Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 6 november 2008 om 22:46
Geeft niks WM, ik heb dat ook. Ik vraag me een beetje af of ik het al had zien aankomen, of dat mijn eigen gevoel me niet toestond te geloven dat hij het meende (althans, zo kwam hij wel over in zijn smsjes, dingen die hij zei/deed). Das best een lastig vraagstuk voor mezelf.
Nou ja, ik zeg nog niet: op naar de volgende, ik vind dat er nog een paar dingen niet lekker zijn uitgesproken en ik wil voor mezelf even alles op een rijtje zetten.
WM, ik heb het verhaal dus idd gemist, maar ik wil je wel even een knuffel geven:hug:
Wel lief: WWZE (die van een poos geleden, waar ik nog gewoon contact mee heb) belde even om te vragen hoe het ging, omdat hij had opgevangen dat het even niet zo lekker liep. Vinnik heel schattig en doet me goed dat er zoveel andere vormen van liefde bestaan dan alleen de 'relatie-liefde'.
Nou ja, ik zeg nog niet: op naar de volgende, ik vind dat er nog een paar dingen niet lekker zijn uitgesproken en ik wil voor mezelf even alles op een rijtje zetten.
WM, ik heb het verhaal dus idd gemist, maar ik wil je wel even een knuffel geven:hug:
Wel lief: WWZE (die van een poos geleden, waar ik nog gewoon contact mee heb) belde even om te vragen hoe het ging, omdat hij had opgevangen dat het even niet zo lekker liep. Vinnik heel schattig en doet me goed dat er zoveel andere vormen van liefde bestaan dan alleen de 'relatie-liefde'.
donderdag 6 november 2008 om 22:51
donderdag 6 november 2008 om 22:58
donderdag 6 november 2008 om 23:20