VRLK
donderdag 6 november 2008 om 22:15
Deze knul had echt geen idee van leeftijden. Gokte van een nog jongere collega dat die 45 was en van mijn collega van 55 dat hij 34 moest zijn.
Als de rest nou niks had gezegd had het pijnlijk kunnen zijn, maar de storm die ontstond na zijn antwoord zei mij genoeg en daarom was het alleen maar hilarisch.
Als de rest nou niks had gezegd had het pijnlijk kunnen zijn, maar de storm die ontstond na zijn antwoord zei mij genoeg en daarom was het alleen maar hilarisch.
donderdag 6 november 2008 om 22:15
donderdag 6 november 2008 om 22:18
Toen zwager afstudeerde.
Je bakt een taart van biscuit, snijdt die in 2 of 3 lagen die je vult met iets lekkers. Smeert hem af met botercreme en bekleedt hem met marsepein of fondant. Marsepein is het makkelijkst (ook om zelf te kleuren), maar dat lust ik niet, veel kinderen trouwens ook niet, dus ik gebruik vooral fondant.
donderdag 6 november 2008 om 22:19
donderdag 6 november 2008 om 22:20
quote:dropje schreef op 06 november 2008 @ 22:18:
Taartenboek? Klinkt goed! Maar volgens mij had Vrolijk het toen over een soort van kant en klaar pakket, of niet?Volgens mij bedoelde ze toen een starterspakket met gekleurde fondant/marsepein dat je kunt kopen. Een pakket voor een complete taart ken ik niet. Lijkt me ook lastig, want je hebt best veel tools nodig om de wat ingewikkelder dingen te fabrieken.
Taartenboek? Klinkt goed! Maar volgens mij had Vrolijk het toen over een soort van kant en klaar pakket, of niet?Volgens mij bedoelde ze toen een starterspakket met gekleurde fondant/marsepein dat je kunt kopen. Een pakket voor een complete taart ken ik niet. Lijkt me ook lastig, want je hebt best veel tools nodig om de wat ingewikkelder dingen te fabrieken.
donderdag 6 november 2008 om 22:21
donderdag 6 november 2008 om 22:23
Taartenboek van Nippo is superleuk, vooral voor de inspiratie. Ik vind op een aantal platen de afwerking wel veel te slordig, maar je kunt er hele leuke ideen uit opdoen. De jongens hier gebruiken het als kijkboek, vaak mag ik het zelf niet eens doorbladeren van ze.
Boefje roept ook dat hij later bakker wordt. Schurk wordt chefkok, dus we zitten gebeiteld!
Boefje roept ook dat hij later bakker wordt. Schurk wordt chefkok, dus we zitten gebeiteld!