Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Pumps_italiaans schreef op 09 april 2016 @ 12:10:

[...]

Ik zie ze soms ook niet. Heeft te maken met beveiliging. Andere plaatjes gekozen?

Update gehad? (* Is toevoeging aan andere vragen.

En Nee, ik zit niet op FB. Jas voor buten. Als het koud is. Of zoals de laatste dagen. Er woei een ijskoude wind.

Harde wind laat nogal eens een paraplu omklappen.

Geel is eerder iets voor een boottrip. Is beter zichtbaar. Ik heb al een andere gevonden. Maar ik moet nog gaan passen. Meestal doe ik een maat groter. Is merk wat ik niet ken. Dat valt groot.Ik heb dat alleen bij de nieuwe smileys. Zal de mods eens aan het werk zetten want de site heeft veel bugs/storingen de laatste tijd
Wat is het stil hier. Iedereen van het zonnetje aan het genieten? Ik zet even een vrolijk muziekje op en dan ga ik ook beginnen aan mijn dag.

Genietze vandaag mensen.

https://m.youtube.com/watch?v=Vfaqj1-q4ZY
Ik irriteer mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energie zuiger.
quote:WaaromPorque schreef op 09 april 2016 @ 18:18:

Ik irriteer mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energie zuiger.Ik ben gelijk gekapt met reageren. Ik snap dan niet dat je verder advies wilt geven. Je wil niks ja dan niet.
quote:Ttass28 schreef op 09 april 2016 @ 18:20:

[...]

Ik ben gelijk gekapt met reageren. Ik snap dan niet dat je verder advies wilt geven. Je wil niks ja dan niet.Ik ben er ook klaar mee. Het gaat nergens heen. Begin het zelfs ongeloofwaardig te vinden.

Ik irriteer mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energie zuiger.Ze moet haar man eens zuigen.
quote:WaaromPorque schreef op 09 april 2016 @ 18:53:

[...]

Ik ben er ook klaar mee. Het gaat nergens heen. Begin het zelfs ongeloofwaardig te vinden.Nou ik kon best een end met haar meegaan in haar denkwijze maar ben ondertussen ook wel klaar mee. Ik begin ook te twijfelen aan de echtheid.
quote:Star schreef op 09 april 2016 @ 19:00:

[...]

Ze moet haar man eens zuigen.

Een goed advies voor vele, vele relatieproblemen.
5 spreekwoorden en uitdrukkingen bevatten `zuigen`daar kun je een punt(je) aan zuigen. (=een goede prestatie, die moeilijk is na te doen.)de mug uitzuigen en de kameel doorzwelgen (=de onschuldige straffen en zelf schaamteloos zondigen)er een puntje aan kunnen zuigen (=er een voorbeeld aan kunnen nemen)ergens een puntje aan kunnen zuigen (=ergens niet aan kunnen tippen)uit de duim zuigen (=iets verzinnen)Ach, het blijft moeilijk. De tweede is nieuw voor mij, maar de oplossing zit er bij.
dat zijn er drie met puntje

al heb je ook het puntje van de duim en een mug heeft een puntje aan zn angel
quote:Elsa schreef op 09 april 2016 @ 20:01:

dat zijn er drie met puntje

al heb je ook het puntje van de duim en een mug heeft een puntje aan zn angelen vergeet een olifant niet.
puntje erin, puntje eruit

dan blijkt het goed te gaan
de olifant stapt op het puntje van de straat van de kameel
de olifant blies met zn snuit het verhaaltje uit. daar had hij een punt.
is het normaal dat je bloed proeft als je je kop stoot tegen de punt van een keukenkastje dat open staat?

Ik irriteer erger mij niet snel, maar wat een slappe hap is die To met overgewicht. Niet vanwege het overgewicht, maar sjezus wat een energiezuiger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
veel nieuwe mensen hier op np
quote:Elsa schreef op 09 april 2016 @ 20:06:

is het normaal dat je bloed proeft als je je kop stoot tegen de punt van een keukenkastje dat open staat?Ik weet nooit zo goed hoe ik je berichten lezen moet, is dit bijvoorbeeld serieus?
zoiets kan ik niet verzinnen
quote:Elsa schreef op 09 april 2016 @ 20:06:

is het normaal dat je bloed proeft als je je kop stoot tegen de punt van een keukenkastje dat open staat?alleen als er bloed in je mond komt.
quote:ThunderassMan schreef op 09 april 2016 @ 20:11:

[...]

alleen als er bloed in je mond komt.volgende keer zal ik kijken of ik bloed zie. maar het is dus mogelijk?
ik denk dat we ons op glad ijs begeven.
Huisartsenpost bellen.
quote:Elsa schreef op 09 april 2016 @ 20:12:

[...]

volgende keer zal ik kijken of ik bloed zie. maar het is dus mogelijk?

je kunt het bloed niet proeven als het niet in je mond komt, toch?

er bestaan spiegels om in te kijken.
quote:Star schreef op 09 april 2016 @ 19:00:

[...]

Ze moet haar man eens zuigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven