en snijd morgen veel soorten fruit in stukjes en neem doosjes rozijntjes mee en ananas, appelcompote, soorten jam en appelstroop en dan mogen ze hun eigen pannenkoeken versieren. Ik heb melk en appelsap als drinken meegenomen en een danoontje als toetje.Leuk leuk leuk! Dat wordt vast een groot feest. Foto's maken graag
Jee Hel, wat een rührung bij jullie!Daar kun je nog eens cool een plasje doen zeg! Wat goed van Mare en wat suf van die auto.
Jin, waar en hoe laat is dat ontbijt? Klinkt jummie!

Star, ha, ha, lijkt op die stunt van Mart in de supermarkt: "niet slaan mama!" (toch Juud?)...

Mal, ik zie ook altijd alle stoeltjes waar ze op klimt omkiepen (met vreselijke gevolgen)! Valt gelukkig altijd mee. J lijkt me ook geen onbesuisd type toch?
Je hebt hem nog niet gezien neem ik aan, Star?

Jin, ik hoop dat hij morgen weer wat fitter is! Maar het kan geen kwaad om het braken nog op te noemen (als je bij een arts bent) toch?

Succes met het pannenkoekenfestijn!!

Haha, een klimgeit Mal! Het is wel goed dat hij dat doet, al is het wel irri..

Ik ben het hier aan het promoten, maar ze neemt totaal geen initiatief tot klauteren. Sterker nog, als ze goed heeft gegeten mag ze op tafel dansen!

Heb je ook filmpjes van J. gemaakt? Ben zo nieuwsgierig naar hem.

Leuke tandenborstel-tip!

Hel, wat fijn dat ze zo relaxed is op het kdv!

Vind je het tot nu toe totaal anders daar of vergelijkbaar met H.?

Ik ga zo slapen. Morgen naar de optometrist met CG en CV naar maatschappelijk werk.
anoniem_1019 wijzigde dit bericht op 06-11-2008 21:43
Reden: H.
% gewijzigd
Star, oooo wat is Ceetje een draakje

Hel, klinkt leuk die felle kleuren in de wc's!

Jinny, lekker dat ontbijtje. Wat je over hebt mag je hier wel heel sturen. Sterkte met de zieke mannetjes.

Compu, slaap lekker en succes morgen! Ik vond het in het begin ook wel leuk dat klimmen maar ik moet nu toch wel eens wat grenzen gaan stellen want hij luistert echt voor geen meter en wil constant zijn eigen zin doen.

Ik denk ook dat ik achter het probleem van de epilepsie ben gekomen. Toen Jonathan keelonsteking had kreeg hij zijn nr 1 medicijn door koud drinken en toen had hij 3 dagen geen aanvallen. En toen ging ik terugdenken dat ik dat ook altijd deed zo, tot een tijdje terug, toen begon ik het door de pap te doen en misschien verliest het medicijn de werking omdat het in de pap al warm wordt. Ik heb de bijsluiter nog op nagelezen maar daar staat niks over in. Maar ik ben het opnieuw uit gaan proberen vanaf zaterdag en nu heeft hij vanaf zondag geen epi gehad (afkloppen).
Hé Mal, je kan nog promoveren!! Ik hoop dat je gelijk hebt!

Star, wil C nog in de buggy? Ik moet zeggen dat sinds Berend er is laurens alles moet lopen, het arme kind . Nouja, zoals je al zei wil ze dus niet meer in, ha ha! Help help, goeie! Hoe verzint ze het?!

Hel, het is op zich wel leuk hoor zo'n optocht. Ik ga nu met de buurt met een paar kindjes lopen. Eigenlijk vind ik het een beetje vreemd hier, want het is echt een feest van boven in NH, ik vind B daar niet echt bijhoren. Maarja, alles voor een snoepje hè?

Tssss, ik had toch voor vent voor z'n verjaardag foto's aangevraagd bij het gemeentearchief in Amsterdam. Die kwamen vandaag in de A4 envelop waar groot opstond (2x!) NIET VOUWEN. Klapt die lul van een postbode het dubbel en duwt het niet door de brievenbus, neeehee, laat het nog gewoon uitsteken ook. Ik kwam net aanlopen dus kon het nog redden. Ik heb het meteen even tegen 'm gezegd, domme oen. Tsss. Hij viel vast in want hij had geen postbodepakje aan.

Echt een sukkel.

Even nog wat pepernoten pakken, heb net 648 kalorien verbrand, dus het mag!
goedemorgen samen!

mamax, is je moeder een beetje door de nacht gekomen? Dat de pijn wat minder is?

Juud, wer bistu?
Goedemorgen!

Mamax; Hoe is het met je moeder.

Amalia; Wat een sufferd zeg, maar die postbodemannen die kijken gewoon niet zo nauw hoor ( tenminste dat is mijn ervaring). kreeg gisteren een pakketje met dikke letters breekbaar en hij gooide het pakketje zo in mijn handen)

Julian had weer een kleinedraakaktie:

Julian zit altijd aan het rolgordijn te prutsen, of hij gaat op het vensterbank zitten en zo gauw ik dan binnenkom: magge niet he mama?, hahaha. Gisteren dus ook en ik til hem uit bed, zet hem op de commode, hij kijkt naar het rolgordijn en dan zijn vingertje de lucht in kijkt mij aan met van die twinkelogen en zegt magge niet he mama?, en meteen 2 armpjes om me heen, haha wordt dan nog maar eens boos........
Amalia, dat is inderdaad wel suf van die postbode. Ik deed dat nooit toen ik nog postbode was (jaja, ik ben zaterdagpostbode geweest toen ik op het MBO zat). Je wil echt niet weten wat je postbode weet van jou. Alles wat open kan, dat gaat ook open. En dat mag gewoon , zolang je er buiten het postkantoor niet over praat. Ik heb zelf toen ooit eens iets ergs gedaan, de nieuwe vriendin van mijn ex-vriendje woonde in mijn wijk en kreeg vakantiefoto's per post, en die envelop zat open, dus ik heb toen ook gekeken erg he! Nou ja, ik was nog jong zal ik maar zeggen.
Even gauw, ik moet nog een berg boodschappen doen voor zondag, het huis poetsen (gisteren is de badkamer gestuukt), nog bij m'n opa en oma eten brengen (daar kook ik 2 keer in de week voor) en om 11 uur mag ik weer naar m'n moeder.

D'r hele galblaas zit vol met stenen, dus ze gaan waarschijnlijk de hele blaas eruit halen. Dat werk wat de galblaas doet neemt de lever dan over. Ze zit nog wel aan het infuus, heeft nog verhoging en ze zijn nog niet tevreden over d'r bloed, dus ik reken er maar niet op dat ze zondag kan komen... Dan gaan we daar even een uurtje naar toe.

Tja, hoe kom je eraan. Volgens m'n zusje (heeft 4 jaar medicijnen gestudeerd) zijn er 4 risicofactoren: vrouw zijn, ouder dan 50, overgewicht en een hoog cholesterol. Cholesterol weet ik niet, ze is vorig jaar zo'n 10 kilo afgevallen (van 70 naar 60 kilo, vind ik niet echt overgewicht, maar ze was wel iets te zwaar), en die andere 2 klopt natuurlijk wel.

Mal, hopen dat je het ei hebt ontdekt! En waren het interressante vakantiefoto's?

Amalia, waren ze net zo mooi als verwacht?

Compu, jij hebt ook een drukke dag voor de boeg, sterkte!

Star, en bedankt Ciara!

Jinny, klinkt als een lekker ontbijt, viel het in de smaak? Wil jongste ventje alweer wat binnenhouden?
Ik wil er nog aan toevoegen dat als je in korte tijd veel afvalt, dat je daar ook galstenen van kan krijgen. ( gezien je moeder van 70 naar 60 is gegaan)

Sterkte voor je moeder, is echt heel naar, bah. Weet je al of ze meteen gaan opereren?
Goedemorgen,

Pfoe, 1 baby die zijn dag/nachtritme compleet heeft omgedraaid en een peuter die op zijn tijd erg dwars is "IK WIL...!" "NEE MAMA, DAT WIL ÍK DOEN" "JIJ MAG DAT NIET MAMA!".

Het komt goed, het komt goed, het komt goed.

We gaan nu naar buiten, even aandacht besteden aan Lianne die al 2 dagen roept: ik wil naar de speeltuin mama!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven