Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

maandag 4 april 2016 om 14:55
quote:Starshine schreef op 03 april 2016 @ 21:13:
Heeft iemand Dead like me al gezien?
De beschrijving klinkt wel leuk.
Ik heb ook twee afleveringen gezien en ik vond het best aardig. Komt vooral door de hoofdrolspeelster, leuk meisje.
Ik heb gisteren ook twee afleveringen gezien van The Client List (de serie, niet te verwarren met de film). Ook leuk.
Heeft iemand Dead like me al gezien?
De beschrijving klinkt wel leuk.
Ik heb ook twee afleveringen gezien en ik vond het best aardig. Komt vooral door de hoofdrolspeelster, leuk meisje.
Ik heb gisteren ook twee afleveringen gezien van The Client List (de serie, niet te verwarren met de film). Ook leuk.

maandag 4 april 2016 om 15:20
quote:nerdopviva schreef op 04 april 2016 @ 14:55:
[...]
Ik heb gisteren ook twee afleveringen gezien van The Client List (de serie, niet te verwarren met de film). Ook leuk.Ik heb ze allemaal gezien en vond het leuk. Jammer dat er blijkbaar gestopt is met nieuwe afleveringen maken terwijl het niet klaar is.
[...]
Ik heb gisteren ook twee afleveringen gezien van The Client List (de serie, niet te verwarren met de film). Ook leuk.Ik heb ze allemaal gezien en vond het leuk. Jammer dat er blijkbaar gestopt is met nieuwe afleveringen maken terwijl het niet klaar is.

maandag 4 april 2016 om 15:56
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 april 2016 @ 15:20:
[...]
Ik heb ze allemaal gezien en vond het leuk. Jammer dat er blijkbaar gestopt is met nieuwe afleveringen maken terwijl het niet klaar is.Dat heb ik zo vaak met leuke series. Heb ik dan zo'n slechte smaak dat ik series leuk vind die niet goed genoeg zijn
[...]
Ik heb ze allemaal gezien en vond het leuk. Jammer dat er blijkbaar gestopt is met nieuwe afleveringen maken terwijl het niet klaar is.Dat heb ik zo vaak met leuke series. Heb ik dan zo'n slechte smaak dat ik series leuk vind die niet goed genoeg zijn
dinsdag 5 april 2016 om 20:11

dinsdag 5 april 2016 om 20:51
De laatste tijd ben ik meer van de films op Netflix, want series dat is zoveel kijkwerk, maar nu heb ik real humans zitten kijken. Fijne Zweedse serie in een wereld zoals de onze, alleen zijn bedrieglijk echte robotten er de gewoonste zaak van de wereld. Helaas zijn er maar 2 seizoenen van. Het eindigt (uiteraard) met een flinke cliffhanger, maar seizoen 3 is er nooit van gekomen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 6 april 2016 om 06:10
quote:tonkje schreef op 05 april 2016 @ 20:51:
De laatste tijd ben ik meer van de films op Netflix, want series dat is zoveel kijkwerk, maar nu heb ik real humans zitten kijken. Fijne Zweedse serie in een wereld zoals de onze, alleen zijn bedrieglijk echte robotten er de gewoonste zaak van de wereld. Helaas zijn er maar 2 seizoenen van. Het eindigt (uiteraard) met een flinke cliffhanger, maar seizoen 3 is er nooit van gekomen.
Dat heb ik nu ook even, kijk tussendoor een film, maar lees ook weer meer boeken. ( ik wil gewoon te veel )
En dat dus, kijk je een serie kom je er na 3 seizoenen achter dat het én nog niet is afgelopen én dat ze gestopt zijn.
Dat heb ik nu ook even, kijk tussendoor een film, maar lees ook weer meer boeken. ( ik wil gewoon te veel )
En dat dus, kijk je een serie kom je er na 3 seizoenen achter dat het én nog niet is afgelopen én dat ze gestopt zijn.
woensdag 6 april 2016 om 12:22
quote:Max.Daffie schreef op 05 april 2016 @ 20:05:
Net de eerste aflevering van 30 degrees in february gezien. Zweedse serie over een aantal Zweden die in Thailand een bestaan proberen op te bouwen.
Ik ben enthousiast!
Ja,had ik ook al getipt, goede serie!
Word alleen maar leuker,zieliger,irritanter
Net de eerste aflevering van 30 degrees in february gezien. Zweedse serie over een aantal Zweden die in Thailand een bestaan proberen op te bouwen.
Ik ben enthousiast!
Ja,had ik ook al getipt, goede serie!
Word alleen maar leuker,zieliger,irritanter

woensdag 6 april 2016 om 13:44