Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA heeull leuk ben al de hele avond met hem aan t chatten

rekensommetjes maken , vermenigvuldigen en aftrekken ;)
en ik krijg strafwerk als ik stout ben
Hahahah dacht ik al dat je zwaar in de chat zat.

Ja moest je van hem wortel trekken enzo? hahhaha
Wat een lieve en meelevende reacties allemaal , hartverwarmend......
Hahahha strafwerk!! Ik heb het al door...jij zit in een naughtychat!
weet eindelijk wat Pi is ;)

Nee geen naughty chat , we houden t juist heel netjes hebben t over neefjes en nichtjes en over strafwerk ..

En over welke muziek we leuk vinden , t klikt leuk zo . Net wat fotos uitgewisseld.. Apetijtelijk mannetje..
Hahaha....ok...leuk ding dus? KOmt ie bij jou uit de buurt?

Ik zit ook weer even te shoppen op RP...ik vind niemand leuk, echt te erg.
Klinkt gezellig Vleer... ik had laatst ook weer eens natuurkunde bijles op paiq, alleen was hij niet echt heel apetijtelijk

En Erykah, al iets gevonden op RP?
Had ik laatst ook Mozza....via Paiq natuurkundeles...ook praktijkexamen afgelegd maar heb nog steeds geen uitslag.

Nee ik vind echt niemand leuk op RP. Vooral mijn provincie Zuid-Holland is dramatisch qua mannelijk schoon :-)
Mozza ...ga je nog uitzoeken hoe het zit met die leukerd van RP?

Ik ben nog steeds bereid om mijn pijltjes af te vuren op zijn hartje hoor :-)
Zou het aan Zuid-Holland liggen dan? Haha, kom ook niet vaak iets leuks tegen... hmm... mischien toch die ene leukerd toch maar eens bestoken met viavia pijltjes... hm... wat zal ik eens schrijven dan (via jou)...
Ja ik hoor het wel vaker van andere singlemeiden die ook op RP zitten dat er geen leuke mannen zijn in Zuid-Holland.

Ja even iets leuks verzinnen...uuuuuuhm........
moeilijk he? verzin me rot...:-)
ja hij is leuk ..gewoon gezellig gechat en idd beetje gegrapt over strafwerk , huiswerk , aftrekken en vermenigvuldigen.. Leuk !

Ennn hij heeft gevraagd of ik iets met hem ga drinken , nice
Mozza ik ga er nachtje over slapen ok? Ik kan nu even niets verzinnen.

Leuk Vleer!

Meiden welterusten!!
Ik heb wel vaak dat ik mannen uit A'dam leuk vindt (is wel weer Noord Holland natuurlijk) Maar dat zijn vaak wel van die vrijgevochten types die vooral vrij willen zijn...

Ja, verzin es effe mee Ery, ik ben zo slecht in die dingen!
Mozza dat vind ik ook...leuke mannen in Noord-Holland. Van die leuke nonchi-gekleden gasten.

Misschien toch maar verhuizen? hahaha
Trusten Erykah, slaap er een nachtje over, ga ik ook zo doen :-)

Nog even wat date-drama's aan het lezen van een geinige paiqer... Erg leuk om te horen hoe erg die mannen het soms ook hebben, haha.
Ja mannen maken ook wat mee hoor!! Hahahah

Ok we gaan wat verzinnen en gaan we morgen die leukerd eens een leuke mail sturen!

Truste!!!!
Evaluatie van de avond

Vleer heeft 4,5 uur gechat (record heb nooit zo lang met een RP meneer zo lang zitten chatten achter elkaar , naja das in iedergeval heeeeeeel lang geleden) heel subtiel telefoonnr gescoord , leuke fotos en een date ,en onwijs veel gelachen. Heb regelmatig naar de plee moeten rennen om te plassen.. Mijn hemel wat heeft die een humor helemaal geweldig..

Nu lekker slapen ..

Sorry dat ik niet echt reageerde op WM , Pop , Erykah en Mozza.. Ga morgen goed terug lezen en reageren

Xen hoest met je meoder ?
Wat een rust hier.....

Nou mijn weekend is bijna begonnen....laatste dingetjes opruimen hier en dan trek ik de deur achter mij dicht

Wel genoeg te doen.... maar dat ga ik vanmiddag, vanavond en morgen overdag doen

Jullie nog leuke weekendplannen?

Xenia ben toch wel heel benieuwd hoe het met je mama gaat, en met jouw natuurlijk!!
Dag dames

Wat een drama en ook weer vrolijkheid hier gisteravond. Hopelijk zakt het gemaal van WM een beetje.

Vleer: succes met je leraar !

Ingel zou vandaag voor een winterbandenupdate naar de dealer gaan. Heb me eerst tweemaal verreden, en toen ik eraan kwam stond me daar een rij... ja daaag. Mijn auto is nog als nieuw, en stiekem ging ik alleen maar omdat het geld naar een goed doel ging; maar zo lang ga ik daar niet op wachten. Zal pa wel een slechte keuze vinden, maar helaas. Dan maar zelf de koelvloeistof bijvullen.....

Zeg; wie ging er stappen beneden de rivieren vant weekend? Waar, waar,waar?

Ingel heeft ut vnvd druk; bardienst, optreden met aankondiging door mezelf in eigen persoon (!) en op stap. Morgen kraamvisite, helpen in jc en waarschijnlijk weer op stap. Ben benieuwd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Haha Ingel dat was ik ......het wordt Breda of Tilburg....

Druk weekend heb je Ingel....wel allemaal leuke dingen zo te lezen! Gezellig...

Mijn gemaal gaat wel..maar als ik vanavond alleen thuis zit aan het werk...dan zal het vast wel weer komen
Mogguh .. ik ben wakker .. Cv monteur is geweest , t doet t allemaal weer whoehoeee

Home cinema set is binnen aangesloten bijna alles werkt
Woehoe wast (weer) rustig hier. Niemand wat spannends meegemaakt? Ik heb vandaag welgeteld een uur en een kwartier gewandeld in de fijne natuurgebieden rondom mijn dorp in de ZON ! Net nog een kleun kleding-dilemma gehad; wat trek je aan naar een optreden terwijl je daarna nog bardienst hebt? Maar ik ben er uit!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven