Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 7 november 2008 om 00:29
vrijdag 7 november 2008 om 02:12
Evaluatie van de avond
Vleer heeft 4,5 uur gechat (record heb nooit zo lang met een RP meneer zo lang zitten chatten achter elkaar , naja das in iedergeval heeeeeeel lang geleden) heel subtiel telefoonnr gescoord , leuke fotos en een date ,en onwijs veel gelachen. Heb regelmatig naar de plee moeten rennen om te plassen.. Mijn hemel wat heeft die een humor helemaal geweldig..
Nu lekker slapen ..
Sorry dat ik niet echt reageerde op WM , Pop , Erykah en Mozza.. Ga morgen goed terug lezen en reageren
Xen hoest met je meoder ?
Vleer heeft 4,5 uur gechat (record heb nooit zo lang met een RP meneer zo lang zitten chatten achter elkaar , naja das in iedergeval heeeeeeel lang geleden) heel subtiel telefoonnr gescoord , leuke fotos en een date ,en onwijs veel gelachen. Heb regelmatig naar de plee moeten rennen om te plassen.. Mijn hemel wat heeft die een humor helemaal geweldig..
Nu lekker slapen ..
Sorry dat ik niet echt reageerde op WM , Pop , Erykah en Mozza.. Ga morgen goed terug lezen en reageren
Xen hoest met je meoder ?
vrijdag 7 november 2008 om 12:32
Wat een rust hier.....
Nou mijn weekend is bijna begonnen....laatste dingetjes opruimen hier en dan trek ik de deur achter mij dicht
Wel genoeg te doen.... maar dat ga ik vanmiddag, vanavond en morgen overdag doen
Jullie nog leuke weekendplannen?
Xenia ben toch wel heel benieuwd hoe het met je mama gaat, en met jouw natuurlijk!!
Nou mijn weekend is bijna begonnen....laatste dingetjes opruimen hier en dan trek ik de deur achter mij dicht
Wel genoeg te doen.... maar dat ga ik vanmiddag, vanavond en morgen overdag doen
Jullie nog leuke weekendplannen?
Xenia ben toch wel heel benieuwd hoe het met je mama gaat, en met jouw natuurlijk!!
vrijdag 7 november 2008 om 13:11
Dag dames
Wat een drama en ook weer vrolijkheid hier gisteravond. Hopelijk zakt het gemaal van WM een beetje.
Vleer: succes met je leraar !
Ingel zou vandaag voor een winterbandenupdate naar de dealer gaan. Heb me eerst tweemaal verreden, en toen ik eraan kwam stond me daar een rij... ja daaag. Mijn auto is nog als nieuw, en stiekem ging ik alleen maar omdat het geld naar een goed doel ging; maar zo lang ga ik daar niet op wachten. Zal pa wel een slechte keuze vinden, maar helaas. Dan maar zelf de koelvloeistof bijvullen.....
Zeg; wie ging er stappen beneden de rivieren vant weekend? Waar, waar,waar?
Ingel heeft ut vnvd druk; bardienst, optreden met aankondiging door mezelf in eigen persoon (!) en op stap. Morgen kraamvisite, helpen in jc en waarschijnlijk weer op stap. Ben benieuwd
Wat een drama en ook weer vrolijkheid hier gisteravond. Hopelijk zakt het gemaal van WM een beetje.
Vleer: succes met je leraar !
Ingel zou vandaag voor een winterbandenupdate naar de dealer gaan. Heb me eerst tweemaal verreden, en toen ik eraan kwam stond me daar een rij... ja daaag. Mijn auto is nog als nieuw, en stiekem ging ik alleen maar omdat het geld naar een goed doel ging; maar zo lang ga ik daar niet op wachten. Zal pa wel een slechte keuze vinden, maar helaas. Dan maar zelf de koelvloeistof bijvullen.....
Zeg; wie ging er stappen beneden de rivieren vant weekend? Waar, waar,waar?
Ingel heeft ut vnvd druk; bardienst, optreden met aankondiging door mezelf in eigen persoon (!) en op stap. Morgen kraamvisite, helpen in jc en waarschijnlijk weer op stap. Ben benieuwd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 7 november 2008 om 13:35
vrijdag 7 november 2008 om 17:48
Woehoe wast (weer) rustig hier. Niemand wat spannends meegemaakt? Ik heb vandaag welgeteld een uur en een kwartier gewandeld in de fijne natuurgebieden rondom mijn dorp in de ZON ! Net nog een kleun kleding-dilemma gehad; wat trek je aan naar een optreden terwijl je daarna nog bardienst hebt? Maar ik ben er uit!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.