Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Miran, ik vind dat een briljante aanleiding om hem eens te vragen naar hoe het nu zit!

WM, waarom ben je nou zo onzeker? 'Dat andere verhaal' heb ik geloof ik even gemist. Ben je bang dat jij op je bek gaat of heb je het gevoel dat het van zijn kant niet zo hevig is als van jouw kant?
Is weer thuis , kan ik Rplayer vragen waarom hij steeds offline gaat wanneer ik een paar woorden heb gesproken met hem.. t begint nl irritant te worden. hehe

Miran leuk zeg dat TM je mee gevraagd heeft , wat pop al zegt , briljante aanleiding om hem eens te vragen. Maar ik weet ook dat mannen al gauw zijn van het mee vragen en uiteindelijk komt t er nooit van.

Hoi hier ben ik weer, lang niet geweest......

Nou sinds gisteren is het bij mij weer voorbij en voel me echt verschrikkelijke klote....

Ik heb echt een geweldige tijd gehad de afgelopen maand maar nu is het over. Ze heeft teveel dingen waar ze nu mee zit dat ze er niet voor me kan zijn op de manier die ik verdien. Ik ben misschien te vroeg gekomen in haar leven zegt ze. Ze zit zelf niet goed in haar vel nu en wil ook niet nog eens piekeren of ik het wel naar mijn zin heb. Het is altijd leuk om te horen hoe lief en aardig ik ben maar niet als het zo afloopt.....

Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen, ik wil haar zien, spreken en vasthouden maar dat kan nu niet!! Volgende week ga ik haar bellen en kijken hoe dat is. Misschien kan ik haar nog terugwinnen en gaat ze me ook wel missen.........

Ik weet wel nu wat ik wil, ik wil een relatie, samen dingen doen lekker film kijken op de bank, samen naar bed gaan en opstaan......... En als ik nu denk aan de komende maanden word ik al helemaal depri!
Hey BE, ik herken het wel zo ongeveer, al was mijn date niet zo heftig, de after-dip gevoelens smap ik wel degelijk!

KNUFFEL!!!!!!!
Vleer, laat die player nou maar... Heb je echt niks aan.

Miran, klinkt toch elke keer weer goed zeg. Inderdaad maar eens polsen hoe hij het ziet, mooie aanleiding toch, dat reisje?

Fijn dat je zo goed contact hebt met je ex Ingel!

Was weer gezellig met PD. En nou weet ik het al helemaaaal niet meer! Hij heeft echt zo'n rotzooiig sfeerloos mannelijk huis (mwah), maar had dat wel weer versierd met overal brandende kaarsjes (wow).

Eten was erg lekker (helemaal in zuid-amerikaanse stijl, waar 'ie oorspronkelijk vandaan komt). (wow) maar hij zat het wel op te schrokken alsof 'ie verhongerd was (bleh).

De manier waarop 'ie doet zou jullie vast jaloers maken denk ik, haha. Zo lief, maar niet té opdringerig, hij doet er geen twijfel over bestaan dat 'ie me leuk vind en een relatie wil proberen, maar blijft wel realistisch. Laat elke ochtend vanaf zijn werk een lief berichtje achter op paiq...

Tja, ik kan er wel over blijven typen maar schiet daar natuurlijk niks mee op. Die gedachten dwarrelen gewoon zo door mijn hoofd... Ik wou gewoon dat ik haske verliefd op 'm was, dan zou ik totaal happy zijn... maar ik voel het gewoon niet zo.
Ooooww, BE!

Wat ontzettend naar voor je! Ik ken het gevoel! (van toen na die 1,5 mnd met MRPD). Zoiets doet gewoon fysiek pijn in je lijf, dat afkicken van iemand waar je zoveel voor voelt!

Zwelg in je verdriet, dat hoort erbij, af en toe proberen van je af te zetten en iets anders gaan doen, dan weer gewoon ff keihard janken, je moet er helaas doorheen he. En wie weet... als je haar belt... Ik duim voor je. Nogmaals:
BE ik zat gister nog aan je te denken! Zo van hoe zou het met hem zijn? Wat ontzettend klote voor je!!
Mozza ...de avond was helemaal leuk en gezellig en fijn, maar je hebt gewoon niet de kriebels? Ja gevoel is niet te sturen...hoe leuk, lief, aardig iemand ook is en hoe lekker hij ook kookt etc etc.....verliefd word je en ben je of niet.
Bedankt voor jullie reacties.

Hopelijk kunnen we nog wat afspreken een keer want wil haar wel blijven zien..... Maar moet daar ook niet in doordraven want daar heb ik alleen maar mezelf mee.
BE hoe staat zij daar in, wil zij ook nog contact? Ikzelf ben nooit zo'n voorstander van weblijvenvrienden. Dat is vaak om maar niet los te hoeven of willen laten terwijl dat wel het beste is om weer verder te kunnen.
Daar heeft ze zich niet echt over uitgelaten eigenlijk. Was gewoon een rare situatie gisteren we hebben gepraat en geknuffeld en ben daarna weggegaan. Ze vond het niet leuk voor me en misschien stond ze er zelf ook niet voor 100% achter?

Denk dat ik daar volgende week wel achter kom hoe ze er echt over denkt.
Klopt ook wel wat je zegt want ik wil het niet loslaten, denk nog dat het goed gaat komen namelijk.
Waarom stond ze er niet voor 100% achter denk je?

Ik hoop het voo je BE dat het goed komt.
Omdat ze het deed om mij niet te kwetsen en het aan de situatie lag waarin ze zit en niet aan mij. Althans dat zei ze en ik geloof haar.
BE das balen klote

Mozza.. lastig die tegenstrijdigheden .. maar aanzien ff ?
Rplayer maar exit

Die rp meneer die ik in de zeik heb genomen ook exit

nu een nieuwe Rpmeneer.. is tie 2jr geleden zijn vriendin verloren aan Leukemie. waar hij 12 jr een relatie mee had..

*slik*
BE: Vrienden blijven klinkt altijd fijn, maar als zij echt geen relatie wil/kan, kan me voorstellen dat het dan voor jou alleen maar pijn doet om haar te blijven zien. Weet je hoe haar situatie nu is waarom ze geen relatie wil? Is het iets wat op te lossen is, tijd nodig heeft? Vind het echt rot voor je zeg. Klonk zo mooi hoe het begon!

Ja Vleer, die tegenstrijdigheden, vind het maar onhandig, ik kijk het gewoon maar een beetje aan idd. Zijn echt gezellige avondjes met hem, da's ook wat waard he.
Be....nogmaals een virtuele

Moz....Relax....geniet enne zie hoe je gevoel zich miss wel ontwikkeld! Enne dat mannenhuis....ach dat kan ook veranderd worden!

Pop....mijn situatie heb ik verwijderd hier....vond het te persoonlijk. Heb het er in de nacht een half uur neergezet en weggehaald....dus maar een paar mensen weten het. Maar het is een klote situatie al zeg ik het zelf

Enne voor jouw nog eens een
Je zoekt ze wel uit Vleer! Haha!
Mozza hij is wel heel aardig..de laatste rp meneer
Waarom maak ik het mezelf nou altijd zo moeilijk
WM...wat is er aan de hand?
WM ????

*off topic heb een wiskunde leraar aan de haak geslagen op rp*
Vleer dat is toch ontopic? hahahahah

Vertel...leuke vent?
Gewoon....ik kan in mijn hoofd de dingen erger maken dan ze zijn....denken denken denken denken denken

Gewoon over VM en mij. Wil gewoon bij hem zijn....en moest dit keer gewoon weer 8 dagen wachten. Verder exlief en hij tot minstens eind dec.... Arghh......

Ja jullie zullen mij wel vinden zeuren of dat ik mijzelf aanstel....maar ik kan altijd zo doordraven :

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven