proberen voor een tweede, wie ook?

12-07-2008 13:51 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, gesloten.
elmanita: Wat een eikel zeg haha....tuurlijk is een baas er nooit blij mee maar laat hem dan in ieder geval doen alsof haha. Het lijkt wel of hij het uit eigen zak moet betalen.

Inderdaad geen stroopwafel geven haha.

daphne: het begint nu wel spannend te worden. En ik denk dat het best kan hoor, dat je de eerste heel anders voelt dan de 2e. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook hele andere 'kwaaltjes' dan bij de zwangerschap van Niek.

Dus we blijven gewoon meehopen.

Danielle: Leuk joh, gefeliciteerd met een goede echo. Nu kan je gewoon helemaal blij zijn. Kan me voorstellen dat je toch voorzichtig bent als je de bevestiging nog niet hebt.

Timz: helemaal met je eens. Ik kan dat soort verhalen ook niet zo goed lezen. Heb net toch een kijkje genomen op een paar vlindersites.....tranen met tuiten en ben net mijn mannetje nog maar even extra in wezen stoppen, en dan zeur ik omdat hij de knopjes op de pc heeft ontdekt, of dat hij de dvd's mooier vindt liggen op de grond haha......

Ik moet dat soort sites ook gewoon niet lezen, ik kom volgens mij nooit meer van mijn zwangerschapshormonen af haha.

Net nu manlief niet thuis komt.....lig ik al zo zielig alleen in bed (ben altijd extra zielig als ik ongesteld ben hihi)

Slaap lekker iedereen....
Goedemorgen!

Tammy, heb jij 1 of 2 kindjes? Hoop niet dat er ooit iets mis gegaan is!

Dat soort sites moet je inderdaad niet te vaak lezen! Soms zit ik ook met tranen in mijn ogen bij tv programma's...

Dames, ik heb net getest en ben zwanger!!!! Geloof het nog niet helemaal, maar volgens de test is het echt zo!
Oh wat geweldig. Van harte gefeliciteerd!!!!!!
DAPHNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ongeloofelijk, maar waar, en een streepje is een streepje en die komt er echt niet uit zichzelf: van harte meid!!

hier een stikjaloerse ikke!

ga gelijk de tabel voor je aanpassen hoor

elmanita, zo, je bent door de zure appel heen. je had geloof ik niet veel meer verwacht, maar toch een zak (die baas) natuurlijk.

tammy, red devil, marianne, samen met mij lekker door naar de volgende ronde hoor!

zouden die overige dames nog wel terugkomen?

X
geen idee ik zat al in het schema te kijken. Afgezien van de overige dames is nu de helft zwanger....
Angela: GEFELICITEERD MEID!!! Hartstikke gaaf! Geniet ervan, blijf ook hier even schrijven, dan genieten we met je mee.

Daphne: ook jij GEFELICITEERD!!! Jeetje, had ik me daar toch gelijk dat ik dacht dat er wel weer een paar zwanger zouden zijn deze ronde.

Ik gun het jullie allebei van harte, hoop dat jullie een geweldige zwangerschap zullen hebben.

@ Timz: Tsja, wij blijven maar vrolijk verder klussen. Er zit niks anders op. Volgens mij zat ik gisteren zo'n beetje op mijn vruchtbare dag, maar lief is dinsdagavond door zijn rug gegaan en kon echt geen kant op. Op naar ronde 4! Ik raak bijna de tel kwijt

Daantje ligt nu nog even op bed, dus heb een berg strijk weggewerkt waar je U tegen zegt. Ik heb een nog even zo grote berg met was liggen, dus ik ga maar weer eens aan de gang. Moet helaas ook nog eten koken, dus nog genoeg te doen. Gelukkig vanavond de koffers inpakken, en dan zaterdag op vakantie. Heb er echt zin in. Wat een kloteweer is het hier trouwens ineens? Het hagelde hier vanmorgen en vanmiddag gewoon. Da's toch niet normaal? En nu is het aan het onweren. Bah! Ben blij dat ik even weg ben hier straks.

Dames, ik ga gauw. Als ik jullie niet meer spreek, dan zal het ergens na 14 oktober weer zijn. Succes met klussen allemaal, tot snel!

Hi!

Daphne!!!! Oh geweldig!

Volgens mij is het vreemdste van een 2e zwangerschap, dat het nog niet heel erg "echt" voelt, omdat ik mezelf alleen herinner als "zwanger met een dikke buik"...

Hebben jullie dat ook? Danielle en Elmanita?

Ben trouwens jaloers op de slaaptijden van jullie kindjes... Die van mij slaapt als ik geluk heb een half uurtje/ 3 kwartier op de daycare 's ochtends en dan 's middags nog eens zolang. En dan stort ie rond een uur of half zeven in en gaat ie naar bed, tot de volgende morgen half zeven...

Nou, ga maar snel weer aan het werk, volgende week verhuizen en er moet nog een hoop af!
hey angela, huis al verkocht?

red devil, fijne vakantie alvast, ga je dit kikkerland verlaten?! balen trouwens van die kerel van je, had íe dat nou niet net ietsie later kunnen doen? hihi

wat ik me nou trouwens afvraag he? wat voor voorbehoedsmiddelen hebben jullie gebruikt tussen de 1e en de (gewenste) 2e zwangerschap?

ik had zelf een mirena, die beviel overigens goed.
Daphne wat goed!!! super leuk voor jullie!!!!

Ik ben hier ook wel een tikkeltje jaloers.

hier ook 4e ronde. we gaan er voor!! Ik probeer er niet meer zo op te letten. hier gebruiken we ook geen ovulatie testen.

Hier is het weer ook lekker bezig, ik heb het ook erg koud brrrr.

dit was ff een snel berichtje.....zit met mijn moeder aan de telefoon en die blijft maar kwekken ...hihi
He dames! Voel me ook wel een beetje schuldig hoor! Kom hier binnen vallen en ben dan ook nog eens meteen zwanger! Maar wil wel graag verder blijven om voor jullie te duimen!

Timz, aangezien er bij ons niet zo heel lang tussen zat hebben we gewoon condooms gebruikt. Heb 2 maanden de pil gebruikt maar die vergat ik steeds.... Dus dat was niet veilig!

Angela: het voelt nu nog niet echt, kan het gewoon nog niet geloven. Ben benieuwd wanneer dat gevoel komt!

Red Devil: Hele fijne vakantie!
Daphne, ben jij mal....lekker genieten, alle kwaaltjes blijven ons nog even bespaard hihi, maar ik ben nog nuchter nu we nog niet zo lang bezig zijn.

Buiten dat vind ik het ook heel eng om zwanger te worden, onze eerste zwangerschap is namelijk niet goed gegaan en ben daardoor nog gezegender met Niek. We zouden namelijk geen kinderen kunnen krijgen en ben toen 2 keer heel snel zwanger geworden. Dus ik zie het misschien daardoor extra als cadeautje en daardoor lijkt het misschien wel dat ik minder graag wil. Ik hoop dan ook dat de andere allemaal heeeeel snel zwanger zijn en ik hobbel er wel een keer achteraan haha.

Red devil, heerlijk lekker op vakantie, waar ga je heen (of had je dat al gezegd?)

Reageer morgen wel wat langer, was vanavond even zo hectisch. Manlief komt zaterdag of zondag pas thuis, hij staat nu in denemarken maar omdat duitsland morgen een feestdag heeft staat hij sowieso tot 22 uur morgen stil en mag daarna pas gaan rijden.....dus dat is wel balen.

En de visite stond op de stoep, niek was doodmoe en krijste alles bij elkaar en de honden waren aan het knokken tot bloedens toe, en zo nog 101 dingen haha.

Maar goed, alles is nu weer rustig en slaapt, dus ik ga hier nog snel even de rotzooi opruimen en dan mijn bedje in.

slaap lekker iedereen....
he daphne, jij moet je niet schuldig gaan voelen hoor!! en blijf ajb nog lekker meekletsen, we zijn denk ik allemaal benieuwd hoe het je verder vergaat! (en jij miss ook wel hoe met ons!?) en gewoon blij zijn hoor! maar kan me voorstellen dat het ook wel een beetje eng is allemaal, want tsja het is en blijft een hele verantwoordelijkheid een kindje en nu krijg je er nog een!

tammy, kan me wel een beetje voorstellen dat je nog enigszins terughoudend bent. En met zo'n werkschema van je partner wordt het er ook niet gemakkelijker op. Een vriendin van mij haar man is piloot. toen zij zwanger wilde worden is ze zelfs een keer meegevlogen naar Miami vanwege vruchtbare dagen, hihi! mag ik vragen hoe het de eerste keer mis is gegaan, of is dat te pijnlijk voor je? Mijn schoonzusje kreeg 2x achter elkaar een miskraam, nu moet ze bijna bevallen van de 2e, maar een en ander heeft bij elkaar opgeteld toch best lang geduurd en een hoop tranen gekost. Denk wel eens dat we het allemaal (zolang het goed gaat) te makkelijk bekijken.... en dat vind ik nou weer eng. Straks is het gelukt... en gaat het toch nog mis.

tot horens allemaal!!
Gefeliciteerd Daphne! Wat een mazzel zeg! lekker van genieten hoor.

Angela dat herken ik wel het laatste zwanger beeld is inderdaad waggel waggel met een dikke buik en nu een halve dikke buik maar verder niks (ben vast al erg aangekomen maar de batterijen van de weegschaal zijn op hahahaha)

Ja ach die baas van mij is een communicatief zwak geval zullen we maar zeggen. We gaan dit weekend met 22 mensen van mijn werk een weekend weg en hij gaat ook mee ben benieuwd of ie nou ineens wel normaal gaat doen aangezien dit niks met werk te maken heeft maar gewoon voor de lol is.

Tammy klinkt lekker hectisch zo, wel een beetje aan jezelf denken he meid!

RD fijne vakantie!

Nou ik ga inpakken en dan wegwezen, morgen gaan we naar de apenheul dus ik wil wel graag droog weer!!!!
ja hallo...?

vandaag reiki gedaan / gekregen... heel apart!!

voelde echt energie tintelen en nu ben ik helemaal gebroken, alsof ik zwaar aan het sporten geweest ben, heel gek. Het voelt niet vervelend, wel lekker eigenlijk. Moet nu veel water drinken, om afvalstoffen een handje te helpen mijn lichaam te verlaten. De reikitherapeut voelde (zonder dit te weten) dat mijn lichaam erg veel aandacht had voor en energie stuurde naar de bekkenregio?! ben benieuwd wat dat betekent.....................
daphne geniet echt met volle teugen van je zwangerschap. vertel er ook alles over. vind ik echt reuze interresant.

Zelf kan ik nog zijn van waarom zij wel en ik niet. ik weet dat ik zo echt niet moet zijn....ik ga echt proberen om het van me af te zetten.

reiki wat is dat precies ooit is wat vaags van gehoord. grappig dat ze van die dingen weet.....ik duim dat het een zwangerschap is.

mijn man (ja, ik mag het nu zeggen) is net thuis gekomen dus ga hem vermaken

groetjes marianne
oi,

kan geen zwangerschap zijn hoor, moet eerst weer smiley's afwachten!!

Reiki is een soort energieoverdracht. een reiki master (zoals dat heet) voelt je eigen natuurlijke energiestroom en kan deze aansturen cq begeleiden in naar een meest optimale balans. Het werkt vooral heel ontspannend. Ik ging er vooral daarom ook heen en was verrast over het effect. Ik had gedacht niets te zullen voelen, maar ik voelde heel duidelijk tintelingen, een soort van kippenvel en "gloeien", met name in mijn rug en enkels was het heel sterk. Best grappig, ook omdat er op zich weinig gebeurd, je wordt alleen op verschillende plekken aangeraakt / vastgehouden.

Ik wilde dit graag eens doen want ik heb nl wel een beetje de neiging om in alle drukte en hectiek mezelf een beetje te vergeten en maar dooooor te gaan en als ik moe ben plof ik op de bank, maar daar word ik niet bepaald energieker van. Bank hangen is af en toe heerlijk, maar fysiek ontspannend, nee.

afijn ,wat is de status van alle dames? zowel de zwangeren als de niet zwangeren, beetje rustig hier!!!
helleuw ladies,

Hier weinig nieuws....nou ja, Niek kan lopen!!!

Wel 5 stappen achter elkaar haha.

Ik keek er altijd naar uit als hij ging lopen en meer zelfstandig werd....nu verlang ik nog wel eens terug naar het moment dat ik hem lekker in zijn wipstoeltje kon leggen en even mijn handen vrij had haha.

Verder druk in huis bezig om alles puppie-proof te maken.

We hebben gister een echo gehad van onze hond haha, en ze is zwanger, dus heel spannend allemaal.

Ben ik toch een beetje zwanger hihi.

En ben begonnen met de voorbereidingen voor onze bruiloft. We houden het heel klein maar evengoed moet je dingen beslissen en daar gaat het bij ons vaak al mis haha....bijvoorbeeld een datum haha. Het wordt juli/aug 2009 maar veel verder zijn we nog niet haha.

Ga weer terug naar mijn bank, heb vandaag de hele was weggestreken en gevouwen (en believe me....het was heel veel) dus heb nu een avondje bankhangen verdiend, manlief is er toch niet.
Nou Timz je lijf is in ieder geval alvast bezig! Ik ben benieuwd wat dat voor de volgende ronde gaat betekenen.......

Tammy leuk joh dat Niek kan lopen, en nu is de rust definitief voorbij! Leuk puppies! wat voor hond hebben jullie (misschien had je het al verteld maar dan ben ik het weer vergeten domme ik haha)? En voorbereiden van de bruiloft is de halve lol van het werk hoor. Wij zijn as zaterdag een jaar getrouwd dus wij geen de bovenste laag van de trouwtaart verorberen haha

Gisteren bij de vk geweest. Alles was goed, hartje gehoord en ben zowaar nog niks aangekomen ook al heb ik voor mijn idee nu een enorme buik haha. Is dus echt babyvet schijnbaar . Ik heb het idee dat ik de kleine soms ook al kan voelen bewegen, echt van die kleine plopjes onderin m'n buik echt leuk Deze keer ligt de placenta aan de achterkant (vorige keer voorkant) dus ik denk dat ik nu veel eerder echt hard geschopt ga worden door de kleine!
Hoi allemaal!!

Fijn elmanita dat alles goed was! Ook erg leuk dat je de baby al kan voelen! Mijn placenta lag ook aan de achterkant bij nummer 1 en had toen ook nog geen vetjes op mijn buik (zijn nu overgebleven na de zwangerschap, haha) en ik kon met 16,17 weken al goed de schopjes voelen. En iets later schoppen en aan het eind gewoon de voetjes. Wat was het een druktemaker zeg... Hoop dat deze iets rustiger is!

Tammy leuk he dat lopen. Dochterlief loopt sinds een week of 3 een paar stapjes, en nu ook echt de hele kamer door. Wel van tafel naar bank of naar ons. Niet zonder doel. Ik vind het echt superschattig! Armpjes de lucht in en daar gaat ze. En dingen voor de bruiloft regelen is wel leuk... maar de bruiloft zelf is nog veel leuker!

Timz, spannend hoor reiki. Zou niet verzinnen omdat te gaan doen! Ik doe niet veel meer dan bankhangen op dit moment...

Dochterlief is niet zo lekker, verkouden en denk dat er kiezen aan komen (denk ik al 2 maanden...) Ze heeft enorme bulten in haar mond, kwijlt echt heeeeeeeeeeeeel erg veel, fijne luiers en zit steeds met haar vinger in haar mond te poeren... Hoop dat die stomme dingen snel door zijn... want ze wil nu niets. Behalve bij me op schoot zitten, om mijnnek hangen en gedragen worden... en ik wil alleen maar slapen!!! Ga dus maar vroeg naar bed.

Verder helemaal geen kwaaltjes nog! alleen een beetje moe vanaf het moment dat ik mijn bed uitkom... maar ben wel steeds wakker voordat dochterlief wakker wordt... beetje jammer!
hey,

elmanita, wat knap dat je al wat kan voelen! hoeveel weken ben je nu precies? hoe was je weekend met je collega's eigenlijk, kon je baas zich nog wat gedragen?

hier dag 11 van ronde 4, als mijn cyclus zich enigszins aan zijn 'nieuwe' ritme houdt dan is mijn eisprong ergens rond dag 20/21. Niet veel nieuws nu zeg maar dus..............!

verder gaat alles ok, met alle anderen ook?

daphne, ben je erg moe? wanneer moet jij naart ha of vk?

en angela, hoe werkt dat bij jullie daar in de states?
ehhh...hallo?
Goeimorgen!

Zo Timz je was een lekere monoloog aan het houden he haha. Wat een rust hier. Ik ben morgen 15 weken zwanger en het zijn ook echt nog maar plopjes die ik voel maar wel leuk! Het weekend was echt gaaf, zuper gezellig ook. En hij heeft niks gezegd dus prima! Wel grappig om zelf nuchter te zijn en de rest allemaal dwaze dingen te zien doen!

Gaat goed zo he Daphne? Lekker hoor nog geen kwaaltjes en nu nog uitslapen dan komt het helemaal goed. Hier helaas nog heel veel vetjes haha daar moet hard aan gewerkt gaan worden nadat de kleine er is!

Verder geen nieuws eigenlijk, rustig weekend gehad. Kleine man is nu wel ineens veel actiever geworden. Sliep hij tot een week geleden rustig nog 3 uur na een fles nu slaapt hij nog maar 3 keer 1.5 uur. Hij wil de hele dag bezig zijn dus we rouleren maar tussen de babygym, schommelstoel en box.....
wat een rust hierzo....iedereen hard aan het werk.

vannochtend op het werk geweest. we hadden vergadering. en zoë mag altijd mee. enigste wat ik daar doe is achter haar an rennen. ze houd het wel een half uurtje uit op schoot met een boterham. als het niet verplicht was om bij te wonen dan zou ik niet meer komen.

verder ben ik een beetje down, erg moe, en heb gewoon geen zin om wat te doen. hou er ook gewoon niet van om te wachten tot je wat weet. op z'n vroegst vrijdag testen. maar ik wacht denk ik het weekend wel af. wat een gezeur he?

ik ga maar is kijken of zoë al waker is......

dikke zoenen
nog even volhouden Marianne het is zo weekend! wat raar dat je perse naar die vergaderingen moet op je vrije dagen kunnen ze dat niet anders plannen?

Hier verder niks nieuws, ben moe! Ga nu lekker naar huis was al voor 8 uur op het werk vanmorgen dus kan er wel vandoor vind ik......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven