Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 6 april 2016 om 19:34
woensdag 6 april 2016 om 20:01
quote:ThunderassMan schreef op 06 april 2016 @ 19:30:
Heeft iedereen, behalve roosje, aan z'n burgerplicht voldaan vandaag?Burgerrecht heb ik niet als BE paspoorthouder. En toch woon ik al 18 jaar in NL. Maar ik mag dus alleen gemeentelijk meebeslissen.
Heeft iedereen, behalve roosje, aan z'n burgerplicht voldaan vandaag?Burgerrecht heb ik niet als BE paspoorthouder. En toch woon ik al 18 jaar in NL. Maar ik mag dus alleen gemeentelijk meebeslissen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 april 2016 om 20:10
quote:Ttass28 schreef op 06 april 2016 @ 20:04:
[...]
voorbeeld filmpje
Hij is direct en leg de feiten op tafelIk snap je punt en ben het er ook wel mee eens. Maar alluderen op een presentator van de EO die blijkbaar problemen heeft met openbaar te maken dat hij homo is, vind ik dan weer niet chique.
[...]
voorbeeld filmpje
Hij is direct en leg de feiten op tafelIk snap je punt en ben het er ook wel mee eens. Maar alluderen op een presentator van de EO die blijkbaar problemen heeft met openbaar te maken dat hij homo is, vind ik dan weer niet chique.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 april 2016 om 20:12
quote:Oudblond schreef op 06 april 2016 @ 20:10:
[...]
Ik snap je punt en ben het er ook wel mee eens. Maar alluderen op een presentator van de EO die blijkbaar problemen heeft met openbaar te maken dat hij homo is, vind ik dan weer niet chique.Ik kan het filmpje niet vinden van gister. Daar was zijn optreden erg goed.
[...]
Ik snap je punt en ben het er ook wel mee eens. Maar alluderen op een presentator van de EO die blijkbaar problemen heeft met openbaar te maken dat hij homo is, vind ik dan weer niet chique.Ik kan het filmpje niet vinden van gister. Daar was zijn optreden erg goed.
anoniem_263599 wijzigde dit bericht op 06-04-2016 20:15
Reden: Forum loopt steeds vast grrr
Reden: Forum loopt steeds vast grrr
% gewijzigd
woensdag 6 april 2016 om 20:14
woensdag 6 april 2016 om 20:14
quote:ThunderassMan schreef op 06 april 2016 @ 19:30:
Heeft iedereen, behalve roosje, aan z'n burgerplicht voldaan vandaag?Nope. Noem me een wegkijker/linkse bomenknuffelaar/domkop maar ik weiger ten enen male om mijn oren te laten hangen naar die lui van GS. En dan nog, het gaat toch helemaal nergens over, dat referendum.
Heeft iedereen, behalve roosje, aan z'n burgerplicht voldaan vandaag?Nope. Noem me een wegkijker/linkse bomenknuffelaar/domkop maar ik weiger ten enen male om mijn oren te laten hangen naar die lui van GS. En dan nog, het gaat toch helemaal nergens over, dat referendum.
woensdag 6 april 2016 om 20:16