Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Max.Daffie schreef op 10 april 2016 @ 10:35:

Net de laatste aflevering van 30 degrees in february afgekeken. Wat een geweldige serie! Mooie verhaallijnen, prachtig gespeeld en gefilmd. Soms erg schrijnend, maar een mooi eind. Af en toe een traantje weggepinkt.

Ik vond hem prachtig en now as we speak wordt serie 2 opgenomen.

Dus dat duurt nog wel even voordat ie op netflix staat, moet nog eerste op Zweedse tv en zo.
Geen bijzonderheden
Thanks voor de info yasmijn (had zelf ook al even gespeurd, maar mijn google talent is iets minder....en iets met geduld...)! Tweede serie...aan de ene kant helemaal top, aan de andere kant vond ik het eind zo erg mooi en hoeft voor mij een tweede seizoen niet echt. Maar als het op Netflix staat ga ik zeker kijken! Maar ik begrijp....geduld....:)
quote:Krulliebollie73 schreef op 09 april 2016 @ 10:20:

[...]

Echt? Ben benieuwd... Dan hij vast toch niet doodgegaan.Is dit geen spoilen dan? Mijn post werd verwijderd toen ik iets gelijkaardigs schreef over het einde van White collar en ik kreeg een waarschuwing...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:MrsNiceGuy schreef op 10 april 2016 @ 12:34:

[...]

Is dit geen spoilen dan? Mijn post werd verwijderd toen ik iets gelijkaardigs schreef over het einde van White collar en ik kreeg een waarschuwing...Oh, geen idee... Misschien omdat het al een paar jaar oud is?
quote:EHR schreef op 05 april 2016 @ 20:47:

Ohhhh ik baal. Net de laatste aflevering van Orphan black gezien. Wat een goede serie. Val beetje in een gat nu.Als het goed is is er een nieuw seizoen vanaf 15 april
ik heb dit weekend in één ruk Outlander uitgekeken.

wow, wat een goeie serie zeg.
quote:Tjuptjup schreef op 10 april 2016 @ 22:09:

[...]

Als het goed is is er een nieuw seizoen vanaf 15 april
quote:Treurniet12 schreef op 08 april 2016 @ 14:56:

Iemand enig idee wanneer HTGAWM nieuw seizoen op netflix verschijnt in Nederland?Voor degenen die het kunnen krijgen wordt HTGAWM nu uitgezonden op Belgie 1 Alleen zijn de eerste 3 afleveringen al verleden week uitgezonden. Vanaf vandaag komen er deze week dacht ik 4 afleveringen (ma-do)
Ik kijk Dead like me. Vind de hoofdrolspeelster niet echt een geloofwaardige 18-jarige. Ze blijkt ook 35 te zijn in het echt. Verder wel leuke serie.
quote:Krulliebollie73 schreef op 11 april 2016 @ 09:55:

Ik kijk Dead like me. Vind de hoofdrolspeelster niet echt een geloofwaardige 18-jarige. Ze blijkt ook 35 te zijn in het echt. Verder wel leuke serie.Het is al een oude serie he? Uit 2003. Dus in 2003 was ze geen 35.
quote:Goede-Fee schreef op 11 april 2016 @ 09:57:

[...]

Het is al een oude serie he? Uit 2003.hahaha.. Echt? Dan had ze toen ook al een oude uitstraling
Ik ben aan Dead like me begonnen. Ik vind het erg leuk
Ik ben aan Outlander begonnen. Ik denk dat ik het Schotse uitzicht erg leuk ga vinden
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 12 april 2016 @ 00:40:

Ik ben aan Outlander begonnen. Ik denk dat ik het Schotse uitzicht erg leuk ga vinden

ow god ja.... vooral het uitzicht op Jamie Fraser in zijn blote bovenkantje.

pfew.... mijn 51 jarig hartje gaat toch wel ernstig hard kloppen van zo veel testosteron.. haha. Ik wilde maar dat ik zo'n Jamie had.

los daarvan, de verhaallijnen zijn kunstig in elkaar gezet. het verveelt niet en ongeveer in de laatste twee episodes word je met iets geconfronteerd wat toch wel blijft hangen, al ben je klaar met kijken.
Ben ook aan Outlander begonnen, moest wel wennen, ik hou eigenlijk niet van dat soort verhaaltjes maar het is mooi gemaakt en valt toch goed, deze ga ik lekker kijken aankomende uurtjes die ik over heb.
Even dat Outlander opgezocht. Is wel iets wat ik leuk zou kunnen vinden.
Ik moet nog even wennen aan die wat "viezige" mannen, maar ik vind het wel een aardige serie denk ik.

Na één aflevering.
3 minuten The Ranch gekeken, daarna uitgezet vanwege het stomme fake gelach.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:CaptainJaneway schreef op 12 april 2016 @ 05:52:

[...]

ow god ja.... vooral het uitzicht op Jamie Fraser in zijn blote bovenkantje.

pfew.... mijn 51 jarig hartje gaat toch wel ernstig hard kloppen van zo veel testosteron.. haha. Ik wilde maar dat ik zo'n Jamie had.

los daarvan, de verhaallijnen zijn kunstig in elkaar gezet. het verveelt niet en ongeveer in de laatste twee episodes word je met iets geconfronteerd wat toch wel blijft hangen, al ben je klaar met kijken.Halverwege het seizoen heb ik even een dipje gehad, maar inderdaad die laatste paar afleveringen (maar ook aflevering 11) vond ik weer geweldig. Ik ben heel benieuwd naar seizoen 2.
quote:himalaya schreef op 12 april 2016 @ 21:31:

3 minuten The Ranch gekeken, daarna uitgezet vanwege het stomme fake gelach. Ik ook! Verschrikkelijk!
quote:[message=22421905,noline]CaptainJaneway schreef op 12 april 2016 @

los daarvan, de verhaallijnen zijn kunstig in elkaar gezet. het verveelt niet en ongeveer in de laatste twee episodes word je met iets geconfronteerd wat toch wel blijft hangen, al ben je klaar met kijken.Mij verveelde het na een paar afleveringen wel hoe mooi gefilmd ook. Vond het verhaal wel boeiend (ken de boeken verder ook niet ) maar het pakte me niet op de een of andere manier.
Outlander

Ik ben dol op naakte knappe mannen met strakke billen, euh ik bedoel goeie verhaallijnen.
Ja en?
quote:himalaya schreef op 12 april 2016 @ 21:31:

3 minuten The Ranch gekeken, daarna uitgezet vanwege het stomme fake gelach. Ja dat had ik ook al, erg jammer.
Ik heb Outlander op HBO gezien al, en daar start nu seizoen 2.

Ik vond het een superserie, seizoen 1 dan. Toen ben ik gestart met de boeken maar pfff dat vond ik geen doorkomen aan.

Soort veredelde bouquet reeks. Op tv wordt toch veel niet relevante informatie (over hun seksleven o.a.) weggelaten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben nu Reign seizoen 2 aan het kijken, staat er ook net op.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven