proberen voor een tweede, wie ook?

12-07-2008 13:51 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, gesloten.
Ha dames,

Hier nog steeds wat buikpijn, maar in mijn relaxte weekend eigenlijk weinig tot geen last gehad. Zaterdagavond lekker naar de film geweest, heerlijk even een avondje uit. Kindlief was gistermorgen om half 8 nieuwe tijd wakker, dus dat viel niet tegen. Met een beetje mazzel zit hij vanaf vandaag weer helemaal in zijn normale ritme. Toen ik hem vanmorgen om kwart voor 7 wakker maakte was hij echt uit z'n hum (zoals altijd op maandag als ik hem wakker maak). Gelukkig maakte hij het snel goed door me heel stevig te knuffelen en me niet meer los te laten (lastig met aankleden van de kleine man, haha!). Papa mocht niet aan hem komen, wat ik dan weer sneu vond voor Michael. Nog een uurtje of twee, en dan zie ik mijn mannen gelukkig weer. Ik mis ze altijd wel hoor als ik aan het werk ben (bleh, wat klef!)

Hoe gaat het met de zwangere dames? Het is behoorlijk rustig hier. En Timz, is je nod al geweest of moet die nog komen? (ik dacht dat je zei woensdag, maar ik weet het niet zeker). En hoe gaat het met de niet zwangere dames? Tammy gaat het al een beetje beter met je? En Marianne, ben je weer opgeknapt van je griep?

X

Devil
ben ik ook weer even......beetje gedipt.

Was 2 dagen overtijd maar net nog een roze veegje op het wc papiertje. Dus waarschijnlijk toch niet.

Voelde ook een beetje dubbel. 2 jaar geleden heb ik op mijn verjaardag getest en toen aan de familie verteld dat ik zwanger was, deze zwangerschap is later mis gegaan.

En gister heb ik mijn verjaardag gevierd en kreeg toen al voor de gein de vraag of ik niet iets moest vertellen.....ik was toen al wel overtijd maar durfde niet te hopen.....en maar goed ook.

Ik ga dus nu met mijn doos bonbons (wat bedenkt mijn schoonmoeder toch altijd goede cadeautjes hihi) op de bank hangen
ey tammy, nog van harte met je verjaardag!!

hopelijk wle een fijne dag gehad, ondanks je dipje?

RD, geniet vooral van je mannen ,is toch heerlijk allemaal!!

hier nog veel twijfels............zou het wel, zou het niet, idd woensdag nod..........spannend. Voel af en toe buikpijnachtige klachten, heb zo nu en dan pijnlijke tieten en soms een vlaag misselijkheid. Maar ben ook helemaal niet zo fit, beetje griepig, dus misschien komt het gewoon daar van ofzo... wil eigenlijk pas vrijdag testen (als nog nodig), heb ook geen testen meer in huis, want anders kan ik me toch niet in houden...haha
JJJJAAAAAAAAAAAAAAA !!!!

ben zwanger!!!!!!!!

gister (natuurlijk) toch een setjes tests gehaald, digitale van CB, tsja om mogelijke twijfels voor te zijn.

vanmorgen getest (ben vandaag officieel 1 dag over tijd, dus volkomen legaal hihi) en binnen 1 minuut zei de test ZWANGER

joepie ben zo blij en voel me eigenlijk wel heel goed!!

ojee, als alles goed gaat moet ik over 36 weken al bevallen, help!!

hoe is het met de rest??

marianne hoe staan de zaken er bij jou voor?

kom op!
Hey Timz....wat goed nieuws!!!! Gefeliciteerd.
Wauw Timz eindelijk in beslag genomen! Gefeliciteerd!!

Hoorde vandaag van een vriendin van me dat ze ook gisteren positief heeft getest leuk een vriendje/vriendinnetje voor onze kleine vent!
timz...wat goed. eindelijk voor jouw ook een beeb in de buik. verder al zw verschijnselen??

hier zitten we weer in de wacht weken. nod rond 8 nov. we moeten nog even gedult hebben

dikke zoenen.
ah marianne dat schiet al op!! spannend!

dit is tot nu toe (gelukkig!) een hartstikke vruchtbaar topic gebleken, dus....ik duim voor je!!

en ook voor jou tammy!!
Yiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaa!!! TIMZ, gefeliciteerd meid! Ik ben zo blij voor je! Grappig, krijgen we allebei een juli beebje! Hoe voel je je? Al last van zwangerschapsverschijnselen?

Jeetje, dit is echt een vruchtbaar topic hoor! Marianne, zet 'm op. Ik hou 8 november in de gaten voor je hoor. Ik duim dat ook jij bezwangerd zult zijn deze keer.

Hier gaat alles goed verder. Heb zo af en toe nog een beetje buikpijn, maar het wordt al minder. Over anderhalve week moet ik voor het eerst naar de vk. Ben benieuwd hoe het zal zijn. Kreeg van de week al weer een hele vragenlijst binnen, gelijk ingevuld natuurlijk. Verder heb ik me van de week opgegeven voor Moeders voor Moeders. Dit weekend krijg ik 2 vrienden met hun 2 kinders te logeren. Heeeeeel druk, want mijn vriendin en haar man gaan morgen de hele dag weg en de koters blijven bij ons. Pffffff..... maar heb er wel zin in. Hoop dat het weer een beetje meewerkt, dan kunnen we naar buiten!

Ik ga aan het werk, heb een hele berg liggen.

X
leuk he, RD, dat we nu tegelijkertijd zo gelukkig mogen zijn!!!

voel me eigenlijk wel goed, af en toe wat misselijk en in toenemende mate MOE, gister was ik echt even niet goed, toen dacht ik echt even oh nee, niet wéér zoveel weken uitgeteld zijn.......... en nu kan ik niet meer lekker uitslapen, help! Maar vandaag was weer een topdag, dus tja, moet het maar nemen zoals het komt.

Ooohh marianne, voel je stiekem al iets bijzonders???? kan misschien wel al, a.s.zaterdag toch? hoop het zo voor je!
en oja RD hoe werkt dat met MvM

ik woon nl in een soort van dorp en zou het niet leuk vinden als iedereen aan de flessen op mijn stoep al zou kunnen zien hoe laat het is. Mijn schoonouders weten het nog geeneens....!!!
hoi hoi,

dank jullie wel voor het duimen. ik hoop zeker dat het helpt om me af en toe te melden op dit vruchtbareforum. verder geen kwaaltjes.....waar ik wel last van heb is het nieuwe schoonmaak middel op mijn werk. ik vind het vreselijk ruiken. ik sta nog net niet te kokken. terwijl iedereen het lekker vind ruiken. wie weet.....

RD: hoe is het geweest? je zal wel erg moe zijn. hoe oud waren ze? toen zoë een maand of 9 was had ik ook mijn 2 nichtjes te logeer. was super leuk maar wel erg vermoeiend. spannend weer naar de vk.

Timz: ze zeggen dat geen enkele zwschap het zelfde is. ik hoop voor je dat de kwaaltjes weg blijven.

ff een vraagje...wanneer hebben jullie getest? gingen jullie uit van je langste cyclus of kortste.

groetjes
Marianne, ik heb geloof ik voor het eerst getest op dag 35 van mijn cyclus. Vroeger had ik een cyclus van 31 dagen, maar aangezien ik er ook 1 tussen had gehad deze keer van 38 dagen heb ik later getest dan die 31 dagen (kun je het nog volgen??). Ik had ook wat last van mijn borsten, vandaar dat ik het wel aandurfde.

De kinders van mijn vriendin zijn 3 jaar en 1,5 jaar. De jongste is 2 maandjes jonger dan Daan. Het ging op zich heel goed, ze kunnen leuk met elkaar spelen, maar Daan is nogal een hittepetit. Ja, sorry, ik ben echt helaas die moeder met dat rotkind (en ik pak 'm echt hard aan, maar hij blijft aan de gang). Hij slaat nogal snel als iets hem niet zint, en als iemand in de weg staat wordt diegene gewoon aan de kant geduwd. Heb de oudste van mijn vriendin ook het advies gegeven om gewoon terug te slaan als ik niet zag dat Daan sloeg. Hij kwam het netjes vertellen als Daan had geslagen, waarna Daan het van mij goed moest maken met een knuffel. Zaterdagavond voor ze in bad gingen liep het echt de spuigaten uit en toen heeft Daan 4 keer in 20 minuten tijd op de gang gestaan. Toen ging ineens het lampje branden en is hij lief gaan spelen. In bad was het helemaal feest, want zij hebben thuis geen bad. Erg leuk om 3 van die kleine mannekes in dat grote bad te zien. Smeltmomentje!

Timz, voor wat betreft MvM: Ik woon ook in een dorp en verder weet nog niemand het, zelfs onze ouders niet. Ik ga die flessen zelf ergens brengen, dat kan namelijk ook. Aangezien ik in België woon, en ze daar niet komen ophalen, moet ik het wel ergens brengen. Maar volgens mij kun je daar ook zelf voor kiezen.

Ik moet zeggen dat ik ook erg moe ben. Ik slaap ook echt heel slecht de laatste anderhalve week. Ik moet om de paar uur mijn bed uit om te plassen, dus mijn nachtrust is wel redelijk verstoord. Vroeger als ik 's nachts moest plassen werd ik amper wakker, ging ik meer op de automatische piloot naar het toilet, maar nu ben ik echt klaarwakker! Ik probeer nog wel eens om het te negeren, maar binnen 2 minuten MOET ik er dan toch uit, anders doe ik het in mijn bed (iiiieeeeuuwww!!!).

Ik ben niet echt bang voor wekenlang uitgeteld zijn moet ik zeggen, omdat dat bij mij heel erg meeviel met Daan. Ik heb heus wel dagen gehad dat ik het even niet zag zitten met al die voedingen 's nachts, vooral omdat het de eerste paar dagen allemaal niet zo soepeltjes liep en ik heel veel last had van stuwing (ik had 1 baby en maakte volgens de kraamhulp voeding aan voor 2). Maar verder, nee ik maak me daar gelukkig niet druk om. Het komt zoals het komt, ik kan er niks aan veranderen. Eerst lekker genieten van babypraat, bollebuiken, echo's en meer van dat soort leuke dingen, de eventuele "ellende" bekijken we maar per dag

Meiden, ik moet (alweer!!!) aan het werk. Fijne dag allemaal vandaag!

XXX

Devil
Goeiemorgen allemaal,

Timz het wordt maar een beetje afwachten he hoe alles gaat? Hier is de meeste moeheid wel voorbij maar omdat het op mijn werk nog steeds niet soepel gaat ben ik zo gestresst dat ik daar weer moe van word (blegh). Verder alles ok?

Marianne: ik heb 2 dagen na mijn langste cyclus getest maar eigenlijk wist ik het zonder test ook al haha (stom he)

RD: Hopelijk gaat alles net zo voorspeodig als bij de 1e dat zou mooi zijn he! En dat plassen is idd erg irritant ik ken het probleem haha

Nou ik ga een fles maken want er ligt er 1 te miepen hiero........
hoi hoi

elmanita,

al op naar de 20 weken echo zeker, sjonge wat gaat dat snel.

hoe is het op je werk nu dan? waarom zo'n stress??

marianne ik heb 15 dagen na mijn eisprong getest en toen was de test harstikke positief. vorige keer testte ik geloof ik al voor mijn nod positief, maar dat durfde ik nu niet aan vanwege mogelijke teleurstelling.

af en toe pas ik ook wel eens op mijn neefje of nichtje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet erg leuk vind om te doen (oh wat erg) hoewel ze meestal lekker spelen en natuurlijk hartstikke lief zijn....... ik vind er gewoon niet zo veel aan.

maar daarom doe ik het wel eens hoor en dan doe ik ook echt wel mijn best, maar er gaat nu eenmaal niets boven mijn eigen toppertje. Oeps dit klinkt misschien wat raar, maar ik heb gewoon niet zoveel met andermans kinderen.

tammy, lees je nog mee? hoe gaat het?
Hey Timz ja de 25e de 20 weken echo gaat al snel! Vanmiddag gesprek met m'n baas ze was er de rest van de week niet. Ach zullen we maar zeggen dat het in onze brache niet echt gewenst is om "maar" 40 uur in de week te werken (terwijl je daar wel een contract voor hebt) en ik dus nu andere dingen ook belangrijk vind en dat snappen ze dus niet schijnbaar..........

Hier trouwens geen kleine monsters van familie om op te passen dus kan er weinig over zeggen haha

En hoe voelt iedereen zich??
tsja elmanita kan niet zeggen dat ik jaloers ben op je werksituatie........ 40 uur werken lijkt me sowieso al veel (met een kleine) maar dat is ook maar net wat je gewend bent denk ik. Aan de ene kant kan ik me het van je bazen wel voorstellen dat ze denken, ja hallo wat wil je nou, maar aan de andere kant, als jij het allemaal kan regelen en je er goed bij voelt?

marianne...!!! houd je ons nog wel op de hoogte !! ik hoop voor jou ook een bloemetje deze maand!

red, alles ok?

hier wel!
Hey Timz!

Alles oke hier hoor. Ben wel enorm moe, maar da's mijn eigen schuld :-S. Gisteravond een heerlijk avondje bij een vriendin gehad, was pas tegen half 12 thuis. Snel hondjes uitgelaten en naar bed...dacht ik. Boven toch eerst even met lief gekletst, tot half 2 (AUW!!!) en door de ruim anderhalve pot thee bij vriendinnetje lief de resterende uren afwisselend slapend en plassend doorgebracht. Om 6 uur ging de wekker, dus echt veel slaap heb ik niet gehad helaas. Ik ga vanavond maar eens in de herkansing, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het me weer niet gaat lukken om op tijd in bed te liggen :-D

Vanavond na mijn werk naar de mevrouw van MvM. Heb jij nog actie ondernomen Timz, wat dat betreft? Ik ben benieuwd wat ze mij allemaal gaat vertellen en hoe het in zijn werk gaat. Ik hoop dat ik ze blij kan maken. Zoals het er nu naar uitziet...ik plas echt hele meren bij elkaar, het is niet normaal!

Elmanita; werk je 40 uur per week? Oef!!! Ik werk 22,5 uur en dat vind ik echt MEER dan genoeg moet ik zeggen. Ik ben echt wel toe aan een dagje thuis als ik gewerkt heb hoor. Het valt ook altijd een beetje tegen als ik een keer in de paar maanden 27 uur per week werk omdat mijn collega op vakantie is. Petje af, ik vind het knap van je hoor. Mag ik vragen in wat voor branche je werkt dan?

Tammy; hoe gaat het meisje? Zit je al wat beter in je vel? Ik hoop het voor je, duim dat het beter met je gaat.

Als ik trouwens ga berekenen wanneer ik uitgerekend ben op de site van Predictor, dan geeft 'ie aan 26 juni. We zullen zien wat de vk zegt donderdag, spannend! Zul je zien dat ik, net als de vorige keer, na de termijn echo weer een paar dagen opschuif.

Meiden, ik wens jullie allemaal een fijn weekend! Er zijn er nog maar weinig actief met posten op het moment, of vergis ik me?

XXX

Devil
hoi meiden,

RD : klinkt als een lekker brak nachtje haha. En op tijd naar bed lukt hier ook nooit als het wel nodig is haha. Ik werk als promovendus bij een universiteit. Ik doe dus bio-medisch onderzoek in een periode van 4 jaar om daarna mijn dr titel binnen te halen dmv een promotie boekje te schrijven. Het is dus een ongeschreven regel dat je hele leven in die 4 jaar aan je werk gewijd moet zijn. En ja sorry maar dat gaat dus echt niet werken (deed het voor kleine man ook al niet want ik ben van mening dat je niet leeft om te werken maar goed). Als ik klaar ben (hopelijk over 1.5 jaar dan zou ik graag 4 dagen willen werken ipv 5. Thuiszitten is niks voor mij kreeg in de laatste 2 weken van m'n verlof al de kriebels dat ik iets moest gaan doen haha

Timz: hoe gaat ie verder? Voel je je al helemaal in beslag genomen??

Verder alles wel ok hier, hebben net patatjes gegeten als lunch op het werk en vanavond een verjaardag dus ben weer flink aan het zondigen haha

En ik mis ook wat mensen, misschien is iedereen druk??
hoi hoi,

heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om mij aan te sluiten bij een maandtopic (die van juli 09 zit hartstikke vol en een beetje ons kent ons idee krijg ik erbij) ik kan het otch niet bijhouden als er 20x oer dag gepost wordt.... dus de rust hier vind ik wel fijn, maar hoop niet dat iedereen gaat afhaken!!! dus keep up the postings aub, wat mij betreft dan.

red, ik heb mij vanmiddag aangemld voor MvM. dinsdagmiddag heb ik een intakegesprekje. Ben benieuwd wat het inhoud. Ik zou de flessen ergens moeten inleveren waar ik op zich 1x per week ook wel in de buurt ben. Voelt wel goed om mee te doen, vorige keer niet gedaan, dus deze keer maar wel voor inzetten!

elmanita, vind het ook wel bij je vak / werk horen, die toeweiding. Maar snap jouw eigen visie en gevoel ook heel erg, je leeft per slot van rekening niet alleen voor je werk! dat je collega's er niks van begrijpen zul je denk ik op de koop toe moeten nemen. maar leuk is soms anders, of niet.

hier gaat het verder goed, voel me niet zo in beslag genomen als de vorige keer, hoewel ik tieten heb om op te schieten. Als iemand er maar naar wijst dan zit ik al tegen het plafond, AUW! zoontjelief dacht gister onder de douche even leuk in mijn tepel te knijpen, oeioei, niet fijn....

verder ben ik er niet verschrikkelijk veel mee bezig, het voelt wel goed en ik probeer er vertrouwen in te hebben dat het allemaal goed komt.

ook hier goede voornemens om op tijd naar bed te gaan, maarja, soms kan het gewoon niet anders, tsja je moet ook nog een beetje wat meemaken in het leven niet waar?

ik ben zo benieuwd naar marianne....................!!!!
hoi hoi,

ik had donderdag al getest...veelste vroeg, dus ook neg. vannochtend weer getest en een heel heel vaag 2e streepje. moet ik dat nou als pos. zien? ik weet het niet. ik ben wel de hele week super positief. toen ik gisteren naar huis reed had ik echt zo'n gevoel van ik ben echt gelukkig....raar he? met vorige keren was ik echt heel erg neg. zelfs is 1 zondag dat ik de bank niet af kwam. vanmiddag maar een digitale halen en ik wil maandag ochtend weer testen. als ik tijd heb dan post ik wel ff.

timz: lief dat je telkens naar me vraagt. lijkt me pijnlijk van die

(.)(.) zeker als zoon lief er nog is aan zit. wel lekker dat je nog geen klachten hebt.

elimanta: wow 40 uur. ik werk 20 uur en wil het liefst minder. ik werk ook echt om te leven. ik heb een vriend die op de universiteit werkt. het neemt wel heel wat van je leven in beslag. hij doet wat met hersens enzo....heel wat anders volgens mij

RD: Al weer een beetje bij geslapen?

wat grappig mijn zoë is op de 26-6 geboren. Ik heb hier bij de vk de flessen voor de deur zien staan dus die kan ik hopelijk in de toekomst daar heen brengen. ik wil wel mee gaan doen.

Ik word toch wel nerveus van al dat wachten...ik wil 2 duidelijke strepen. gelukkig nog geen enkele tekenen voor de rode duivels.

dikke zoenen
nou een streepje is een streepje toch?? Dus ik ben ook positief Marianne! Wanneer ga je nog een test doen??

Dat klinkt idd minder prettig Timz een knijpgrage zoon! Hopelijk washet maar 1 malig.........

Hier zit de kleine man geloof ik weer in een sprongetje oid. jemig hij is echt strontvervelend. Niks is goed en kan zich ineens maar 5 min vermaken....... Hopelijk is het snel weer over!
ow blind ik lees maandag nu. Nou succes!
ooooowwww, Marianne, een streepje is een streepje!!! Wedden dat de digi test gewoon keihard zegt dat je zwanger bent? Oh leuk leuk leuk!!! Ben er een beetje hieperdepieper van, gun het je zo!!! Wel even posten als je getest hebt hoor! Je moet ons niet te lang in spanning houden

Timz, ik had ook al even gekeken in de juni en juli topics van volgend jaar, maar die zijn al zover met posten dat ik er toch ook geen wijs meer uit kan. Ik blijf gewoon lekker hier posten, ons kent ons, lekker vertrouwd

Begin toch wel wat lichte klachten te krijgen hier. Als ik uit bed kom (maakt niet uit of dat 's middags of 's morgens is) ben ik wel licht misselijk. Beetje een weeig gevoel in mijn maag. Als ik een kwartiertje op bed is het weg gelukkig. Ik moet dan echt niet denken aan eten, maar als ik ga eten smaakt het me prima. Heb echt heel veel trek! Heb vanmorgen om 7 uur al 2 kleine boterhammen gegeten en nu rammel ik alweer van de honger. Mijn maag is serieus aan het knorren. Verder gelukkig geen echt pijnlijke (.)(.) meer (leuk tekentje Marianne, was ik echt nooit opgekomen, haha). Lief denkt dat we deze keer dan toch echt een meisje krijgen, aangezien ik nu wel misselijk ben en dat bij Daan niet was. Ik moet zeggen dat ik daar niet zo in geloof, maar we zullen het zien. Donderdag naar de vk, volgende week dinsdag naar de gyn. Ben zo benieuwd wanneer ik nou ECHT uitgerekend ben.

Marianne, ik duim heel hard voor je. Hoop snel iets te horen hier.

Liefs,

RD
Ben al 4 keer wezen kijken hier of er al nieuws is van je Marianne....snik...nog niks! Ik duim vrolijk door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven