Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Wij downloaden inderdaad ook een torrent. Gaat eigenlijk heel makkelijk hoor, zelfs ik kan het
Time spent with a cat is never wasted
Wanneer gaan jullie morgen kijken? Ik denk dat ik 's middags stream.
Oeps
Ik denk ook s middags want ik moet werken s avonds.
Ik weet nog niet zeker wanneer ik ga kijken, maar misschien maandagnacht.
quote:mapressa schreef op 08 april 2016 @ 16:02:

Torrent downloaden

hier ook waarschijnlijk..

wij moeten nog steeds seizoen 1 afkijken..

zelf heb ik stiekem het al gezien maar mijn vriend is vorig jaar niet verder gekomen dan aflevering 3 en hij wilt graag de seizoen verder af kijken, maar eigenlijk vanaf het begin weer gaan

ik heb er geen probleem en anders kijk ik wel stiekem dinsdag ;) maar we zouden het dit weekend doen.. en nu hebben we het nog niet gedaan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Vanavond gaan wij beginnen aan seizoen 2. Ik ben heel benieuwd wat we ervan gaan vinden!

Vanaf 20.30 mogen we erover posten toch, of niet?
Ja vanaf 20.30 en anders in het wit.

Ik ga zo al kijken.
Veel plezier Starshine!!
Zo gekeken.

We gaan verder waar we vorig jaar gebleven waren en stappen meteen een nieuw hoofdstuk in, de zee.

Na de eerste schrik en opluchting dat ze nu even veilig zijn, beginnen de strubbelingen al gauw. Ze komen een reddingsboot vol mensen tegen. Wat doe je? Redden of niet? Strand is er fel op tegen, anderen worstelen duidelijk met hun geweten hierover. Maar uiteindelijk krijgt Strand zijn zin (volgens mij is hij ook de enige die weet hoe de besturing van de boot werkt en het is tenslotte ook zijn boot). Ik vind dat hij gelijk heeft, maar ik denk niet dat ik zo gemakkelijk al die mensen achter zou kunnen laten.

Strand laat zich ook al vlot van zijn duistere kant zien. 'ik stop de boot alleen om mensen eraf te laten, niet erop'. Een duidelijke waarschuwing dat het zijn way of de highway is

Alicia legt ondertussen contact met andere overlevenden via de radio.

Ik ben benieuwd of we Jack nog tegen gaan komen en of hij inderdaad een soort piraat is de boten overvalt of dat hij gewoon de waarheid spreekt.

Weer heeft Strand in deze zaak gelijk, je weet niet wie er aan de andere kant zitten en of ze betrouwbaar zijn.

Daniel en Maddy vinden Strand verdacht en dat is natuurlijk ook zo, hij wist dat er iets ging komen. Zou hij een of andere hotemetoot in het leger of regering zijn geweest? Of een bodyguard van zo'n hoge pief (en is het huis en Abigail dus niet van hem? -ik weet even niet meer of er in dat huis persoonlijke spullen van Strand stonden-).

Ik hoop dat dat ook opgehelderd gaat worden.

Al met al vind ik de toon al lekker gezet -chaos, paniek, verdenkingen over en weer-.

Zin in de rest van het seizoen.

Talking dead Fear kon ik helaas niet vinden, misschien later.

Ik neem de aflevering vanavond op AMC op en kijk morgen.
Ik heb ook gekeken.

Ja, dit is voor mij een prima zoethoudertje. Wat je zegt Starshine, de toon is gezet en die bevalt mij wel!

Strand is een enorm interessant personage, hij weet gewoon meer dan de rest. Maar hoe?

In het eerste seizoen vond ik Travis een watje, maar hij heeft zich zelf snel herpakt en gooide er zelfs al een Rick-achtige speech in. Het beschermen van de familie staat voorop.

Met Madison kan ik niet zoveel, ik vind haar vlak en niet heel sympathiek. Nick vind ik geweldig, en ook met Chris en Alicia begin ik al binding te krijgen.

Ik moet zeggen dat ik de aflevering een beetje haastig heb bekeken want ik heb zoon rond lopen, ik ga hem vanavond op AMC nog eens herzien in alle rust. Ik heb in ieder geval zin in de rest van het seizoen!
Ik heb hem ook net gekeken, maar nog niet zoveel te zeggen. Dus ik ga even wachten op de napraat voor commentaar

Ik moest aan jullie denken Heb er zin in

Fijn trouwens een overgang van Twd naar de Fear. Stiekem vind ik het ook wel even lekker dat er meer focus komt op de karakters in de fear (en hoe zij zich aanpassen met de veranderende wereld) in vergelijking met Twd, waar nu meer aandacht ligt op heet conflict tussen Negan/Saviors en Tf.
Ik ga de aflevering morgen kijken maar lees wel alvast jullie recensies/theorieën
Het mag nu he?

Ik heb vanmiddag gekeken. Ik vond het wel weer een leuk begin, maar ik keek op mijn laptop en dat kijkt toch een stuk minder prettig waardoor het spannende wat verminderde. Volgende keer even proberen of ik de laptop aan de tv aan kan sluiten. Naja, mijn man dan, want ik zal dan wel in mijn kraambed liggen.
Oeps
Hmm, even in gedeeltes gekeken. Vond het nog wel lastig mijn aandacht erbij te houden.

wel vaak gedachtes gehad van sjonge wat een risico's nemen ze. Maar wij hebben natuurlijk al de twd kennis die zij nog niet hebben.

Echt momenten van ..... pff niet eens een mes in je zak zitten ?

Maar halverwege werd het wel al beter. Strand is een vooruitziend typje ( hij mischien wel twd gekeken ? )

De karakters kunnen me ook nog niet echt pakken, vooral dat drugs typje ( naam al kwijt ) vind ik maar een vreemd typje .Maar een goede zoethouder is het wel . Ultieme vervanging met antwoorden op alle vragen ...nee denk het niet.

Tiener meisje alicia lijkt mee een goede eerste om te gaan omdat ik haar wel hele domme risico's zie nemen.
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
quote:mama_lin schreef op 08 april 2016 @ 15:40:

Hoe gaan jullie kijken? De site waar ik altijd op kijk die heeft vaak afleveringen een dag na uitzending pas online staan.Star en ik kijken via Kodi
quote:Sparkles1983 schreef op 11 april 2016 @ 20:41:

Hmm, even in gedeeltes gekeken. Vond het nog wel lastig mijn aandacht erbij te houden.

wel vaak gedachtes gehad van sjonge wat een risico's nemen ze. Maar wij hebben natuurlijk al de twd kennis die zij nog niet hebben.

Echt momenten van ..... pff niet eens een mes in je zak zitten ?

Maar halverwege werd het wel al beter. Strand is een vooruitziend typje ( hij mischien wel twd gekeken ? )

De karakters kunnen me ook nog niet echt pakken, vooral dat drugs typje ( naam al kwijt ) vind ik maar een vreemd typje .Maar een goede zoethouder is het wel . Ultieme vervanging met antwoorden op alle vragen ...nee denk het niet.

Tiener meisje alicia lijkt mee een goede eerste om te gaan omdat ik haar wel hele domme risico's zie nemen.Dat is dus Twd-gedachtes. Deze mensen zijn nog vrij onschuldig en naïef
Ik ga zo kijken, moet nog even wat werk verzetten....Wel een coole afbeelding van seizoen 2

J misschien heb ik ook gewoon nog moeite om even die knop om te zetten hoor.

Wellicht komt dat nog wel.

Afbeelding is innd wel erg vet !
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
Wij hebben ook net gekeken. Vind het erg tegenvallen na TWD. Vergelijken mag niet, maar moeilijk om niet te doen. Ze doen allemaal zo'n gekke onnodige dingen. En het tempo ligt zo traag. Voor een seizoensopener vond ik het maar een saaie aflevering.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Nou, ga maar eens kijken

Leverworst, droge worst, kaas en komkommer en een glas sinas
Waar komen die geweerschoten/vuurballen vandaan?

En gaaf dat ze gaan 'overleven' op zee, heb echt zin in om dat te zien en de spanning dat het gaat opleveren.
Coole effecten! Net hoofd vermorzeld door de bladen van de motor
Ben wel benieuwd naar die Strand inderdaad....Ook hoe ie aan zijn rijkdom is gekomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven