Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
quote:eloise_hawking schreef op 06 april 2016 @ 22:11:

Shit, waarom zendt FOX niet ook Fear uit? Ik haat het om te downloaden enzo. Ben een luie tv-kijker Hup hup, ook streamen/downloaden jij /
quote:Stofmuis schreef op 06 april 2016 @ 22:26:

Meld!

Poe ik heb veel om op te reageren morgen! Zowel hier als in het TWDtopic. Leuk!!

Leuk dat je veel op te reageren heb
Klopt maar we weten nog niet waar Fear eindigt, wie weet trekken ze later wel ooit naar het oosten. En we weten ook niet waar Negan vandaan kwam, dus in theorie is het mogelijk. Ik ben voor!

Leuk trouwens elke keer die 3D tours. Al die extra dingetjes, love it!
Lullig bootje trouwens hoor Abigail, hahaha als je dan al ten onder gaat dan maar zo
quote:tattou schreef op 06 april 2016 @ 23:09:

http://comicbook.com/2016/04/03/will-ne ... ing-dead-/

En hoe leuk zou dit zijn! Het gaat niet gebeuren maar het idee alleen is al geweldig vind ik.

Al zou je 'm maar in een flits zien, dat je zo'n momentje hebt van: Fuck dat was Negan!Die fotocollage die erbij staat. Die koppen van Strand, Nick en Travis.
Ik ben ondanks alles wel benieuwd naar het tweede seizoen. Waar zullen ze heen gaan met deze serie? Ze hebben natuurlijk veel meer vrijheid omdat er geen comics zijn. Ik wil ergens nog wel een keer een vrouwelijke villain te zien krijgen. Die tante uit het ziekenhuis in TWD vond ik geen true villain.
quote:tattou schreef op 06 april 2016 @ 23:50:

Klopt maar we weten nog niet waar Fear eindigt, wie weet trekken ze later wel ooit naar het oosten. En we weten ook niet waar Negan vandaan kwam, dus in theorie is het mogelijk. Ik ben voor!

Leuk trouwens elke keer die 3D tours. Al die extra dingetjes, love it!Lijkt me ook superleuk hoor.
Mary van terminus

Paula van de kill floor

Maar dat waren meer handlangers ja.
quote:Starshine schreef op 07 april 2016 @ 05:56:

Mary van terminus

Paula van de kill floor

Maar dat waren meer handlangers ja.Inderdaad, dat waren gewoon leden van de groep. Niet de leiders.
Een goeie female villain is inderdaad leuk.

Dawn was ook niet echt de baas, ze werd constant ondermijnt door die mannen.
Misschien wordt deze groep wel een soort saviors met Maddy aan het hoofd.
Ik sluit hier ook aan!

Heb 1e seizoen tijdje geleden gekeken. Heb geen AMC dus stream de afleveringen online.

Later even dit topic bijlezen

Zal ik dan maar gelijk de eerste lurker zijn die zich meld

Moet nog even zoeken waar ik ga streamen maar dat komt wel goed denk.

Wel fijn om even de foto's terug te zien om er weer een beetje in te komen.
quote:tattou schreef op 06 april 2016 @ 23:03:

Hier een geheugen opfrisser

Fear The Walking Dead Season 1 RecapHeb de recap gezien, was een goede, bedankt T. Heb het gevoel dat ik weer weet hoe het ging enzo
quote:tulpje1977 schreef op 07 april 2016 @ 13:37:

Ik sluit hier ook aan!

Heb 1e seizoen tijdje geleden gekeken. Heb geen AMC dus stream de afleveringen online.

Later even dit topic bijlezen
quote:zusvanmijnbroer schreef op 07 april 2016 @ 15:29:

Zal ik dan maar gelijk de eerste lurker zijn die zich meld

Moet nog even zoeken waar ik ga streamen maar dat komt wel goed denk.

Wel fijn om even de foto's terug te zien om er weer een beetje in te komen.
Aanstaande maandag begint het weer, toch?
quote:mapressa schreef op 08 april 2016 @ 13:26:

Aanstaande maandag begint het weer, toch?Yeps.
Ik kom mij ook even melden! Ik heb er wel zin in

Verkapte TVP dus
quote:Starshine schreef op 07 april 2016 @ 10:22:

Misschien wordt deze groep wel een soort saviors met Maddy aan het hoofd.Dat zou ik een heel interessante 'take' vinden. Een beetje de andere kant van het verhaal als het ware.
Time spent with a cat is never wasted
Hoe gaan jullie kijken? De site waar ik altijd op kijk die heeft vaak afleveringen een dag na uitzending pas online staan.
Torrent downloaden
quote:mapressa schreef op 08 april 2016 @ 16:02:

Torrent downloadenQua dat ben ik dan een digibeet
Ik kijk via Showbox, is soort popcorn time
Wij hebben AMC sinds dit jaar. Vorig jaar keek ik via Couchtuner. Ik kijk eigenlijk bijna alles via Couchtuner, die hebben zo veel en altijd als eerste. Daar zit dan wel geen ondertiteling bij, maar dat vind ik niet erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven