Geld & Recht alle pijlers

Klusjesman

10-04-2016 16:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Vriend en ik hadden via via een klusjesman ingehuurd. Hij was al een keer eerder bij ons geweest om een klusje te doen maar dit keer wou hij dus niks hebben ervoor. Het was een vrij eenvoudig klusje ( tafel in elkaar zetten) maar toch voel ik mij achteraf niet helemaal goed erbij. Ik heb twee keer gevraagd of hij het echt zeker wist en hij zei ja. Ik had hem gewoon iets in zijn handen moeten drukken al was het maar 10 euro. Hoe denken jullie hierover moet ik me schuldig voelen of niet?
Jullie hebben het twee keer aangeboden en hij zegt twee keer nee. Niet schuldig voelen dus.
Ik zou hem gewoon de volgende keer weer inhuren, een tafel in elkaar zetten is niet echt een grote klus en ik denk dat hij het deed omdat hij er niets voor wilde vragen, maar dat hij hoopt dat bij de volgende echte klus je hem weer belt.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor klusje was het daarvoor en wat heeft hij daarvoor gekregen?
Hij heeft nu geïnvesteerd in zijn netwerk dat hem van nieuwe opdrachten en klanten voorziet. Is hartstikke slim van hem hoor.



Niet schuldig voelen.



Maak reclame voor hem (mond-op-mond) en schakel hem een volgende keer weer in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 10 april 2016 @ 18:14:

Hij heeft nu geïnvesteerd in zijn netwerk dat hem van nieuwe opdrachten en klanten voorziet. Is hartstikke slim van hem hoor.



Niet schuldig voelen.



Maak reclame voor hem (mond-op-mond) en schakel hem een volgende keer weer in.Mond-op-mond is misschien weer een beetje overdreven, ik zou het bij mond-tot-mond houden .
Alle reacties Link kopieren
quote:nausicaa schreef op 10 april 2016 @ 19:08:

[...]





Mond-op-mond is misschien weer een beetje overdreven, ik zou het bij mond-tot-mond houden .
quote:nausicaa schreef op 10 april 2016 @ 19:08:

[...]





Mond-op-mond is misschien weer een beetje overdreven, ik zou het bij mond-tot-mond houden .

Goeie!

Waar was ik met mijn hoofd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven